بازدید 4953
۴

سفیر روسیه: آمریکا پول‌های ما را می‌دزدد

سفیر روسیه در آمریکا با تأکید بر اینکه مسکو - واشنگتن دیگر شریک نیستند، آمریکا را به سرقت اموال و دارایی‌های روسیه در بحبوحه تحریم‌ها علیه این کشور به بهانه جنگ اوکراین متهم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 18 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از روسیا الیوم، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا گفت که مسکو و واشنگتن دیگر شریک نیستند. ایالات متحده باید تصمیم بگیرد که آیا به روسیه به عنوان شریک، رقیب یا دشمن نگاه می‌کند.

سفیر روسیه که با نشریه آمریکایی «پولیتیکو» مصاحبه می‌کرد، افزود: من همیشه بر این باور بودم که باید شریک باشیم؛ قبلاً می‌گفتم ما شریک هستیم، حالا شریک نیستیم و این باعث تأسف است.

آنتونوف همچنین واشنگتن را به سرقت پول‌های روسیه در بحبوحه تحریم‌های اعمال شده علیه مسکو به علت عملیات نظامی ویژه در اوکراین متهم کرد و تاکید کرد: واشنگتن پول‌های ما را می‌دزدد.

گفتنی است کشور‌های غربی تحریم‌هایی را علیه روسیه به علت عملیات نظامی ویژه در اوکراین اعمال کرده‌اند و چندین شرکت آمریکایی و اروپایی خروج خود را از بازار روسیه و تعطیلی تأسیسات خود در آنجا اعلام کردند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز اخیراً گفت: سیاست مهار و تضعیف روسیه یک راهبرد بلندمدت برای غرب بوده و تحریم‌ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
تابی جان، آیا جونت در میاد تجاوز و کشتار هزاران نفر و آواره سازی میلیون ها نفر و تخریب شهرها و زیرساخت کشور همسایه را با واژه های درست که «حمله»، «جنگ» و «تهاجم» است تشریح کنی و به جای آن از واژه بی معنی و من درآوردی پوتین که «عملیات نظامی ویژه» است استفاده می کنی؟ یک ایرانی چقدر باید بدبخت باشه که برای پاچه خاری از یک دیکتاتور وحشی تجاوزگر بیگانه حتی زبان فارسی خودش را خراب کنه؟ خااااک!!
دزدی و راهزنی تو ذات این کشور هست
پول های ایران را هم قبلا دزدیده. راهزنی و ربودن نفت کش ها هم کارشه
پول مردم فقیر و بدبخت افغانستان را هم دزدیده
پول ونزوئلا و هر کشور ضعیف که گیر بیاره را میدزده
اصلا این کشور تاسیس شده با راهزنی و دزدی زمین سرخ پوستان از 600 سال پیش و تا حالا همش کارش دزدی بوده.
اما همیشه پادوهایی تو همون کشورهای دزدیده شده داره که کارشون ماله کشی هست.
خوب کاری می کنه
آقا اجازه اصغر پاک کن مارو برداشت
نبینم پوتین اینهمه ذلیل شدی. عقلی کن و هزینه هات رو بیشتر از این نکن. تمام خساراتی رو که به اوکراین زدی و روز بروز بیشتر میشه رو با ضریب بالاسری از حلقومت میکشن بیرون.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست