بازدید 53294
علیرضا یوسفی درپی خلق شگفتی در دو ضرب

پدیده ۱۹۰کیلویی وزنه‌برداری ایران: تالاخادزه را اذیت می‌کنم

پیگیر این موضوع هستم تا وزنم را حدود 10 الی 15 کیلو کاهش دهم. البته مشکلی ندارم چرا که قد من 190 سانتیمتر است. شرایط بدنی‌ هم به گونه‌ای است که پتانسیل چاقی و لاغری را دارد
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 16 May 2022

علیرضا یوسفی قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جوانان جهان در گفت‌وگو با برنامه جهان ورزش رادیو، برای غول گرجی المپیک کری خواند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی درباره تجلیل و قدردانی مسئولان اظهار داشت: این عدم استقبال‌ها برای من بسیار عادی شده است. جاهای مختلفی از من تقدیر کردند و به من لطف دارند ولی هنوز از طرف مسئولین شهر اقداماتی صورت نگرفته و امیدوارم طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خود را انجام دهند. وعده‌هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.

وی درباره علت بالا رفتن وزن خود و رسیدن به 190 کیلوگرم گفت: پیش از آمدن به اردوی تیم ملی آزمایشاتی را انجام دادم که متوجه مشکل تیروئید در بدنم شدم. به شهرستان آمدم و طی روزهای آتی به دکتر خواهم رفت تا این مشکل را برطرف کنم. تیروئید کم‌کار که داشته باشی هر چقدر هم مواد غذایی مصرف کنی وزن رو به افزایش خواهد رفت. پیگیر این موضوع هستم تا وزنم را حدود 10 الی 15 کیلو کاهش دهم. البته مشکلی ندارم چرا که قد من 190 سانتیمتر است. شرایط بدنی‌ هم به گونه‌ای است که پتانسیل چاقی و لاغری را دارد. با این وزن راضی نیستم ولی برای سلامتی و رسیدن به استانداردهای بدنی پیگیر این موضوع هستم.

پدیده جدید وزنه‌برداری ایران: تالاخادزه را اذیت می‌کنم

یوسفی افزود: اگر فرصت داشته باشم با مربیان بدنسازی شهرستان تمریناتم را آغاز می‌کنم. از زمانی که آمدم حدود 10 ساعت در خانه بودم و بیشتر در مراسمات مختلف حضور داشتم. در عین حال تمرینات خود را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم با انجام تمرینات هوازی، چربی شکم و پهلو را کمتر کنم تا در یک ضرب سرعت بیشتری داشته باشم.

قهرمان جوانان جهان خاطرنشان کرد: رکوردهای اروپایی بسیار افزایش پیدا کرده و برای رقابت کردن بین 200 تا 205 کیلوگرم در یک ضرب، من باید دو ضرب را طوری بزنم که کسی نزدیک من نشود. طی صحبت‌هایی که با آقای برخواه و مرادی داشتم بر اساس مسابقات جهانی کلمبیا در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم.

یوسفی با اشاره به برنامه خود در آینده تصریح کرد: برای رسیدن به یک هدف باید خواستار آن باشی. در حال حاضر برنامه من برای مسابقات بعدی رسیدن به وزنه 270 کیلویی در دو ضرب است. این رکورد را در خود دیدم. باید تمریناتم را بیشتر کرده و طوری بدنم را بسازم که تحمل فشارهای مختلف را داشته باشد. البته این برنامه برای یک تا 2 سال آینده است. در تمرینات اخیرم بیشترین وزنه‌ای که زدم 245 کیلو بود. به طور کلی من در مسابقات بیشتر رکورد می‌زنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان