بازدید 4845

منچستر بدون رونالدو هم مقابل لیورپول ۴تایی شد

کد خبر: ۱۱۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 20 April 2022

در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفلید در حالی برابر هم به میدان رفتند که کریستیانو رونالدو غایب بزرگ این دیدار بود.

شاگردان کلوپ از همان ابتدای بازی ابتکار عمل را به دست گرفتند و این لوئیس دیاز بود که خیلی زود دروازه یونایتد را گشود. در ادامه نوبت به محمد صلاح رسید تا بعد از هفته ها ناکامی در گلزنی در این دیدار گلزنی کند.

شاگردان کلوپ نیمه اول را با برتری دو گله به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم باز هم این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و خطرساز ظاهر شد. در دقیقه ۶۸ سادیو مانه مهاجم سنگالی که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد توانست گل سوم را نیز وارد دروازه دخئا و یونایتد کند.

این پایان کار نبود و محمد صلاح توانست در دقیقه ۸۵ گل دوم خود و گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا لیورپول همچون بازی رفت یونایتد را با گلهای زیاد شکست دهد.

به این ترتیب لیورپول با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. البته شاگردان پپ گواردیولا می توانند با برتری در دیدار با برایتون که چهارشنبه شب برگزار می شود جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی پس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر