بازدید 7907

تحقق رویای درآمد مادام‌العمر با رایان پی

کد خبر: ۱۱۱۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 08 May 2022

تحقق رویای درآمد مادام‌العمر با رایان پی

چه کسی از کسب درآمد آسان و مادام‌العمر بدش می‌آید؟ همه‌ی ما این روزها در کنار یک یا چند شغل اصلی به دنبال راه‌هایی فرعی برای کسب درآمد هستیم. کاری که زمان کمی از ما بگیرد، درآمد قابل توجهی نصیب‌مان کند و از همه مهم‌تر آسان باشد. اما مگر واقعا چنین راهکاری وجود دارد؟ ممکن است گمان کنید این یک‌جور خیال‌پردازی است؛ اما این‌طور نیست! سیستم همکاری در فروش می‌تواند شما را به رویای درآمد مادام‌العمر برساند، بی‌آ‌نکه نیاز باشد کار زمان‌بر و سختی انجام بدهید. ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا همه‌چیز را درباره‌ی سیستم همکاری در فروش درگاه پرداخت رایان پی بدانید.

شروع همکاری با رایان پی

درگاه پرداخت؛ سیستمی است که امکان تراکنش های مالی در بستر اینترنت را فراهم می کند. به این معنی که مشتریان شما می توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا نرم افزارهای بانکی، اقدام به پرداخت آنلاین مبلغ اعلام شده به حساب شما کنند.

ورود به یک معامله‌ی برد_برد

ما در روزگار رونق کسب و کارهای اینترنتی زندگی می‌کنیم. استفاده از درگاه پرداخت آنلاین، امروزه رایج‌ترین نوع پرداخت میان کاربران فروشگاه‌های اینترنتی است. از وقتی شرکت‌های پرداخت‌یار مجوز گرفتند و درگاه واسط در اختیار کاربرها قرار دادند، فضای حاکم بر این نوع خدمات رقابتی شد. پرداخت‌یارها همواره در تلاش‌اند تا کاربران بیش‌تری جذب کنند و برای این هدف از انواع ترفندهای تبلیغاتی و تجاری سود می‌برند. سیستم همکاری در فروش یکی از این ترفندها است؛ یک معامله‌ی بُرد_بُرد که هم منافع زیادی برای پرداخت‌یارها دارد و هم راهکار جذابی برای کسب درآمد کاربرها خواهد بود.

برای نمونه شرکت رایان پی، سیستم همکاری در فروش خود را بر مبنای ۳۰ درصد از سود تراکنش‌های انجام شده تدوین کرده است. اما سازکار این سیستم چیست و چگونه باید در آن فعالیت کرد؟

بی‌وقفه و حتی در خواب درآمد کسب کنید

ماجرا اصلا پیچیده نیست؛ شرکت رایان پی به قصد افزایش کاربران درگاه پرداخت خود، سرویس همکاری در فروش را راه‌اندازی کرده است. رایان پی بر اساس این طرح از کاربران در هر جایگاه و شغلی دعوت می‌کند در یک فرآیند همکاری مدون، درگاه پرداخت را به صاحبان کسب و کارهای مختلف معرفی کنند. این کسب و کارها طیف گسترده‌ای دارند، مثلا از سوپرمارکت محله تا فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی می‌توانند هدف شما باشند. درست است که کسب و کارهای اینترنتی اهداف بهتری برای ارائه‌ی خدمات درگاه آنلاین به‌شمار می‌روند اما به‌طور کلی بسته به توانایی کاربری که در این طرح به عنوان یک بازاریاب مستقل عمل می‌کند، می‌تواند هر نوع کسب و کار دیگری نیز هدف شما باشد.

حالا فرص کنید شما به عنوان یک کاربر در سیستم همکاری در فروش موفق به جذب صاحب کسب و کاری شده‌اید و او را به شرکت معرفی نموده و درگاه پرداخت رایان پی برایش فعال شده است. دیگر کار شما تمام است! از این پس، تا آخر عمرتان، حتی زمانی که شما در خواب هستید و هیچ دخل و تصرفی در جهان ندارید، به ازای هر تراکنش موفقِ درگاه متعلق به فرد معرفی شده، ۳۰ درصد سود تراکنش به حساب شما واریز خواهد شد. غافلگیر شده‌اید؟ اما تعجب نکنید این‌ها همه واقعیت دارد، فقط کافی است دست بجنبانید و درگاه رایان پی را به دیگران معرفی کنید.

تحقق رویای درآمد مادام‌العمر با رایان پی

اگر چهارتا کاربر معرفی کنم چه‌قدر درآمد کسب می‌کنم؟ به‌صفرش ده‌ بر یک!

بیایید ماجرای همکاری در فروش و درآمدی که از آن نصیب‌مان می‌شود را بریزیم روی چرتکه و با یک حساب سرانگشتی ببینیم اصلا به امتحانش می‌ارزد یا نه؟ فرض کنید محض نمونه شما فعالیت خودتان را معطوف فروشگاه‌های مجازی اینستاگرامی می‌کنید. همین‌طور که شب‌ها بعد از صرف شام، روی کاناپه لم داده‌اید، وارد دایرکت صفحه‌های فروشگاهی می‌شوید و بر اساس شناخت کافی که از خدمات متنوع درگاه پرداخت رایان پی به‌دست آورده‌اید، درست مثل یک بازاریاب حرفه‌ای، با ادمین پیچ وارد گفت‌وگو می‌شوید و درگاه رایان پی را به عنوان بهترین روش پرداخت آنلاین به ایشان معرفی می‌کنید.

خب؛ فکر می‌کنید هر شب چند تا شانس برای این‌کار پیش رو خواهید داشت؟ مسلماً بی‌شمار پیج فروشگاهی در مقابل چشمان شما خواهد بود. از میان این بی‌شمار شانس اگر هر هفته یک ادمین را مجاب کنید تا از درگاه رایان پی استفاده کند، در طول ماه چهار نفر را برای دریافت خدمات پرداخت به شرکت رایان پی معرفی کرده‌اید. حالا وقتش رسیده برویم سراغ چرتکه! اگر مجموع این فروشگاه‌ها به‌طور متوسط ۳۰۰ تراکنش موفق در ماه داشته باشند و رقم هر تراکنش را نیز بسته به کالای پیج مذکور، مبلغ متوسطی در نظر بگیرید، از هر فرد معرفی شده، دست‌کم چیزی در حدود ۵۰۰ هزار تومان درآمد ماهانه نصیب خواهید برد. حالا ماجرا کمی برای‌تان جذاب‌تر نشده است؟

تحقق رویای درآمد مادام‌العمر با رایان پی

برای فعالیت در طرح همکاری در فروش چه‌کار باید کرد؟

در گام اول باید فرم ثبت نام همکاری در فروش را در سایت رایان پی تکمیل کنید تا یک کد معرف به شما بدهند. چیزی که بعدها شما را برای شرکت رایان پی، به عنوان یک بازاریاب تعریف می‌کند، در واقع همین کد معرف است. شما علاوه بر این یک لینک ویژه‌ی ثبت نام همکاری در فروش هم دریافت خواهید کرد.

گام دوم این است که کد معرف یا لینک ثبت نام را به پذیرندگان خدمات پرداخت بدهید. در واقع شما باید بعد از معرفی سرویس‌های پرداخت اینترنتی رایان پی به یک فرد یا شرکت تجاری، طرف مقابل را مجاب کنید که درخواست درگاه پرداخت بدهد. آن‌گاه در این لحظه‌ی حیاتی باید کد معرف خودتان را که پیش‌تر دریافت کرده‌اید، در اختیار آن کاربر قرار دهید تا در روند درخواست درگاه پرداخت، آن را به سایت رایان پی ارائه کند و یا لینک ثبت نام مخصوص را برای صاحبان کسب و کارهای هدف‌تان ارسال کنید. به این ترتیب آن‌ها با ثبت نام از طریق آن لینک، به صورت خودکار به عنوان مشتری شما ثبت خواهند شد. بدیهی است که در این مسیر استفاده از لینک ثبت‌نام روش موثر و حرفه‌ای‌تری خواهد بود.

در این صورت است که از آن پس در ازای تمام تراکنش‌های انجام شده توسط مشتریان شما، ۳۰ درصد سهم همکاری در فروش از کارمزد تراکنش‌ها به صورت خودکار و روزانه به حساب‌تان واریز می‌گردد. این نکته را نیز در این‌جا یادآور می‌شویم که این درصد سهم همکاری در فروش در حال حاضر بالاترین درصد سهم این نوع فعالیت در بازار به شمار می‌رود که شرکت رایان پی اکنون به کاربران فعال خود در این زمینه پرداخت می‌کند.

رایان پی چه‌طور سهم همکاری در فروش را با ما تسویه می‌کند؟

روال تسویه‌ی پورسانت‌های همکاری در فروش، اصولا به این صورت است که در ساعت شروع روز بعد محاسبات را انجام می‌دهد و تا ساعت 16 مجموع درآمدهای شما را به صورت خودکار و روزانه به حساب اعلائم شده، واریز می‌نماید. همچنین یک گزارش مدون و دقیق از تعداد تراکنش‌های انجام شده‌ی پذیرندگان زیرمجموعه‌ی شما، که شامل تعداد و مبلغ تراکنش‌ها خواهد بودف بصورت ماهانه برای شما ارسال خواهد شد. در ضمن در این گزارش ماهانه میزان کارمزدهای هر تراکنش و مبلغ پورسانت شما نیز ثبت می‌شود که می‌توانید فعالیت خود را به‌طور کامل زیرنظر بگیرید.

در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر صمیمانه از مشاوره رایگان رایان پی بهرمند شوید :

  • وب‌سایت : https://rayanpay.com
  • واتس اپ : 09022233108
  • تلفن : 02189717717
  • آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه لاله، پلاک ۱۰، طبقه سوم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر