بازدید 17952
۱

هجوم کانون‌های داخلی‌وخارجی گردوخاک به اصفهان

فعالیت کانون‌های داخلی و خارجی گردوخاک تا فردا در اصفهان تشدید می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 17 May 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: موج گردوخاک که از کشور عراق وارد شده است، تا فردا در اثر جریانات جوی تشدید می‌شود و بیشتر مناطق استان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد بطوریکه در این شرایط به حداقل رساندن حضور در فضا‌های باز توصیه می‌شود.
آسیه آقایی افزود: فعالیت کانون‌های گردوخاک برای فردا در بیشتر مناطق منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود و انتظار می‌رود در اثر جریانات جوی تشدید شود، بنابراین بیشتر مناطق استان نیز تحت تأثیر گردوخاک خواهد بود.

وی با اشاره به رفع پدیده گردوخاک در روز چهارشنبه، گفت: توصیه می‌شود گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی‌وعروقی، ریوی، زنان باردار، سالمندان و کودکان از حضور در فضای باز خودداری کنند گرچه بعد از یک تا دو روز هوای خانه نیز تحت تأثیر این شرایط قرار می‌گیرد، اما باید فعالیت‌های فضای باز به حداقل برسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دو تا چهار درجه‌ای بیشینه دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۴ درجه و کمینه دمای صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
فقط حرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار