بازدید 24027

دیدگاه وزیر علوم درباره پوشش دانشجویان در دانشگاه

وزیر علوم گفت: بیشتر اعضای جامعه دانشگاهی به حرمت دانشگاه و اساتید، پوشش مناسب را رعایت می‌کنند و شیوه پوشش نامناسب موارد محدود هم به زودی اصلاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 16 May 2022

به گزارش «تابناک»، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با فارس، گفت: جامعه فرهیخته دانشگاهی از هوش اجتماعی بالایی برخوردار است و بیشتر قریب به اتفاق جامعه دانشگاهی می‌دانند که دانشگاه، کلاس و استاد حرمت دارد و حرمت را رعایت می‌کنند و پوشش شایسته محیط علمی و حضور در محضر استاد و کلاس را در نظر می‌گیرند.

وی افزود: شاید موارد محدودی از دانشجویان پوشش مناسب دانشگاه را نداشته باشند که وقتی می‌بینند بیشتر دانشجویان حرمت کلاس و استاد را رعایت می‌کنند آن‌ها هم به مرور شیوه پوشش خود را اصلاح می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۰
بسیار هم عالی! اما این جامعه دانشگاهی تان قادر است یک عدد سوزن خیاطی هم بسازد؟
هزار سال دیگر هم همین اید.
مشكل بيكاري وفرار نخبه گان را پوشش حل كرد
این شماها و افکار پوسیده ی شماهاست که باید به زودی اصلاح بشه
نه آقای وزیر؛ یا اطلاع ندارید یا اینکه تعارف می کنید. مناسفانه تعداد بد حجابها در محیط دانشگاهها اکثریت است. بنده تحصیلکرده خارج از کشور هستم. می دانم که اکثر دانشگاههای دنیا در زمینه پوشش، مقررات لازم را دارند و اجرا می کنند. متاسفانه محیط اجتماعی دانشگاه را خراب کردید. بنده مدتی در دانشگاه تهرن افتخار تدریس داشتم و واقعا تأسف خوردم. متاسفانه دانشجویان را هم به سمت مدرک گرایی سوق دادید و سطح علمی دانشجویان را پایین آوردید که این فاجعه ا مضاعف است. این تذهبون؟؟؟؟!!!! لطفا کمی فکر کنید تا دیر نشده است. راهکارش هم بسیار ساده است؛ تعیین مقررات و نظارت بر اجرای آن. نیاز به دعوا و مرافعه هم نیست. با دانشجویان ارتبا درست برقرار کنید. بله آنها فرهیخته هستند و می پذیرند ولی به این شرط که شما بعنوان مسئول وظیفه خود را درست عمل کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
رجبی جان
انسانی که به شعورش احترام گذاشته بشه و حق انتخاب داشته باشه با افتخار لباس فرم دانشگاه را می پوشه چون در جامعه دانشجو بودن هنوز افتخار آمیزه
ولی در جامعه ما چون یک تحمیل بی منطق وجود داره و افراد حق انتخاب ندارند شکایت خود را از این محدودیت ها در هر جا حتی دانشگاه نشان می دهند
با اصلاح پوشش کل مشکلات از جمله گرانی ها حل می شود ؟؟؟؟
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
چه ربطی داره؟؟؟
چرا قیمه ها رو می‌ریزی تو ماست ها؟
از بس به مردم و بخصوص جوانان زور گفته شده جامعه به سوی عناد و سرکشی رفته است
وگرنه در دیگر کشورها مردم عرف مناسب هر مکان و مراسمی را به خوبی رعایت می کنند
این قانون یا روسری یا توسری شماها باعث شده که جامعه روسری و بخصوص چادر را نماد حاکمیت ببیند و تلاش کند اعتراض خود را به نحوه اداره شدن مملکت با کنار گذاشتن روسری و بد رفتاری با چادری ها نشان دهد
این وزیرعلوم انگار سالهاست که از محیط دانشگاه دوره یا دانشجویانی که درکلاس درس او شرکت می کنند به احترام وحرمت او پوشش مناسب را ارعایت می کنند ! آقای وزیر بفرمائید تنها عده معدودی پوشش مناسب دارند بقیه به لطف مسئولین دانشگاه آزاد آزادند.
شما باید مغزهاتون رو اصلاح کنید.دو رویی شماها باعث همه مسایل جامعه است.ظاهرتون با باطنتون زمین تا اسمان فرق داره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار