بازدید 7445
۷

هشدار لاوروف درباره احتمال وقوع جنگ جهانی سوم

وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، این کشور نسبت به خطر واقعی وقوع جنگ جهانی سوم هشدار می دهد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲ 26 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، خبرگزاری فرانسه به نقل از سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، روسیه نسبت به خطر واقعی وقوع جنگ جهانی سوم هشدار می دهد.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: واشنگتن و لندن به زلنسکی فشار می آورند تا به جای تسریع در روند مذاکرات با روسیه، مواضع سخت گیرانه اتخاذ کند.

لاوروف گفت: آمریکا علاقه ای به مذاکره با روسیه درباره اوکراین نشان نمی دهد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اینترفاکس گفت: غرب از اوکراین برای وارد کردن بیشترین میزان خسارت به روسیه حمایت می کند.

لاوروف تأکید کرد: کی یف از مواضع اعلام شده در مذاکرات استانبول عقب نشینی کرده است. مقامات اوکراینی فقط ادای مذاکره با روسیه را در می آورند.

وی بدون اسم بردن از رئیس جمهور اوکراین افزود: او هنرپیشه خوبی است، اگر با دقت نگاه کنیم و حرف‌هایی که زده را بخوانیم، هزاران تناقض آشکار خواهد شد.

وزیر خارجه تصریح کرد: تسلیحاتی که غرب برای اوکراین ارسال می کند، هدفی قانونی برای نیروهای روسیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
از اوکراین داری شکست میخوری حداقل 1 چهارم تجهیزات ارتش روسیه طی 2 ماه گذشته نابود شده است بعد میخواهی با چند کشور درپیتی و ورشکسته اقتصادی و بدو ن پشتوانه مردمی که مانند خودت غیر از هیاهو هیچی ندارند به جنگ یک دنیای مدرن با ارتشهای مجهز و پیشرفته با اقتصادی های پویا و پیشرو و با نظامهای دمکراتیک و دارای پشتو انه مردمی بروی ؟ یعنی عقل ناقصت اینو تجویز میکنه ؟ واقعها باید به عقل تو و امثال تو شک کرد . جنگ دو ماه گذشته نشان داد که هیاهو در میدان عمل به هیچ نمی ارزد شما که برای دنیا رجز خوانی میکردی پس کو ؟ چرا از پس اوکراین بر نمیاین . یک سوم ژنرالهای ابله ارتشت که برای دنیا شاخ و شونه میکشیدن در جنگ با اوکراین کشته شده اند پس کو شما که ادعای ابرقدرتی داشتی فکر میکنی با چند موشک با تکنولوژی عهد بوق میتوان با دنیا جنگید خب بفرمایید با اوکراین بجنگید دیگه . بیچاره مردم روسیه که شما ابلهان با ایده های احمقانه و دن کیشوتی تان آنان را به مسلخ بردید و کشورشان را با آینده ای بد و تراژیک مواجه کردید اگر هم بتوانید از سرنوشتی که برای رومانفها رقم خورد فرار کنید ولی تاریخ در مورد شما ابلهان قضاوت بدی خواهد کرد . این را بدانید در صو رت بروز جنگ جهانی سوم بدون شک به یک ماه نکشیده ارتشهای جهان در مسکو خواهند بود
برو بابا! خر روسیه توی گل اوکراین مونده داره هارت و پورت می کنه! گیر کردن عملیات نظامی (!) روسیه در اوکراین نشان داد که روسیه دیگر ابرقدرتی نیست.
قضیه همان احمق است که در چاه سنگ می اندازد .جنگ را خودشان شروع کرده اند .
دنیا که صاحاب نداره که تو و امثال تو ازین اراجیف بلغور میکنید. ببند اون کام فاسد رو.
تک تک حرف‌های لاوروف نشان از درماندگی دارد، پوتین و حلقه کوچک اطرافش بدترین بلا رو سر روسیه آوردند، نه راه پس دارند نه راه پیش
پوتین تمام کشورها را به گند کشیده و این آدم منحوس از دری وری گفتن و تهدید کردن هم خجالت نمیکشه
روسیه داره جدی میگه آمریکا داره دنیا را نابود می کنه اگه روسیه به اوکراین حمله نمی‌کرد و اوکراین عضوی از ناتو میشد آمریکا به اوکراین فرمان حمله به روسیه را میداد و چون اوکراین نزدیک به مسکو هست می توانست مسکو را تصرف کنه آمریکا واقعا داره دنیا را نابود میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار