بازدید 35658

بازگشت عادل فردوسی‌پور با «فوتبال ۳۶۰»

سایت «فوتبال ۳۶۰» با انتشار تیزری خبر از بازگشت عادل فردوسی پور به دنیای فوتبال و گزارشگری داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 27 April 2022


به گزارش  تابناک به نقل از ایلنا، پس از آنکه برنامه نود به دستور مدیر شبکه سه (علی فروغی) از کنداکتور پخش دوشنبه شب‌های این شبکه حذف شد، سایت این برنامه اما با تغییر اسم به «فوتبال ۳۶۰» کار خود را ادامه داد. حالا پس از گذشت ۴ سال از غیبت عادل فردوسی‌پور در رسانه ملی، سایت فوتبال ۳۶۰ با انتشار تیزری خبر از بازگشت عادل فردوسی‌پور داده است. در این ویدیو با عنوان "فوتبال برای همه" بخشی از صدای گزارش‌های به یاد ماندنی فردوسی شنیده می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که این اتفاق چگونه و در قالبی به چه شکل رخ خواهد داد و بستر پخش آن چگونه فراهم خواهد شد. گفتنی است در روزهای گذشته خبرهای تایید نشده از موافقت مدیران جدید صداوسیما برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون رسانه‌ای شده بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۷
خیلی جالب است .بعضی ها برای منفورشدن ابدی خود -خیلی زیاد دست و پامیزنند انگار در باتلاقی از فضولات گیر افتاده اند .میروند برای همیشه
دلمون برات تنگ شده مرد
عادل عاشقتم
انشالله که این خبر برگشت عادل صحت داشته باشه وما شاهد گزارش خیلی خوب از این گزارشگر از تلوزیون باشیم
عادل خان یک ملت دوستت دارند
عادل فردوسى مانند بعضى مسؤولين نمي خواهند از سمت خود استعفا دهند چسپیدند به سمت وکرسی. عادل فردوسی همینطور چسپیده ول نمی‌کند. به جوانان فرصت نمی دهد. دیکتاتورهای تلویزیون.
فوتبال بدون گزارش عادل مفت نمی ارزه
نخبه های کشور را اینگونه میسوزانیم. آنها را فدای اغراض یک آقازاده نادان میکنیم
من با آمدن فردوسی پور مخالفم چون سوهان اعصاب مردم و اصحاب فوتباله و همه فوتبالی‌ها رو میندازه جون همدیگه و تنش ایجاد میکنه .به همین دلیل من طرفدار مجری هستم ‌که آرامش به جامعه بده نه تنش .ممنونم از شما.
عالی
درود بر تو
عادل جان برکرد من از اول برنامه ۹۰ شاید اشتباه نکنم همه برنامه هارو دیدم چون خیلی دوست داشتنی هستی به امید بازگشت ۴۰ ساله از آذربایجان شرقی
مردکاردرست
بازی نخور مرد، بدور از این ترفندهای مزنگلی باش مرد، نیا، دیگه کار خیلی بی نمک میشه!!!
میثاقی غاز تو را میخواند
به نظرم باید تیتر اصلاح بشه با عنوان "موافقت عادل برای بازگشت به تلویزیون به احترام مردم"و یا "پذیرش دعوت صدا و سیما از طرف عادل برای برگشت به نود"
مرد تمام نشدنی فوتبال ایران خوش آمدی
من که از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شده
کا به مولا منتظرتوم
تماشای فوتبال با گزارش عادل یه چی دیگست
راضی ام ازت سللار
مرد
کار بلد
اسطوره
دوستداشتنی
تک و نامبر وان
خدا نگذره از بدخواهات
خداییش از وقتی جلوی برنامه ش رو گرفتند و گزارش های بازیهای ایران و جهان و بخصوص اروپا رو از شبکه های ماهواره ای دیگر کشورها نگاه میکنم،چون واقعیت رو باید بپذیریم که بعد از عادل گزارشگر خوب نداریم و خیابانی که آخر سوتی و چرت و پرت گفتن در گزارش هاش بیداد میکنه و اون یوسفی هم بی حوصله و خواب آور گزارش میکنه و یکی به اسم قانع،هم جدید البته دو سه سال میشه و زیاد هم جدید نیست،در گزارش هاش که هیچ سبکی نداره غیر از هوار و دادو بیداد الکی و بیخودی،دیگه بقیه جدیدها اصلأ حرفشون نزنیم خیلی بهتره و واقعا غیر از عادل و تا حدودی هم مزدک،حداقل طی این چند سال هیچ جایگزینی نداشتند
دمت گرم جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی
حی علی خیر العمل ابراهیم مرد عمل
دوستت داریم به مولا
هر روز محبوب تر از دیروز
ممنون
زنده باشی
مرد بزرگ
عادل بیا شبکه سه که راحت تر بتونیم ببینمت
در دوره نکبت بار ی که مردم ایران دچار آن شده اند نه تنها در ورزش که در همه ی زمینه ها مردان لایق و کارآمد را کنار می زنند و پاچه خواران مفت خور بی مقدار را پست و مقام می دهند .
عشق
عوامل برنامه نود اعلام کردن اینترنتیه
این مافیا نمی زاره به این راحتی عادل بیاد
همه دلتنگشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست