بازدید 9172

خروج ۴۶۲ هزار خودرو از تهران از ساعت ۲۴ شب گذشته

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که تا ساعت ۲۱ امشب، بالغ بر ۴۶۲ هزار خودرو از استان تهران خارج شده است، گفت: در محور فیروزکوه به سمت سمنان شاهد وقوع سیلاب بودیم که مهار شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 03 May 2022

به گزارش «تابناک»، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت‌ گو با فارس اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید فطر و کم شدن شیوع ویروس کرونا، مسافرت ها رو به افزایش است و طبق آمار رسمی از دوربین های نظارتی راه، از ساعت ۲۴ شب گذشته تا ساعت ۲۱ امشب، ۴۶۲ هزار و ۷۸۱ خودرو از استان تهران خارج و این آمار رو به افزایش است.

وی با اشاره به این که ۲۵۶ هزار و ۸۹۹ خودرو هم وارد استان تهران شدند، گفت: تعداد مسافران به استان تهران هم رو به افزایش است و هم اکنون در دو محور هراز و آزاد راه تهران- شمال شاهد بار ترافیکی سنگینی هستیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به بارش های پراکنده در محور های استان تهران اشاره و تصریح کرد: از ابتدای هفته شاهد بارش پراکنده باران در محورهای استان تهران بودیم و طبق گفته سازمان هواشناسی این روند تا پایان هفته ادامه دارد و این بارش ها در ارتفاعات به صورت تگرگ خواهد بود.

مصدقی اضافه کرد: با توجه به وقوع بارش ها در محور فیروزکوه به سمت سمنان شاهد وقوع سیلاب بودیم که با عملکرد به موقع همکاران، سیلاب به کنار محور هدایت و مشکل خاصی در این خصوص نداشتیم.

وی بیان کرد: بعد از ظهر امروز هم شاهد وقوع سیلاب در منطقه دلیچایی بودیم که مشکل خاصی در این خصوص رخ نداد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در محور هراز هم بارش شدید تگرگ به وجود اومد که همکاران راهداری در این منطقه با تجهیزات تخصصی محور را پاکسازی کردند.

مصدقی با بیان اینکه هموطنان از نزدیک شدن به رودخانه ها جدا خودداری کنند، گفت: سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی مسافران در ۲۴ ساعت آماده پاسخ گویی است و مسافران قبل از عزیمت به مقصد، مسیر ها را در این سامانه چک کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر