بازدید 11786
آنچلوتی بازی دو بر صفر باخته را برد، حتی با داور لجباز

کامبک دراماتیک رئال در خانه سویا؛ بازهم بنزما!

گل به دلیل خطای هند وینیسیوس، مردود اعلام شد. داود ویدئویی اشتباه داور را گرفت اما داور وسط در بازبینی فیلم روی اشتباه خود تاکید کرد و گل را مردود کرد تا بزرگترین لطف را به سویا کرده باشد. البته این پایان کار نبود
کد خبر: ۱۱۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹ 18 April 2022

رئال مادرید در خانه نزدیک ترین رقیب خود و در دیداری فوق العاده حساس موفق شد سویا را شکست دهد و گامی بلند برای فتح لالیگا بردارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید بامداد دوشنبه در چارچوب هفته سی‌ و دوم لالیگا به مصاف سویا رفت و در نهایت به پیروزی 3 بر 2 رسید.

در این دیدار سویا توانست در نیمه نخست با گل‌های راکیتیچ و لاملا از رئال مادرید پیش بیفتد اما در نیمه دوم ورق برگشت.

در نیمه دوم ابتدا رودریگو در دقیقه 50 روی یک حرکت تیمی و ترکیبی زیبا، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

کامبک دراماتیک رئال در خانه سویا؛ بازهم بنزما!

در ادامه شاگردان آنچلوتی توسط وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاندند اما این گل به دلیل خطای هند وینیسیوس، مردود اعلام شد. داود ویدئویی اشتباه داور را گرفت اما داور وسط در بازبینی فیلم روی اشتباه خود تاکید کرد و گل را مردود کرد تا بزرگترین لطف را به سویا کرده باشد. البته این پایان کار نبود و ناچو در دقیقه 83 و در بدو ورود به زمین به جای واسکز، گل تساوی را روی پاس کات بک کارواخال به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی و در شرایطی که تصور می‌شد، این بازی با تساوی به پایان می‌رسد، بنزما در داخل محوطه جریمه با پاس رودریگو صاحب توپ شد و روی فرصت‌طلبی و آرامش در کنترل توپ آن هم بین مدافعان زیاد سویا، توانست گل پیروزی بخش رئال را در دقیقه 2+90 به ثمر برساند.

با این نتیجه رئال مادرید 75 امتیازی شد و فاصله‌اش با سویای رده سومی را به 15 امتیاز رساند. به این ترتیب بارسلونا به فتح جام امیدی ندارد ، اما به نایب قهرمانی امیدوار شده است.

 

سویا 1-0 رئال مادرید؛ ایوان راکیتیچ: کاشته زیبای راکیتیچ که با دیوار دفاعی عجیب مادريدی ها رو به رو بود، به تور دروازه کورتوا چسبید. 

 

 

سویا 2-0 رئال مادرید؛ اریک لاملا: حرکت تکاتیتو از چپ، کورتوا را از دروازه بیرون کشید تا وینگر سویا با یک پاس هوشمندانه لاملا را صاحب توپ کند. کار لاملا برای باز کردن دروازه خالی سخت نبود. 

سویا 2-1 رئال مادرید؛ رودریگو گوئس: پاس پشت پای دیدنی وینیسیوس به کارواخال رسید، کاتبک بی نقص او با ضربه تمام کننده رودریگوی تازه وارد به گل اول مهمان تبدیل شد 

سویا 2-2 رئال مادرید؛ ناچو: توپگیری و کاتبک از کارواخال‌؛ یک تازه وارد دیگر به نام ناچو با شوتی دقیق از داخل محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند. 

سویا 2-3 رئال مادرید؛ بنزما؛ کریم تیر خلاص را بر شقیقه رویاهای سویا شلیک کرد. پاسی که رودریگو با نفوذ به پشت شش قدم به مهاجم فرانسوی داد و او هم با کنترل خونسرد و شوت از فاصله کم، تور دروازه میزبان را لرزاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها