بازدید 9335

پایان خونین مهمانی شبانه

کد خبر: ۱۱۱۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ 14 May 2022

پسر جوانی که در یک نزاع گروهی با کلت کمری فردی را به قتل رسانده بود، بزودی محاکمه می‌شود.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق استان البرز آغاز شد.

به‌دنبال آن مأموران کلانتری به محل اعزام شدند و پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان چند جوان که به ظاهر باهم دوست بودند رخ داده و در جریان آن پسر 26 ساله‌ای به نام سعید با اصابت گلوله به ناحیه کمرش به شدت مجروح شده است.

در ادامه سعید به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده، فوت کرد و به این ترتیب بازپرس کشیک قتل پس از حضور در صحنه درگیری و بررسی موضوع، دستور انتقال جسد مقتول را به پزشکی قانونی صادر کرد.

تحقیقات مأموران آگاهی نشان می‌داد درگیری زمانی رخ داده که طرف‌های نزاع پس از شرب خمر و در حالی که مست بودند از یک میهمانی به خیابان آمدند و باهم درگیر شدند و در این درگیری هم پسر جوانی به نام خسرو 35 ساله با کلت کمری به سعید شلیک کرده و بعد از آن هم از صحنه متواری شده است.

با اطلاعات به‌دست آمده، خسرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی اینگونه به تشریح ماجرای درگیری پرداخت: من و سعید در میهمانی درگیری لفظی پیدا کردیم و چون حالت عادی نداشتیم به خیابان آمدیم و من برای ترساندن سعید با اسلحه‌ام گلوله‌ای شلیک کردم که متأسفانه به کمر سعید خورد.

وی در این باره که اسلحه را از کجا آورده نیز گفت: اسلحه را مدتی پیش از فردی به قیمت 7 میلیون تومان خریداری کرده بودم.با اعترافات و تکمیل تحقیقات، متهم به زندان منتقل شد تا در اسرع وقت به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری یک استان البرز محاکمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل