بازدید 10254

حکم مدیرعامل سابق استقلال یک روزه باطل شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اقدامی عجیب سرپرست جدید آزادی را انتخاب و یک روزه حکم را باطل کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 16 May 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علیرضا عاصم یوسفی سال گذشته با حکم وزیر ورزش به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتخاب شد. حضور او اما با انتقادهایی روبرو شد و برخی معتقد بودند که یوسفی به دلیل سابقه فعالیت در زمینه هنر گزینه مناسبی برای این سمت نبود.

عاصم یوسفی در روزهای اخیر باعث به وجود آمدن جنجالی در سکوت کامل خبری شده که البته احتمالا تبعاتی خواهد داشت. او در روزهای قبل و بدون هماهنگی با مقامات ارشد وزارت ورزش، احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی را از کار برکنار و دیروز فردی را به نام علیرضا فاضلی به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب کرد!

ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانیم عاصم یوسفی در اقدامی عجیب تصمیم به برکناری مددی می‌گیرد و حتی برای فردی به نام علیرضا فاضلی حکم سرپرستی هم در تاریخ ۲۵ اردیبهشت صادر می‌شود اما زمانی که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان این اتفاق قرار می‌گیرد از عاصم یوسفی می‌خواهد این حکم را باطل کرده و مددی را به پست خود برگرداند. در حال حاضر احمد مددی به مجموعه ورزشی آزادی برگشته و به کار خود ادامه می‌دهد.

به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی تبعات دیگری خواهد داشت و شاید باید منتظر روهای آینده باشیم؛ اتفاقی که شاید باعث برخی از تحولات شود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر