بازدید 3998

قلعه‌نویی: از گل‌گهر ۳۰ امتیاز کسر شد، نه ۷ امتیاز!

کد خبر: ۱۱۱۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲ 15 May 2022

قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی آنقدر پرفشار و زیبا بود که صدایم درنمی‌آید. به استان کرمان به خاطر این دربی خوب تبریک می‌گویم. ما دو بازی با هم داشتیم و هفت گل رد و بدل شد. این نشان می‌دهد که هم من و هم ربیعی به دنبال آن هستیم که فوتبال زیبا بازی کنیم. به ثمر رسیدن هفت گل در دو بازی نشان از زیبایی‌های این دو دیدار دارد. به ربیعی بابت تیم خوبی که ایجاد کرده است، تبریک می‌گویم. ما خدا وکیلی باید در نیمه اول با سه چهار گل اختلاف بیرون می‌آمدیم.

وی در ادامه افزود: باید واقعیت‌ها را بگویم. از بازیکنام به ویژه محسن فروزان تشکر می‌کنم، ولی علت آن وزش باد بود. توصیه من این است که دوستانی که این همه هزینه کرده‌اند، با توجه به اینکه می‌دانند سیرجان در این فصل بادخیز است، باید دور استادیوم را می‌بستند. همه چیز زیبا بود، جز این وزش باد که کیفیت مسابقه را در نیمه اول برای ما و در نیمه دوم برای حریف خراب کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر همچنین خاطر نشان کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. در نیمه دوم هر آنچه که می‌خواستیم، انجام دادند، ولی آن توپی که نباید گل می‌شد، گل شد. در واقع حریف در نیمه اول موقعیت‌هایی داشت که فروزان مهار کرد، ولی نباید آن گل را دریافت می‌کردیم. ضمن اینکه در جایی هم بدشانسی آوردیم، وگرنه می‌توانستیم 3 بر صفر شویم. در مجموع به ربیعی، باشگاه مس و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و واقعاً از تک تک بازیکنانم ممنونم. همچنین از مدیریت باشگاه که در بدترین و بحرانی‌ترین شرایط پشت تیم بود، تشکر می‌کنم. با آن ظلم و ناعدالتی که در حق تیم ما کردند، تیم ما نباید اینجای جدول (رده چهارم) باشد. یک روز آیندگان راجع به این ظلم و ناعدالتی صحبت خواهند کرد، ولی خب آن زمان دیگر فایده ندارد.

قلعه‌نویی ادامه داد: با همه این تفاسیر ما برگشته‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم و خیلی جاها بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. امروز هم به استان کرمان تبریک می‌گویم. زمین خیلی خوب بود، از میهمان‌نوازی سیرجانی‌ها تشکر می‌کنم، ولی ایرادم کمی به ورزش باد است که اگر دور تا دور استادیوم را می‌بستند، طبیعتاً وزش باد نیز کمتر می‌شد. ربیعی یکی از بهترین مربیان جوان ایران است و تیمش نیز فوتبال خوبی بازی کرد، ولی ما در نیمه دوم به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. با تعویض‌هایی هم که کردیم، آهنگ تیم را سریعتر کردیم. در واقع تعویض‌های‌مان دفاعی نبود و اتفاقاً هجومی بود. روی گل دوم هر سه بازیکنی که تعویض شده بودند، تأثیر داشتند و عملکردشان منجر به گل شد. البته دقایق آخر بازی به دلیل گلی که خوردیم، بازیکنان عقب کشیدند و آن هم طبیعی بود.

وی درباره قضاوت داور مسابقه مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان گفت: نمی‌دانم حاج‌ملک مصدوم بود یا نه، ولی او به صحنه‌ها نزدیک بود و خیلی خوب قضاوت کرد. باید به تیم داوری تبریک بگوییم، چون روی نتیجه تأثیرگذار نبود. داور خیلی نزدیک به صحنه‌ها بود و اخطارهایش به درستی داده شد. اگر داور مصدوم بوده و توانسته است اینقدر دوندگی کند، پس باید به او تبریک بگوییم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر راجع به عملکرد تیمش و صعود آن به رده چهارم با وجود کسر هفت امتیاز و ایستادن پایین‌تر از استقلال، پرسپولیس و سپاهان و قرار گرفتن بالاتر از فولاد گفت: البته از ما هفت امتیاز نه، بلکه 30 امتیاز کم شد. ما بعد از آن حکمی که دادند، 12، 13 امتیاز پِرت داشتیم. نگویید هفت امتیاز، در واقع 30 امتیاز به ما ضربه خورد. خواهشاً شما دیگر نگویید 7 امتیاز. اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد، ما الان بالاتر از این بودیم و حتی شاید در کورس قهرمانی قرار داشتیم. آن 9 گلی که کمیته انضباطی به ما دیکته و تحمیل کرد، اگر آن را کم کنیم، ما خط دفاعی دوم لیگ می‌شویم و در گل زده هم جزو تیم‌های بالای جدول قرار می‌گرفتیم. پس چه در گل زده، چه در گل خورده و چه در امتیاز، به ما ظلم شد. اگر این اتفاق نمی افتاد، ما الان بالای جدول قرار داشتیم.

قلعه‌نویی افزود: در رأس همه اینها مسئولان باشگاه خیلی به ما کمک کردند. من تجربه این اتفاقات را داشتم و سختی‌ها و ناعدالتی‌های زیادی دیدم، ولی خب شاید برای بازیکنان ما قابل هضم نبود. با این وجود توانستیم و مسئولان کمک کردند که تیم ما کم کم خودش را پیدا کرد. من می‌گویم از ما هفت امتیاز نه، بلکه 26، 27 امتیاز کم شد. به هر حال آن بالا خدایی هست و بدون اذن او یک برگ از درخت نمی‌افتد. بالاخره باید یک روزی و در یک جایی تاوان بدهند. مطمئن باشید که دار مکافات در این دنیاست. اگر تاوان ندهند، پس آن بالا خدا نیست. او می‌بیند که چه ظلمی به ما شد. حالا هر کاری که دوست دارند، انجام بدهند.

وی همچنین یادآور شد: من از سال 88 به این مسائل عادت دارم. در خیلی جاهای دیگر و جلوی چشمانم جام را از من گرفتند، یعنی جامی که در دستم بود را از من گرفتند. از 88 به بعد این اتفاقات برای من افتاد، در تبریز، در اصفهان اینگونه شد و جلوی چشمانم جام را گرفتند، ولی برای من مهم نیست، من یک آدم مبارزه‌گر هستم و توکلم به خدا و اهل بیت است. تا موقعی که در فوتبال هستم، مبارزه می‌کنم و هر جا که بشود، اصول اعتقادی و فنی‌ام را پیاده می‌کنم و خدا هم به ما کمک می‌کند. جلوی چشمم جام را از من گرفتند و می‌دانم از کجا خط می‌دهند. به خدا و به همه مقدسات قسم این اتفاق برای هر تیم دیگری بود، این کار را نمی‌کردند، ولی با ما انجام دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر