بازدید 15589

اجاره سوئیت نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

ما در این مطلب قصد بر این داریم نزدیک ترین سوئیت ها و اقامتگاه ها را به فرودگاه امام خمینی تهران که واقع در شهر پرند هستند را معرفی و بررسی کنیم تا شما در سفر هوایی به تهران از پس دغدغه یافتن و انتخاب بهترین اقامتگاه رهایی یابید.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 08 May 2022

تهران پایتخت ایران و بزرگترین شهر ایران و دنیا از لحاظ جمعیت فارسی زبان یکی از قطب های گردشگری و اولین قطب اقتصادی، سیاسی، اداری، مالی، اجتماعی، فرهنگی و... است که به همین دلال در هر موقعی از سال ورود و خروج های بسیاری به این شهر صورت می گیرد که این شهر را به مرکز توجهات سفر در ایران تبدیل کرده است.

حال در سفر به تهران یکی از راه و گزینه های قابل توجهی که به از محبوبیت بالا در بین مسافران و گردشگران برخوردار است سفر هوایی و استفاده از ویژگی های این گونه سفر است که توسط پایانه ها و فرودگاه های بسیاری صورت می پذیرد. یکی از این فرودگاه های معروف و گزینه اول در بین مسافران و گردشگران فرودگاه امام خمینی تهران است که کیفیت بالا امکانات و خدمات مسافرتی، این فرودگاه را به بهترین گزینه برای سفر های هوایی به شهر تهران تبدیل کرده است.

در بسیاری از سفر های هوایی به شهر تهران از طریق پایانه مسافربری هوایی امام خمینی تهران مسافران قبل یا بعد از سفر های خود به دلیل فاصله بسیار این فرودگاه با مرکز شهر تهران و قرارگیری در حومه شهر تهران به دنبال اجاره سوئیت و اقامتگاهی مناسب برای اقامتی راحت و دنج در کنار خانواده هستند که در این صورت واح های اقامتی و سوئیت های شهر پرند بهترین  ارائه بهترین اقامت و خدمات اقامتی خود را نشان می دهند.

اجاره سوئیت نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

نزدیک ترین سوئیت ها به فرودگاه امام خمینی تهران

در ادامه سوئبت تهران برای شما نزدیک ترن ها که به فرودگاه نزدیک است را برایتان شرح می دهیم.

اجاره آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند

شهر پرند یکی از شهر های نزدیک تهران است که به دلیلی نزدیکی به تهران و موقعیت قرارگیری آن از بازدید بالایی در حوزه اجاره سوئیت و اقامتگاه ها برخوردار است که بلوار ادب شمالی نیز یکی از این دلایل است که با داشتن تعداد بالای سوئیت ها و آپارتمان ها از بسیاری از مسافران و گردشگران در هر زمانی از سال پذیرایی می کند.

اگر شما هم به دنبال اقامت در اقامتگاهی نزدیک به فرودگاه امام خمینی و انواع مراکز خرید و تجربه اقامتی دلپذیر و بیاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان در محیطی زیبا و امن هستید اقامت در آپارتمان های مبله ادب شمالی بهترین و اولین گزینه برای شماست.

این مجموعه با داشتن آپارتمان های مبله با متراژ های 80 الی 105 متری از ظرفیت های حداکثری تا 8 نفر در محیطی دنج و آسوده از بسیاری از میهمانان و مسافران شهر تهران و پرند پذیرایی می کند.

مجموعه ادب شمالی دارای آپارتمان هایی از قبیل واحد 1 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 85 متر با دو اتاق خواب و دو تخت دو نفره و دو کف خواب تا حداکثر ظرفیت 6 نفر، واحد 3 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 85 متر با دو اتاق خواب و دو تخت دو نفره و یک کف خواب تا حداکثر ظرفیت 6 نفر، فاز 6 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 105 متر با دو اتاق خواب و یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره و پنج کف خواب تا حداکثر ظرفیت 8 نفر، فاز 6 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 85 متر با دو اتاق خواب و دو تخت دو نفره و شش کف خواب تا حداکثر ظرفیت 8 نفر ، واحد 5 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 86 متر با دو اتاق خواب و دو تخت دو نفره و شش کف خواب تا حداکثر ظرفیت 8 نفر، واحد 8 آپارتمان مبله در ادب شمالی پرند با متراژ 86 متر با دو اتاق خواب و دو تخت دو نفره و چهار کف خواب تا حداکثر ظرفیت 6 نفر را داراست که بهترین اقامت را به هر مسافری با هر سلیقه ای فراهم می کنند.

این مجموعه آپارتمان ها در بلوار ادب شمالی از ویژگی هایی مانند نزدیکی به فرودگاه امام خمینی، انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی، مراکز خرید، فروشگاه ها، دارا بودن پارکینگ در حیاط، تراس و سرایداری، دوربن مدار بسته و... برخوردار است.

هم چنین این مجموعه سوئیت ها را می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از سایت معتبر سپنجا رزرو کنید.

اجاره سوئیت نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

اجاره آپاتمان مبله در کیسون پرند

از اقامتگاه های نزدیک به بازار فرودگاه امام خمینی می توان به آپارتمان مبله در کیسون پرند اشاره کرد که از بازدید بسیاری در هر زمانی از سال برخوردار است.

این آپارتمان مبله با متراژ 85 متری، ظرفیت حداکثر تا 4 نفره را برای اقامت مسافران و میهمانان فراهم آورده است.

از دیگر ویژگی های این منزل مبله داشتن دو تخت دونفره، دو کف خواب در این منزل مبله است که این امکان را به مراجعان می دهد که تا حداکثر 4 نفر در این منزل مبله اقامت کنند.

این منزل با رعایت اصول بهداشتی در تمامی مکان های منزل، نزدیکی مراکز خرید، درمانگاه، فروشگاه ها و... در بین میهمانان و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

می توانید در سفر خود به تهران با اجاره حضوری و آنلاین از سایت سپنجا از امکانات و اقامت این منزل مبله بهره مند شوید.

اجاره آپارتمان در شهرک آسمان پرند

شهرک آسمان پرند از شهرک های معروف شهر پرند است که به دلیل قرارگیری در شمالی ترین نقطه شهر پرند و به همین دلیل نزدیکی به شهر تهران و فرودگاه امام خمنیی از بازدید بالایی در اجاره سوئیت و اقامتگاه در بین مسافران و گردشگران برخوردار است.

شهرک آسمان پرند دارای آپارتمان هایی از قبیل فاز 6 آپارتمان مبله شهرک آسمان پرند با متراژ 80 متر با یک اتاق خواب و یک تخت دو نفره تا حداکثر ظرفیت 2 نفر، آپارتمان در شهرک آسمان فاز6 پرند با متراژ 64 متر با یک اتاق خواب و یک تخت دو نفره تا حداکثر ظرفیت 2 نفر، آپارتمان در شهرک آسمان فاز6 پرند با متراژ 64 متر با یک اتاق خواب و یک تخت دو نفره تا حداکثر ظرفیت 2 نفر را داراست که بهترین اقامت را به هر مسافری با هر سلیقه ای فراهم می کنند.

علاوه بر این ها مجموعه آپارتمان های شهرک آسمان پرند این امکان را به میهمانان و گردشگران می دهند تا این آپارتمان ها را به صورت آنلاین و مطمئن از طریق سایت سپنجا رزرو کنند.

اجاره سوئیت نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

اجاره آپارتمان شیک و تمیز در پرند

اگر به دنبال اجاره آپارتمانی مبله با کیفیت بالا و شیک و دنج در پرند برای اقامتی دلچسب و آرام در کنار خانواده هستید بهترین گزینه برای شما آپارتمان شیک و تمیز در پرند است که به دلیل ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب به میهمانان در بین آنان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این آپارتمان با متراژ 60 متر با داشتن یک اتاق خواب، یک تخت دو نفره و یک کف خواب امکان اقامت تا ظرفیت حداکثر سه نفر را به میهمانان می دهد. هم چنین این آپارتمان از رعایت اصول بهداشتی بالایی در تمامی محیط های خانه، نزدیکی به فرودگاه امام خمینی، مراکز خرید و فروشگاه نیز برخوردار است.

این آپارتمان را می توانید به صورت آنلاین و مطمئن از سایت سپنجا رزرو کنید.

کلام آخر

ما در این مطلب تمام سعی مان را کردیم تا بهترین و نزدیک ترین سوئیت ها و اقامتگاه ها را به برای اقامتی دنج و راحت شما در کنار خانواده تان به فرودگاه امام خمینی تهران را معرفی و بررسی کنیم تا شما تنها در سفر به تهران از طریق فرودگاه امام خمینی فقط و فقط سوئیت مورد نظر خود را انتخاب و از طریق سایت سپنجا رزرو کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی