بازدید 2828

چرا برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک باید از نمایندگی های معتبر کمک بگیریم؟

همانطور که می‌دانید یک محصول هرچقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد باز هم بعد از چندین سال استفاده، ممکن است دچار خرابی‌های کوچک و بزرگ شود. میزان خرابی و نقص دستگاه مستقیما با نحوه استفاده از آن و نواسانات برق ارتباط دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 16 May 2022

چرا برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک باید از نمایندگی های معتبر کمک بگیریم؟

امروزه با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، استفاده صحیح و مراقبت از این لوازم بیشتر از همیشه احساس می‌شود چون کافی است یخچال فریزر یا مثلا ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی شما دچار مشکل شود، آن وقت است که باید هزینه‌های زیادی بابت تعمیر یا تعویض قطعات آن بپردازید. اما فقط هزینه تعمیر لوازم خانگی نیست که شما را با چالش مواجه می‌کند. پیدا کردن یک تعمیرگاه معتبر و مطمئن از چیزی که فکر می‌کنید سخت‌تر است. برای مثال عبارت تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک را در گوگل سرچ کنید. می‌بینید که بیش از 300000 نتیجه جستجو برای شما نمایش داده می‌شود. چگونه می‌خواهید از بین این همه تعمیرگاه، یکی را انتخاب کنید.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در ایران

جنرال الکتریک یک شرکت موفق چندملیتی آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، تاسیسات برق، توربین‌ها، موتورهای الکتریکی، لوازم خانگی، تجهیزات فضایی و موتورهای جت فعالیت می‌کند. این برند از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است. محبوبیت این برند در بین مردم باعث شده شرکت‌های زیادی ادعا کنند که نمایندگی جنرال الکتریک در ایران هستند و با این کار مشکلات زیادی برای کسانی که به دنبال تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود هستند، ایجاد کنند.

دلایل اهمیت استفاده از نمایندگی‌های معتبر در تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در قدم اول باید سعی کنید از لوازم خانگی خود به شکل صحیحی استفاده کنید. برای مثال استفاده از محافظ برق یخچال و فریزر، اثرات مخرب نوسانات برق را به حداقل می‌رساند. سرویس دهی منظم سالانه لوازم خانگی هم راه حل دیگری است که با رفع مشکلات کوچک‌تر، از خرابی کلی دستگاه جلوگیری می‌کند. البته همه این‌ها مربوط به قبل از خرابی دستگاه است. سوال اساسی اینجا است که اگر به تعمیر یخچال جنرال الکتریک  یا هر برند دیگری نیاز داشتیم چه کنیم؟

متاسفانه به دلیل بالا رفتن آمار انواع کلاهبرداری در زمینه تعمیر لوازم خانگی، بیشتر افراد نمی‌توانند به تعمیرکاران اعتماد کنند. استفاده از قطعات تقلبی، جایگرین‌کردن قطعات نسبتا نو با قطعات کهنه، دریافت مبالغ خارج از عرف، عدم تضمین خدمات ارائه شده، استفاده از افراد غیر متخصص و غیره چالش‌هایی هستند که معمولا بعد از تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ، ال‎جی، هیمالیا و... با آن‌ها رو‌به‌رو هستیم.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک باید از نمایندگی های معتبر کمک بگیریم؟

استفاده از قطعات تقلبی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که هنگام تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران ممکن است به وجود آید، استفاده از قطعات تقلبی است. متاسفانه با بالارفتن قیمت لوازم خانگی، بازار فروش قطعات غیر اورجینال هم بسیار داغ شده است. فروش لوازم بی‌کیفیت ارزان به جای قطعات اورجیتال درآمدهای زیادی را نسیب کلاهبردارن می‌کند.

جایگزین کردن قطعات سالم و نسبتا نو با قطعات کهنه

شاید فکرکنید استفاده از قطعه تقلبی بزرگترین نگرانی است که ممکن است هنگام تعمیر لوازم خانگی خود داشته باشید، ولی اشتباه می‌کنید. گاهی تعمیرگاه‌های غیرمجار، در کمال آرامش قطعه اورجینال دستگاه شما را که کاملا سالم است با قطعات کهنه تعویض می‌کنند بدون اینکه شما متوجه شوید. درست مثل برخی از کلاهبردارانی که در نقش یک تعمیرکار قصد تعمیر خودروی شما را دارند.

دریافت مبالغ خارج از عرف

گاهی از طریق شبکه‌های اجتماعی با برچسب‌های روی در دیوار، با یک تعمیرکار تماس می‌گیریم و برای مثال تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را به وی می‌سپاریم. این گونه افراد معمولا برای جلب رضایت شما مبالغ کمی را برای تعمیر یخچال شما پیشنهاد می‌کنند، اما مرحله به مرحله ادعاهای جدیدی مبنی بر خرابی قسمت‌های مختلف دستگاه مطرح کرده و در نهایت چندین برابر قیمت اعلامی درخواست می‌کنند. این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که هنگام استفاده از تعمیرگاه‌های غیرمجاز با آن رو به‌رو می‌شوید.

استفاده از افراد غیر متخصص

عیب‌یابی صحیح یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک تعمیرگاه معتبر است. چون در صورت تشخیص اشتباه هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوید. تصور کنید به جای تعمیر بخش معیوب، بخش دیگری را دستکاری کرده و قطعه آن را تعویض کنید. معمولا تعمیرگاه‌های غیرمجار برای کاهش هزینه و سود بالاتر افراد غیرمتخصص و کم تجربه را به کار می‌گیرند. همین افراد برای اینکه بتوانند وسیله خانگی شما را تعمیرکنند دست به آزمون و خطا می‌زنند. در نهایت نه تنها دستگاه شما تعمیر نمی‌شود بلکه به خرابی آن اضافه هم می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم برای حل مشکل دستگاه خود حتما به سراغ نمایندگی معتبر بروید.

عدم ارائه ضمانت خدمات

طبیعتا کسانی که تخصص کافی ندارند و از نحوه کار خود مطمئن نیستند هیچگونه ضمانتی هم برای تعمیر دستگاه به شما ارائه نمی‌کنند.

خوشبختانه بیشتر برندها در داخل ایران نمایندگی‌هایی دارند که به مشتریان‌شان خدمات استاندارد ارائه می‌کنند. برای مثال شرکت مدرن تکنیک نمایندگی چند برند معتیر از جمله جنرال الکتریک، سامسونگ، ال جی، دوو، وستینگهاوس را بر عهده دارد. بنابراین اگر به دنبال تعمیر یخچال جنرال الکتریک، سامسونگ، ال جی و ... خود هستید سری به وب سایت تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک بزنید.

خدمات مدرن تکنیک به عنوان نماینده جنرال الکتریک در ایران

شرکت مدرن تکنیک، نمایندگی جنرال الکتریک ایران در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نمایندگی‌هایی دارد که شما می‌توانید برای تعمیر یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشوی و ظرفشویی برندهای چون جنرال الکتریک، ال جی، سامسونگ، وستینگهاوس، دوو و ... به آن‌ها مراجعه کنید. ارائه مشاوره رایگان برای تعمیرات جزئی توسط خود مشتری یکی از خدمات بسیار مهمی است که مدرن تکنیک برای کاهش هزینه‌های کاربران و مشتریان خود به کار می‌گیرد. در این روش اگر دستگاه شما ایراد جدی نداشته باشد، تنها با یک مشاوره رایگان از طرف متخصصین شرکت و توسط خود شما تعمیر می‌گردد. از دیگر خدمات این شرکت ‌می‌توان به ارائه ضمانت خدمات، ضمانت قطعات تعویضی، سرعت در ارائه خدمات، تعرفه‌های کارشناسی شده و دقیق، استفاده از افراد متخصص و حرفه‌ای و داشتن شعبه‌های متعدد در استان تهران اشاره کرد. پس اگر به تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، ال جی، سامسونگ، دوو و... نیاز داشتید حتما سری به وب سایت مردن تکنیک بزنید و با خیال راحت از خدمات این شرکت استفاده کنید.

 

 انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر