بازدید 30430

نتایج آزمایش DNA هویت جسد مالک ساختمان متروپل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان از طریق بررسی ژنتیک ( DNA) توسط پزشکی قانونی نیز تایید شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 26 May 2022


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ، صادق جعفری چگنی اظهار داشت: پیش از این نیز جسد توسط خانواده متوفی شناسایی و اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان از طریق انگشت نگاری، هویت وی را تایید کرده بود اما باتوجه به اینکه آزمایش DNA یک از معتبرترین روش‌های تشحیص هویت افراد می باشد، جسد برای آزمایش ژنتیک به پزشکی قانونی تحویل و نتیجه آزمایش امروز اعلام شد.
با اعلام روابط عمومی دادگستری خوزستان،صادق جعفری چگنی درباره اجساد سایر جانباختگان گفت: اجساد سایر جانباختگان حادثه نیز جهت بررسی و تایید هویت به پزشکی قانونی انتقال داده شد و اقدامات قانونی در این خصوص انجام شده است.
جعفری چگنی گفت: همچنین تیمی از پزشکان اداره پزشکی قانونی استان جهت پیگیری امور مصدومان حادثه بر بالین آن ها حاضر و اقدامات قانونی لازم را انجام دادند.
دادستان مرکز استان خوزستان تصریح کرد: با دستور بازپرس پرونده، هیئتی از کارشناسان رسمی متخصص در رشته های مختلف مرتبط با حادثه، روز گذشته به محل حادثه اعزام شدند و چنانچه در بررسی علل و عوامل حادثه، مقررات، دستورالعمل ها و ضوابط ایمنی ساختمان، افرادی مقصر یا دخیل شناخته شوند، با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان