بازدید 19843
ماراتن ۲۲۰ دقیقه‌ای در مسترز مادرید

نابغه ۱۹ساله، جوکوویچ راهم بعداز نادال حذف کرد

آلکاراس با شکست جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به فینال مسابقات تنیس مسترز مادرید رسید. در مرحله نیمه نهایی نیز آلکاراس موفق به شکست رافائل نادال شده بود. دیگر فینالیست این دوره از مسابقات یکی از میان الکساندر زورف و استفانوس سیتسیپاس خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 08 May 2022

پس از رافائل نادال، این بار نواک جوکوویچ - نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان - در دیداری سخت و مهیج که ۲۲۰ دقیقه به طول انجامید، برابر کارلوس آلکاراز، ستاره ۱۹ ساله تنیس جهان شکست خورد و از رسیدن به فینال مسترز مادرید بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی تنیس مسترز در مادرید اسپانیا، نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس جهان و نفر نخست رنکینگ مقابل کارلوس آلکاراز نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان و نفر نهم رنکینگ در دیداری سخت و پرفراز و نشیب با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

نابغه ۱۹ساله، جوکوویچ راهم بعداز نادال حذف کرد

جوکویچ در ست نخست با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید اما در ست دوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب حریف شد تا کار به تساوی کشیده شود. در ست سوم نیز آلکاراز برابر جوکوویچ به برتری ۷ بر ۶ رسید و در نهایت با برتری دو بر یک راهی فینال شد.

آلکاراز پیش از این در یک چهارم نهایی نیز مقابل رافائل نادال، دیگر چهره مطرح و عنوان دار تنیس جهان به برتری ۲ بر ۱ رسیده بود. وی همچنین جوانترین فینالیست تاریخ مسترز مادرید نام گرفت.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز استفانوس سیتسیپاس یونانی و نفر پنجم رنکینگ برابر الکساندر زورف نفر سوم رنکینگ از آلمان دیدار می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار