بازدید 3548

نحوه صحیح انتخاب زیورآلات برای ست کردن با هر لباس

یکی از پر درآمدترین صنعت ها در دنیا صنعت مد و فشن است و دلیل درآمد بالایی که این صنعت دارد علاقه افراد به لباس و استایل است. اکسسوری ها و زیورآلات هم به همین اندازه پرطرفدار و خاص هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ 19 April 2022

نحوه صحیح انتخاب زیورآلات برای ست کردن با هر لباس

نیاز بشر برای دیده شدن توسط لباس و اکسسوری تا حدی جلو برده می­شود و این ابعاد روانی جذابیت لباس را تا حدی توجیه می­کند. حقیقتا لباس ها به تنهایی کافی هستند اما دنیای مد همواره شگفتی هایی به همراه دارد تا تفاوت خلق کند. اکسسوری ها تکمیل کننده هستند و استایل شما را خاص و جذاب می­کنند. فراموش نکنید اکسسوری ها باید متناسب با لباس، موقعیتی که در آن قرار دارید و ویژگی های ظاهری انتخاب شوند. ما به شما می­گوییم چگونه بهترین ست ها را داشته باشید.

اکسسوری های مختلف را بشناسید

دنیای اکسسوری ها بسیار گسترده و متنوع است. شما می­توانید انتخاب کنید کدام ها را داشته باشید اما باید به درستی بدانید هر اکسسوری برای چه موقعیت هایی کاربردی است.

  1. انواع کیف

کیف ها از متنوع­ترین اکسسوری های موجود هستند. کیف های کج، دیپلمات، دوشی و دستی از معروف ترین مدل ها هستند که هرکدام تنوع بسیار زیادی دارد. از اکثر کیف های دیپلمات و بعضی کیف های کج در محل کار و ادارات استفاده می­شود. کیف های دوشی و دستی بیشتر برای استفاده در مهمانی ها و استفاده روزمره کاربرد دارد. در واقع کیف های دیپلمات و کج بیشتر برای لباس های ساده و اداری مناسب هستند و کیف دستی و دوشی مناسب لباس های مجلسی تر است. کیف های چرم دوام بالایی دارد و از طرفی زیبایی خاصی هم به استایل شما می­بخشد. خرید محصولات چرم درسا با داشتن تنوع بالا یک انتخاب مناسب است.

  1. انواع ساعت ها

نحوه صحیح انتخاب زیورآلات برای ست کردن با هر لباس

ساعت ها هم تنوع بسیار زیادی دارند و در میان اکسسوری های پرطرفدار قرار دارند. داشتن ساعت مچی زیبا علاوه بر استایل خاص شخصیت خوبی از شما به نمایش می­گذارد. برای استایل کلاسیک و وینتج ساعت های دسته فلزی مناسب است و استایل های اسپرت بند­های چرمی را ترجیح می­دهند. می­توانید استایل مردانه شیکی با ساعت بند چرمی و کیف دستی چرم و کفش چرم داشته باشید. از دیگر ساعت های محبوب میان استایل های مختلف ساعت هوشمند یا اسمارت واچ است که کاربردی بیش از یک ساعت خواهد داشت و با استایل های مختلف ست می­شود.

  1. زیورآلات طلا
  • زیورآلات طلا هم برای خانم ها و هم آقایان جذاب هستند. دستبند­های چرمی با پلاک طلا برای آقایان به راحتی با کیف و کفش چرم همرنگ ست می­شود. از دیگر زیورآلات طلایی که برای آقایان خوش پوش مناسب است انگشتر­هایی با سنگ مشکی است. برند ورساچه مدل های جذابی را با این خصوصیات ارائه داده است.
  • برای خانم ها تنوع بالاتری در میان زیورآلات طلا وجود دارد. دقت کنید زیورآلات مناسبی برای شرایط مختلف به کار ببرید. به عنوان مثال یک زنجیر بلند رولباسی برای محیط های اداری مناسب نیست. شما از زنجیر­های بلند و ست های طلای کار شده می­توانید برای مهمانی و دورهمی های خاص استفاده کنید. ست طلای کار شده با الماس و سنگ های قیمتی مناسب موقعیت های عادی نیست و برای جشن های بزرگ مناسب است. طلاهای ظریف و کوچک مانند زنجیر و دستبندهای کم وزن را می­توانید برای محیط کاری و حتی دورهمی ها استفاده کنید.

اکسسوری های ساده با لباس های کار شده

لباس های گلدار و کار شده با پف زیاد به همراه جواهرات کارشده با سنگ­های قیمتی یک ترکیب فاجعه است. یکی از دو انتخاب شما باید دیگری را اصلاح کند. اگر لباس شما بسیار کار شده و مجلل است، باید از زیورآلات سبک و ظریف تری استفاده کنید و در صورتی که جواهرات بزرگ و خاصی استفاده می­کنید رنگ های نود و پیراهن های ساده را امتحان کنید. با این روش استایل شما دیدنی­تر می­شود. اندازه جواهراتی که انتخاب می­کنید باید با لباس شما مطابقت داشته باشد. جواهرات بسیار کوچک ممکن است تحت الشعاع لباس شما قرار گیرند و دلیلی که در وهله اول آن را به تن کرده اید را از بین ببرد. از سوی دیگر، جواهرات بسیار بزرگ ممکن است درهم و برهم به نظر برسند.

نکاتی در مورد استایل

بعضی نکات بسیار مهم هستند که می­توانید از آنها برای داشتن یک استایل جذاب­تر کمک بگیرید و دقیقا مانند یک اکسسوری جذاب کاربردی هستند.

  • آستین پیراهن خود را بالا بزنید. آستین های بلند و افتاده اگرچه راحت هستند اما استایل شما را نامرتب نشان می­دهند. زمانی که آستین های خود را به روش مرتبی بالا می­زنید جذابیت استایل­ خود را دوچندان می­کنید.
  • کمربند بیشتر به عنوان یک وسیله ضروری شناخته می­شود و در میان اکسسوری ها جای ندارد اما بعضی افراد از آن استفاده نمی­کنند. گاهی استایل شما تنها به یک کمربند چرمی احتیاج دارد تا هرچه بیشتر خاص باشد. تصور کنید پیراهن سفید و شلوار جینی به تن دارید. با بالا زدن آستین پیراهن و قرار دادن آن در شلوار و در انتها اضافه کردن یک کمربند استایل کژوال زیبایی خلق خواهید کرد. به همین سادگی.

رنگ جواهرات

نحوه صحیح انتخاب زیورآلات برای ست کردن با هر لباس

رنگ در انتخاب جواهرات بسیار مهم است. جواهرات طلایی و نقره­ای با همه لباس ها مطابقت دارند؛ رنگ های خنثی سیاه، سفید و خاکستری نیز در این میان قرار دارند. شما می­توانید جواهرات زرد رنگ را با لباس های تیره به خوبی ست کنید و همچنین می­توانید جواهرات نقره ای رنگ را با لباس های سفید و خنثی ست کنید. سعی کنید تمام جواهرات شما از یک مدل باشند. در واقع استفاده از رنگ طلایی، نقره­ای و رزگلد در کنار هم بیشتر شبیه به رنگین کمان خواهد بود و البته زیبایی استایل شما را از بین خواهد برد.

با گذشت زمان، با پیروی از نکات بالا، مانند یک حرفه­ای اکسسوری های خود را ست خواهید کرد. شما باید همیشه مناسبت و موقعیتی که در آن هستید را در نظر بگیرید تا زمانی که مجبور هستید در تمام روز روی رایانه خود تایپ کنید، با النگوهای بزرگ روبرو نشوید. اکسسوری هایی که هر روز می‌پوشید، و استفاده روتین دارند باید راحت و بدون سر و صدا باشند و باعث حواس پرتی شما نشوند.

نویسنده: سارا اقبالی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست