بازدید 9047
۱

فدراسیون کانادا برای میزبانی از تیم ایران تعهد امنیتی داد

این مسابقه ماهیت کاملاً ورزشی دارد. به شما اطمینان می‌دهیم شرایط برگزاری بازی را به دقت زیر نظر خواهیم داشت و تیم امنیتی ورزشگاه مسابقات را براساس سیاست‌ها و قوانین بین‌المللی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 21 May 2022

پس از برخی حاشیه‌سازی‌ها و اظهارات مقامات سیاسی کانادا در روز‌های گذشته که با واکنش فدراسیون فوتبال کانادا همراه شد، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای نگرانی‌های خود در این مورد را به طرف کانادایی اعلام کردند که در همین راستا فدراسیون فوتبال کانادا به این نامه پاسخ داده است.

بر اساس اطلاعات رسیده، در بخشی از نامه فدراسیون فوتبال کانادا آمده است: «ضمن توجه به نگرانی‌های فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کنیم این مسابقه ماهیت کاملاً ورزشی دارد و هر دو تیم برای حضور در جام جهانی قطر آماده می‌شوند. به شما اطمینان می‌دهیم که با دقت و بررسی کامل موضوعات، به دنبال برگزاری این بازی خواهیم بود و همچنین امیدواریم این تجربه موفقی از برگزاری یک مسابقه برای تیم‌های ملی هر دو کشور باشد.

ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه بار‌ها میزبان مسابقات رسمی بین‌المللی بوده است و به شما اطمینان می‌دهیم شرایط برگزاری بازی را به دقت زیر نظر خواهیم داشت و تیم امنیتی ورزشگاه مسابقات را براساس سیاست‌ها و قوانین بین‌المللی برگزار خواهد کرد. کلیه گزارش‌های مرتبط با نحوه برگزاری مسابقه را به شما اطلاع می‌دهیم و از دریافت نظرات شما در این خصوص قدردانی می‌کنیم. فدراسیون فوتبال کانادا مشتاقانه در انتظار برنامه‌ریزی مشترک به منظور انجام این سفر و برگزاری این مسابقه هیجان‌انگیز در استادیوم BC Place خواهد بود».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
پس نخست وزیر دلقک کانادا چی می گفت!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر