بازدید 3886
سوریان اعلام کرد؛

ثبت نام علیرضا دبیر در انتخابات هیات رییسه فیلا

کد خبر: ۱۱۲۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 27 May 2022

رییس فدراسیون کشتی در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی شرکت می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره نشست با علیرضا دبیر گفت: طبق روال همیشگی جلسات کاری بنده و رئیس فدراسیون کشتی برگزار و در این جلسه چند ساعته تصمیمات مهمی گرفته شد.

نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین بنده و رئیس فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی بود.

سوریان ادامه داد: کشتی ایران در سال های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه ای داشته است، اما متأسفانه خلاء حضور نماینده ایران در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی احساس می شود.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که با رئیس فدراسیون کشتی داشتم با پیشنهاد بنده مقرر شد تا بیشتر تمرکز من بر روی کارها  و امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم های ملی کشتی در تمامی رده های سنی باشد تا فرصت بیشتری در اختیار ایشان به منظور اجرای برنامه های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون های ملی قرار گیرد.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور یک نماینده از کشورمان در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی بود و ان‌شاء الله به امید خدا رئیس فدراسیون کشتی  در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت های جهانی صربستان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر