بازدید 31937

آشنايي بيشتر با مزایا و معایب تورهای ارزان مسافرتی

اکثر مردم در طی سال برای گذراندن تعطیلات به شهرها یا مقاصد مختلف و یا طبیعت های بکر می روند. در کنار سفرهای شخصی و خانوادگی، تورهای گردشگری متنوع و به صرفه ای وجود دارند و این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید سفر ارزان تر و مناسبی را تجربه کنید.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 20 April 2022

تورهای مسافرتی و گردشگری ارزان قیمت هم مزایا و معایب مختلفی دارند اما بطور کلی جدا این معایب گزینه هایی به صرفه و خوب بشمار می روند. از اصلی ترین دلایل محبوبیت این تورها حذف بسیاری از هزینه های سفرهای شخصی شما میباشد و در سفرهای شخصی شما باید هزینه های مختلف و تعریف نشده ای را پرداخت کنید و اغلب مخارج سفر بسیار زیاد برایتان تمام می شود، اما در تور های مسافرتی ارزان، مقدار زیادی از هزینه های کوچک و بزرگ حذف می شود و سفری با آرامش و بدون دغدغه ای را پیش رو خواهید داشت. البته، در هنگام خرید تورهای مسافرتی باید به نکات مهمی توجه کنید و تمامی نظرسنجی ها، پکیج ها و شرایطش را بررسی کنید و مهمتر اینکه از زمان برگزاری، مدت زمان اقامت، هتل رزرو شده و دیگر موارد سفر اطلاعات کافی بدست آورید.

لازم است بدانید که با تورهای ارزان مسافرتی به سفر رفتن در کنار مزایای بسیاری که دارد دارای معایبی هم هست که لازم است این معایب را با هم بررسی کنیم تا با آگاهی بیشتر گزینه مناسب ‌تری را برای نوع سفرتان انتخاب نمایید. خوب تورها می‌ توانند بنا به دلایل زیادی انتخاب بسیار خوبی برای سفر کردن شما در کنار دوستان و خانوادتان باشند؛ اما توجه داشته باشید که همیشه بهترین روش برای سفر کردن نیستند.

در بعضی مواقع با تور سفر کردن ممکن است اشتباه بزرگی باشد که باعث ‌شود نتوانید از سفرتان لذت کافی را ببرید اما اگر با مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان همراه باشید می توانید با خیال راحت تری سفرتان را برنامه ریزی کنید. بی شک برنامه ‌ریزی در سفر با تور همان ‌قدر که می‌ تواند نقطه قوت سفرتان باشد، می ‌تواند نقطه ضعف آن هم محسوب شود. چون هنگامی که شخص دیگری برای کل سفر برنامه ریزی کرده باشد، شما تا حد زیادی نمیتوانید با میل و سلیقه خودتان تصمیم گیری کنید که چه‌ کاری را انجام بدهید. طبیعتا شما برای تور مسافرتی که به آن علاقه‌ مند نباشید اصلا ثبت نام نمی‌ کنید، اما این به این معنا هم نیست که شما ترجیح بدهید که تمام کارهایی را که در برنامه سفر هست را خودتان انجام دهید. تحقیق و برنامه ریزی برای سفر، نوع پکیج مسافرتی مورد نظرتان بی شک می ‌تواند نقش بسیار مهمی در لذت بردن بیشتر شما از سفرتان داشته باشد.

با مزایا و معایب تورهای ارزان مسافرتی بیشتر آشنا شوید

این روزها به دلیل نوسانات ارزی و گران شدن تورهای خارجی بیشتر افراد به دنبال تور های ارزان قیمت به مقاصد مختلف دنیا هستند. اما خرید تور ارزان یا آفر تور های مسافرتی همانند خرید سایر تورهای مسافرتی مستلزم توجه به مواردی است که باید آنها را به دقت بررسی کرد! مثلا در تور ارزان استانبول تعداد روزهای سفر و خدمات و مسئولیت ‌هایی که گرداننده تور بر عهده می‌ گیرد بسیار حائز اهمیت است. از دیگر مواردی که روی قیمت تور ارزان تاثیرگذار است، تعداد وعده‌ های غذايی یا نوع هواپيما، اتوبوس و وسیله نقلیه ‌ای است كه با آن سفر می‌ كنيد که همگی بر روی قیمت تور ارزان شما تاثیر می‌گذارند.

در ادامه دقت داشته باشيد که برخی از برگزارکنندگان تورهای ارزان خارجی همانند تورهای دیگر، از ناآگاهی و و نداشتن تجربه های کافی شما مسافران سوء استفاده می‌ كنند و موقع عقد قرارداد خیلی منصفانه و با صداقت رفتار نمی کنند، بنابراین سعی کنید مجموعه های موفق و با تجربه گردشگری همچون آژانس مسافرتی نامی گشت را برای خرید تور مورد نظرتان انتخاب کنید تا متحمل ضرر و زیان مالی نشوید.

لازم به ذکر است که بدانید تورهای ارزان بیشتر در قالب تورهای لحظه آخری یا دقیقه نودی بیشتر به شما ارائه می شوند که در اصل به این معنا هستند که فاصله اندکی تا تاریخ شروع تور باقی نمانده است. معمولا تور لحظه آخری به توری اطلاق می ‌شود که مابین ۱ تا ۲ روز به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن باقی مانده و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت رزرو تور ، ظرفیت باقی مانده با قیمتی بین ۱۰ % تا ۸۰ % پایین ‌تر از قیمت واقعی تور به فروش می ‌رسد و همین موضوع باعث می شود تور ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای در دسترس شما قرار بگیرد. در بیشتر مواقع از سال آژانس‌ های مسافرتی مثل مجموعه نامی گشت اغلب به میزان متعارفی بلیط برای مقصد و زمان معینی را تهیه می ‌کنند که در صورتیکه با نزدیک ‌شدن موعد سفر، تعداد مسافران به حد نصاب نرسد، تصمیم میگیرند که صندلی‌ های خالی و بلیط های هواپیمایی که چارتر کرده و فروش نرفته است را با نام تور لحظه آخری و ارزان قیمت بفروش برسانند. بزرگترین ایراد تور لحظه آخری این است که برای رفتن به چنین سفرهایی باید آماده باشید یا به اصطلاح چمدانتان بسته باشد! شاید پرواز یک روز دیگر باشد و شاید چند ساعت دیگر!!

با مزایا و معایب تورهای ارزان مسافرتی بیشتر آشنا شوید

مزایای خرید تورهای ارزان لحظه آخری چیست؟

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که تفاوت تور لحظه آخری با تور معمولی دقیقا چیست؟ خوب آژانس هواپیمایی نامی گشت به شما این اطمینان را میدهد که از نظر فنی این 2 هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها به عاملی که در بالا ذکر شد، تورهای لحظه آخری و ارزان ارائه میشوند. بزرگ ترین حسن این تور ارزان بودن آن است، برای مثال تور ارزان کیش در روزهای معمولی سال قیمت های متفاوتی دارد، البته همین تور زمانی تحت عنوان لحظه آخرین ارائه شود قادر است تا ۵۰ % نسبت به روزهای معمولی ارزانتر باشد و به شما این امکان را می دهد که از تور کیش خود با هزینه‌ پایین نهایت لذت را ببرید.

در ادامه مزیت های تور ارزان قیمت داخلی- خارجی عبارت است از:

  • قیمت این تورها معمولا 40 تا 70 درصد زیر قیمت واقعی است.
  • با وجود قیمت ارزان شما از تمام امکانات و خدمات تور به طور کامل برخوردار خواهید بود.
  • این تورها دارای قابلیت دریافت روادید یا ویزا به صورت فوری هستند و در برخی موارد نیز اصلا نیازی به دریافت ویزا ندارند.
  • این تورها از تنوع بالایی نیز برخوردارند.

معایب خرید تورهای ارزان لحظه آخری چیست؟

  • همان طور که از اسم این تورها مشخص است، به صورت لحظه آخری ارائه می شوند و این قابلیت را از مسافر می گیرد که برای سفر خود برنامه ریزی کند و تنها فرصت بستن چمدان ها را به او می دهد.
  • یکی دیگر از معایب خرید تورهای لحظه آخری شرایط کنسلی آن است. در صورتی که شما بعد از خرید تور خود به هر دلیلی قصد کنسلی یا همان پس دادن تور را داشته باشید، امکان دارد شامل جریمه شده و ارائه دهنده تور، درصدی از پول را به عنوان جریمه کنسلی برای خود بردارد و مابقی هزینه را به شما برگرداند. میزان جریمه کاملا به آژانس مسافرتی ارائه دهنده پکیج بستگی دارد و حتی ممکن است نتوانید کل پول را دریافت کنید؛ بنابراین میزان جریمه را نمی توان به صورت ثابت اعلام کرد.
  • رزرو صندلی هواپیما و یا نوع اتاق و سرویس دهی هتل به دلخواه مسافر انجام نمی شود. این موضوع به این دلیل است که ظرفیت ‌های کنسل شده در تور لحظه آخری به فروش می رسد.
  • توجه داشته باشید که کیفیت تور بستگی به شرایط و پکیج تور دارد و همیشه تور لحظه آخری به معنای استفاده از بهترین کیفیت با نازلترین قیمت نیست!
  • در خرید بلیط های چارتری هیچ تفاوتی میان کودک و بزرگسال وجود ندارد و هر دو می بایستی یک اندازه قیمت بلیط خود را تهیه کنند.
  • در زمان های شلوغ و پیک سفر، شرکت هایی که قبلا بلیط ها را خریداری کرده اند، برای دریافت سود بیشتر قیمت ها را بالا می برند و تا جایی که مسافر مجبور است بلیط را با قیمتی گران تر از بلیط های عادی خریداری کند.
  • امکان کنسل کردن بلیط های چارتری وجود ندارد و در صورت عدم استفاده پول بلیط به شما برگشت داده نمی شود. بنابارین در صورتی که به سفر خود اطمینان دارید، بلیط چارتر تهیه نمایید.

با مزایا و معایب تورهای ارزان مسافرتی بیشتر آشنا شوید

نکته: سوالی که شاید مطرح شود این است که تفاوت هواپیمای چارتر و بلیط چارتر در چیست؟ هواپیمای چارتر به هواپیماهایی گفته می شود که تعداد محدودی صندلی دارند و اینکه تعداد صندلی های این هواپیماها کمتر از 10 صندلی است و معمولا برای جابجایی افرادی خاص مانند ثروتمندان، افراد معروف و سیاستمداران مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت اجاره این هواپیماها نیز بسیار بالاست.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارزان ارائه شده به مقاصد مختلف داخلی - خارجی از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای ارزان و لحظه آخری هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای مختلف این مجموعه را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی - خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای ارزان و لحظه آخری که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و... می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی