بازدید 11396

توهین رئیس بارسلونا به مسی و نیمار: برده پول شدند!

بازیکنانی که با پی‌اس‌جی قرارداد بلندمدت می بندند، می پذیرند که برده پول باشند. برگشت نیمار یا مسی به بارسلونا؟ فقط در شرایطی ممکن است که به عنوان بازیکن آزاد بیایند
کد خبر: ۱۱۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 25 May 2022

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، مصاحبه ای مفصل با نشریه L'esportiu داشته و از مسائل مختلفی از جمله نقل و انتقالات بارسا صحبت کرده که باهم می خوانیم:

فران تورس بازیکن فوق العاده ای است. از او راضی هستیم، ولی باید در نظر بگیریم که منطبق شدن با بارسا، زمان بر است. 
مسی آن طور که دیدید، باشگاه را ترک کرد. حقیقت این است که همه‌مان می خواستیم او اینجا فوتبالش را به پایان برساند. مساله این است که وقتی چنین بازیکنانی با پاریس قرارداد می بندند، به این نتیجه می رسند که هیچ گاه نمی‌توانند آنجا را ترک کنند. نمی دانم قرار است قرارداد نیمار در پاریس فسخ شود یا نه. در فرانسه سیستم مالی آزادانه تری برقرار است، ولی فسخ قرارداد او، بسیار گران تمام می شود. با این حال، یک کشور از پاری‌سن ژرمن حمایت می کند و ممکن است آنها بتوانند مستقیما هزینه های جدایی اش را پرداخت کنند. چه کسی است که از نیمار خوشش نیاید؟ او بازیکن خارق العاده ای است. 
بازیکنانی که با پی‌اس‌جی قرارداد بلندمدت می بندند، می پذیرند که برده پول باشند. برگشت نیمار یا مسی به بارسلونا؟ فقط در شرایطی ممکن است که به عنوان بازیکن آزاد بیایند. حقیقت این است که در جایگاهی نیستیم که بتوانیم برای این بازیکنان، پول هنگفتی خرج کنیم. آنها بازیکنان قابل اتکایی هستند، ولی انجام چنین کاری عاقلانه نخواهد بود. 

توهین رئیس بارسلونا به مسی و نیمار: برده پول شدند!

لاپورتا در بخش پایانی صحبت هایش با نشریه اسپانیایی، به احتمال حضور روبرت لواندوفسکی در بارسلونا و تمدید قرارداد ام باپه با پاری‌سن ژرمن پرداخته است: لواندوفسکی همچنان یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. شرایط این است، همین!

بازیکنانی داریم که اخیرا قراردادشان را با باشگاه تمدید کرده اند. آنها حال و آینده بارسلونا هستند. در مورد دیگران، باید بگویم بازیکنان باکیفیتی داریم، ولی ممکن است پیشنهاداتی دریافت کنیم و در این شرایط، باید قانون فیرپلی مالی را در نظر بگیریم.

صورت حساب دستمزدهای ما، 40 درصد از سایر تیم ها بیشتر است. این بخشی از میراث فاجعه باری است که ناشی از سال ها مدیریت افتضاح بوده است. تا زمانی که کاملا زمام امور را دست نداشته باشید، نمی توانید از وضعیت دقیق اقتصادی بارسلونا آگاه شوید. می دانستیم اوضاع خوب نیست. دستمزدها به تعویق می افتاد و در مورد دستمزدهای عادی هم صحبت نمی کنم. دستمزدهای هنگفتی بودند که دیگر توان پرداخت‌شان را نداریم. بارسلونا دستمزدهایی پرداخت می کرده که هیچ کس در بازار چنین کاری نکرده است. مدیریت سابق، خجالت بار بوده است. 

فکر نمی کنم یوفا بخواهد یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا را به خاطر سوپرلیگ تعلیق کند. آنها در جایگاهی نیستند که چنین کنند. تنها چیزی که ما به دنبال آن هستیم، فوتبال سطح بالا است. نمی خواهیم مالکان روس یا عرب، بازار را خراب کنند. باشگاه هایی همانند سیتی و پاریس، بازار را خراب می کنند و باشگاه های دیگری هم در حال اضافه شدن هستند. اداره کردن باشگاهی همچون بارسلونا، سخت تر شده است.
ادامه حضور ام باپه در پاری‌سن ژرمن شمایی تلخ از وضعیت فعلی فوتبال است. وقتی یک کشور پشت تیم فوتبال تان باشد، همین می شود. بازیکنان با پول، سرقت می شوند. این برخلاف تمام اصول مدنظر اتحادیه اروپا است. 
ما نباید اهمیتی به نرفتن ام باپه به رئال مادرید بدهیم. باید تمرکزمان روی داشتن تیمی رقابتی باشد که تلاش‌مان هم همین است. وقتی در مورد رقبای‌مان فکر نکنیم، بهترین عملکردمان را خواهیم داشت. 
از حضور آداما ترائوره بسیار خوشحالیم. ریتم باشگاه را تغییر داد، ولی دوباره باید به فیرپلی مالی اشاره کنم، چون مبلغ خرید دائمی اش بسیار بالا است. بازار به حرکت درآمده است و باید با توجه به قوانین عمل کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار