بازدید 8490

کاهش بستری‌های کرونایی در زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته مورد بستری کرونایی در استان ثبت نشد، گفت: در زمان حاضر ۲۹ بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 16 May 2022

به گزارش «تابناک»، دکتر مشهود تقیلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا نیز در این استان ثبت نشده است، افزود: بر این اساس در مجموع شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در عدد یک‌هزارو ۹۱۳ نفر ثابت باقی مانده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت کرونای سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به ۱۵۸ هزارو ۷۷۴ نفر رسیده است که پنج مورد آن مربوط به روز گذشته است.

این مسوول تاکید کرد: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۱۷۳ هزارو ۱۲۶ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به ۱۴ هزارو ۳۵۲ نفر در استان زنجان رسیده است که ۱۲ هزارو ۴۳۳ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به ۳۹ هزارو ۴۳۶ نفر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار