بازدید 6816

عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد

کد خبر: ۱۱۱۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ 14 May 2022

عامل کلاهبرداری با ترفند فروش تراکتور از یک کشاورز روستایی در سایت دیوار به دام افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس فتای شهرستان قلعه گنج در این باره بیان کرد:به دنبال شکایت یک کشاورز اهل یکی از مناطق روستایی شهرستان قلعه گنج از فردی که با وعده فروش تراکتور در سایت دیوار، مبلغ دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از او دریافت کرده بود اما دیگر پاسخ گوی تلفن اش نبود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سروان سجاد سالاری مقدم افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این کشاورز در پی مشاهده آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار بدون تحقیقات لازم، اقدام به واریز کل مبلغ خواسته شده کرده است.

وی ادامه داد: اما با گذشت چند روز بارنامه جعلی برای این فرد ارسال شده و طرف مقابل هم دیگر پاسخ گوی تلفن همراه خود نبوده است.این مسئول انتظامی گفت: در این زمینه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و رصد های اطلاعاتی ، درباره موقعیت متهم مدنظر موفق شدند این فرد کلاهبردار را در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و او را با دستور نیابت قضایی دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد:این متهم پس از انتقال به مقر پلیس شهرستان قلعه گنج به انجام این کلاهبرداری با فریب این کشاورز و دیگر افرادی که آشنایی کمتری با محیط کسب و کار در فضای مجازی دارند، اعتراف کرد و با صدور قرار تامین، روانه زندان شد.

این مسئول انتظامی در پایان درباره این گونه موارد به مردم هشدار داد: درباره آگهی های فریبنده با عناوینی همچون قیمت بسیار پایین، تخفیفات بالا و دیگر موارد خارج از عرف بازار هوشیار باشند و تا زمانی که از اصالت کالا مطمئن نشدند و آن را دریافت نکردند از پرداخت وجه خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل