بازدید 3266

حمله با سلاح سرد در امنیتی‌ترین منطقه لندن

در پی حمله با سلاح سرد در حدفاصل پارلمان انگلیس و محل استقرار نخست وزیر و چندین وزارتخانه، حساسیت های امنیتی در این کشور افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 19 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ در پی حمله با سلاح سرد در حدفاصل پارلمان انگلیس و محل استقرار نخست وزیر و چندین وزارتخانه، حساسیت های امنیتی در این کشور افزایش یافته است.

پلیس انگلیس درباره هویت، انگیزه و جزئیات حمله مردی که با سلاح سرد در نزدیکی پارلمان و ساختمان نخست وزیری انگلیس به ظن اقدام به قتل بازداشت شده گزارشی منتشر نکرده است.

پلیس انگلیس پیش از ظهر دیروز به وقت محلی یک مرد ۲۹ ساله را که گفته شد سلاح سرد در دست داشت با اسلحه شوک الکتریکی نقش بر زمین و دستگیر کرد.

در پی این اقدام خیابان حد فاصل میدان پارلمان انگلیس و میدان «ترافالگار» لندن که محل استقرار نخست وزیر و چندین وزارتخانه از جمله وزارت دفاع و امورخارجه است مسدود و از آمد و شد افراد و خودور‌ها جلوگیری شد و از رهگذران حاضر در محل نیز خواسته شد آنجا را ترک کنند.

حساسیت‌ها درباره افراد حامل سلاح سرد در این کشور افزایش یافته است.

هفته پیش هم جوانی که دیوید ایمس نماینده کهنه کار عضو حزب حاکم انگلیس (حزب محافظه کار) را با سلاح سرد کشت به حبس ابد محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست