بازدید 19634
فوتو نیوز تابناک

نماینده بهشهر: زمین پتروشیمی میانکاله لم‌یزرع و شوره‌زار است/خباز: با افزایش قیمت‌ها، چطور رئیسی می‌گوید مردم امیدوارتر شده‌اند

غلامرضا شریعتی، نماینده بهشهر: زمینی که برای این ابرپروژه انتخاب شده، زمین لم یزرع و شوره‌زار است و هیچ گندم و جویی در آن رشد نمی‌کند. ما در سواحل شمال بهشهر، نزدیک ۱۸ هزار هکتار زمین لم یزرع داریم که ۱۲ هزار هکتار در دست محیط زیست و شش هزار هکتار در اختیار بانک زمین است که از این ۶ هزار هکتار، هزار هکتار برای ساخت شهرک صنعتی شهید سلیمانی اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 16 April 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶۱
يكي اين نماينده رو خاموش كنه ، زمين لم يزرع هست ، دليل نداره بابت منافع شخصي شما محيط زيست منطقه نابود بشه
اگر تو بهشهر زمین لم یزرع و شوره زار دارین چرا دربدر دنیال سایت دفع زباله می گردین ؟؟ برین اونجا زباله های مازندران را دپو کنید به جای اینکه بریزید تو جنگلها یا زمین های مرغوب
اقای خباز حالا او یک چیزی گفت شما جدی نگیرید مثل مردم ....؟
زمینهای به اصطلاح شوره زار میانکاله محل زمستان گذرانی غاز، زنگوله بال و دیگر پرنده های مهاجر هست آیا تابناک که ادعای زیست محیطی دارد می تواند و یا تمایلی دارد برای یکبار هم شده گزارش صحیحی،در خصوص دشمن اصلی محیط زیست تهیه کند ؟!
برو این پتروشیمی را در زمین لم یضرع اصفهان و کنار زاینده رود بساز
تا حالا هرچی ساختید که تو اصفهان بوده
هرچی تبلیغ تلویزیونی و توریستی هم بوده برای اصفهان بوده
واقعا چه میتوان به نماینده مجلس بهشهر گفت !!!!؟؟؟؟

اولا : زمین مذکور شوره زار و لم یزرع نبوده و نیست

دوما : آیا فقط بخاطر لم یزرع بودن زمین مذکور ، باید در آنجا که اصلا خوراک کارخانه پتروشیمی وجود ندارد و مناسب نیست باید دست به احداث زد !!!؟؟؟

سوما : چرا ما باید حتما در هر شهری یک شهرک صنعتی اکثرا ، مخروبه و خالی و مسکوت و زنگ زده و تخریب شده و تعطیل و ورشکسته و بدهکار به بانکها و دولت و صندوقهای بازنشستگی داشته باشیم ؟؟

چهارما : ابا در دوبی و ابوظبی هم که واقعا کویر و شوره زار و لم یزرع و بی آب و علف است ، فقط کارخانه پتروشیمی ساختند ؟
و یا هزاران هتل و بازار و مراکز تفریحی و سرگرمی و توریستی ساختند و چندین برابر نفت ما از ان درامد دارند

پنجما : با اینهمه اصرار مسولان متفاوت و مختلف که بر ساخت این کارخانه شده است
قطعا یک مشکل و امًا و اگر بزرگ و فتنه و فسادی حتما در آن میباشد و شک ندارم
خطاب به نماینده ی بهشهر باید گفت امثال تو در چند سال اخیر یه مملکت رو تبدیل به شوره زار کردند کاش میشد از شر امثال تو خلاص شد
اصلا کویر لوت که میگن همین بهشهر است!!!! آب دریا هم که شور ،
نمایندگی مجلس نماینده مردم نیست! گروهی دارند قوانینی را وصل میکنند که دیگر اعضا گروه قانونی کارشان را بتوانند انجام دهند
هیچ ماست بندی نمیگه ماستم ترشه. ابن حکایت رییس جمهورهای ما هستش و بیچاره خریداری که حرف اینطور ماست بندهارو باور کنه
این ابربدهکار بانکی علاوه بر دیدن دم همه آقایون، طوری اینها رو هیپنوتیزم کرده که کم مونده بگن چون تو بهشهر نفت داره میخوان پتروشیمی هم بسازن.
به جای پتروشیمی، باید نیروگاه برق احداث کرد.
چون نیروگاه نکا قدیمی شده و از راندمان مفید فاصله گرفته و هم اینکه جمعیتِ سیال مازندران و کل شمال، در فصول سال بخصوص تابستان در حال زیاد شدن هست و نیاز به انرژی فراوانی هست.
اینجوری مشکل بیکاری جوانان منطقه حل خواهد شد و هم به محیط زیست آسیب وارد نمی شود و هم اینکه قطعی برق در سراسر شمال نخواهیم داشت.
"زمین شوره زار" آنهم در خطه شمال!!!!
نماینده به این سطح از شعور واقعا نوبره
نماینده بهشهر؟؟ بابا الان همه می دانند که پتروشیمی چه عوارضی برای محیط زیست دارد هم چین صحبت می کند انگار از کویر لوط صحبت می کند؟
چه شوره زار سرسبزی
تو مملکت شما به این جور زمین ها میگن شوره زار؟
آقای ماینده بهشهر قای شریعتی: اهمییت زمین به لم یزرعی و شوه زار بودن و نبودن نیست، موضوع در اینجا تاثیرات مخرب زیست محیطی است. موضوع را درست باید فهمید....
لم یرزع یعنی چی؟اینجا عربستان است افغانستان است ....نفهمیدیم آخر....بگو غیر قابل کشت ......
به اقای ریس جمهور اطلاعات غلط می دهند. پدر مردم را درآورده اند.افزایش حقوق قطره چکانی و سالانه ولی گرانی لحظه ای و ۴۰۰ درصد ۴۰۰ درصد
نماینده بهشهر در این حد بی اطلاع هستند که معنی لم یزرع و شوره زار را نمی دانند یا اینکه فکر کردن مردم ایران خیلی ساده هستند؟
اصلا میدونین بهشهر وسط کویر نمک است این انسان فدا کار تصمیم گرفته وسط این کویر با هزینه شخصی و ثروت موروثی آنجا را صنعتی کنه این نماینده همشهری هم طبق وظیفه و به قصد خدمت داره این حرفها را میزنه
مثل رییس زقبلی مجلس جناب کروبی ....
تابناک، همین عکس شوره زار را که گذاشتی را به خارجی‌ها هم نشان بدین که چگونه همه جا سرسبز هست و گله ها هم مشغول چرا هستند و نماینده محترم بهش میگه لم یزرع و شوره زار
جناب نماینده! اثرات زیست محیطی باید از زوایای گوناگون و نه فقط زمین ساختمان آن بررسی شود
مردم به نابودی دولت امیدوارتر شده‌اند .نه به وضعیت خودشان .
قیمت ها بشدت افزایش یافته هر کس خلاف این را می گوید یا بی اطلاع است و از قیمتها بی خبر یا دروغ می گوید یا سیاسی کاری می کند
چه شوره زار سرسبزی !
بیسواد از کارشناسان محیط زیست مشورت بگیر چرا در کاری که تخصص ندارید چون سیاستمدار هستید وارد میشوید .زمین های اطرافش که خوب است. میخواهید آن را هم شورزار کنید
کجایش شوره زار است . سبز است . ممکن است کشت نشده باشد . این بشر هنوز شوره زار ندیده . یعنی کتاب ابتدایی جغرافی را هم ندیده.
آقای خباز نمک بر زخم مردم را امثال شماها پاشیده آید که در هشت سال گذشته این کا را کرده آید.شما ها مگر ندیده اید حقوقهای امثال ما کارمندان تغییر بسیار محسوسی کرده است ملت شما ها را مقصر می‌داند نه رییسی را.
شوره زار سرسبز
حداقل برو یک جایی که سرسبز نیست این حرفو بزن!!!
عجب دروغگوی !!! در زمین لم یزرع علف می روید و مردم در آن دام چرا می دهند؟؟؟ این را اگر گوسفندان آن چوپان پیر بشنوند به اعتراض بع بع خواهند کرد. نمی دانم ژورنالیست ها چرا حناق گرفته اند؟ تازه بافت و پوشش گیاهی اش اصلا آنقدر بکر و خاص هست که هر کسی در آن چرات کند یک عدد میلگرد بکارد باید تیرباران شود. این میراث ما برای آیندگان است و ما باید حفظش کنیم. اصلا چرا این باصطلاح پتروشیمی را در سایر شهرک های صنعتی مازندران دایر نمی کنند که بی مصرف رها شده اند؟ نکند که با اجی مجی لاترجی می خواهند خوراک پتروشیمی را ار دریا مازندران استخراج کنند؟؟!!!
عجبببببببببببببب چه جالب نمی دونستم که شمال هم زمین لم یزرع و شوره زار داره!!!!!!!!!
خوب بریم تو کویر لوت بسازین اونجا هم چیزی درنمی‌آید مگر حرف همون تکه زمین است صحبت عواقب و آلودگی های پتروشیمی هست
اره جان خودش توی همین ساحل کشاورزان دارند برنج و محصولات دیگه می کارند شما اصلا میدونی لم یزرع یعنی چی بیسواد مناطقی بیابانی بدون آب علف گفته میشه امکان نداره از احداث پتروشیمی چیزی بهش نرسه شما توی تصویر نگاه کنی همه جا سرسبز
اگر این زمین شوره زاره چطوری دارید توش درخت می کارید؟!!!!!
میانکاله اصلأ کویره خشک و بی آب و تلفن.در این چند روز اخیر دقیقاً مافیای پتروشیمی مشخص شدند
برنج روهم از مردم گرفتید انوقت امیدوار باشیم
امید و امیدواری فقط برای خود آقایان است و آقا!!!!!!زاده هایشان است و گرنه بقیه ملت که به مرز جنون رسیده اند.
متاسفانه یک سری افراد و محفل و گنگ کلا با شمال و پیشرفت شمال کشور مخالفن و به بهانه های محیط زیستی، شمال کشور رو صنعت ممنوع کردن و از احداث صنایع سنگین و استراتژیک و پتروشیمی و ... جلوگیری میکنند که سبب عقب ماندگی شمال کشور شدن.
تو کشورهای اروپایی اینهمه صنعت وجود داره محیط زیست هم دارن صنعت هم دارن حالا احداث صنایعی چون پتروشیمی تو شمال کشور مشکل دار شده؟؟؟؟ جالب اینکه در سواحل بهشهر مخزن عظیم گازی کشف شده که به تنهایی میتونه خرج نصف مملکت رو بده بماند مخزن عظیم چالوس که نصف پارس جنوبی گاز داره. با مناظر جنگل و دریا و رودخانه، رفاه مردم منطقه تامین نمیشه با دیدن مناظر طبیعی شکم سیر نمیشه. اونایی که میگن توریسم درامد بالایی داره بگن الان زیر ساخت توریسم تو ایران فراهم شده؟؟ تو مازندران و گرگان و گیلان فراهم شده؟؟
چند دهه هست که به بهانه های مختلف جلوی صنعتی شدن شمال رو میگیرین.
شمال کشور مثل همه جای کشور کلی کمبود داره کلی جوون بیکار داره
محیط زیست اول موافقت میکنه بعد میزنه زیرش چرا؟؟
جز اینکه مافیای قدرت و صنعت باعث شدن
شمای نگارنده این مقاله که خوب میدونی ولی روی سخنم با مردم هست که گول این شعارهای محیط زیست دوستانه رو نخورن. شمال کشور باید صنعتی بشه ولی یه عده که افکار قومی قبیله ای دارن مانع این کار میشن.
لطفا گول بازی های زیرکانه باندهای قدرت و ثروت رو نخورید. وارد بازیشون نشید. این وسط یه تعداد سلبریتی دانسته یا ندانسته وارد بلزی کثیف این باندها شدن و دارن جلوی پیشرفت چند استان با چندین میلیون جمعیت رو میگیرن.
به نماینده بهشهر بگویید جنگلهایی هم که ویلا شده اند لم یزرع بوده اند؟ یعنی حتما باید پتروشیمی به آنجا بیاید؟
سلام ما ساکن همانجاییم نماینده محترم ما درست میگن
این پروژه آینده ی خوبی برای فرزندان ما داره به امید خدا هرچه سریعتر انجام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
دروغ گو پس چرا با پرچم آلمان نظر دادی؟
اینکه سبز است !!!
کجاش لم یزرع است؟!!!
نماینده محترم بهشر فکر کنم معنی محیط زیست را اصلا نمی دانید!!!!
این نماینده درک و فهمی از محیط زیست نداره.مرد حسابی کویر هم پر از نمک و شوره زار و لم یزرعه،ایا باید به گند بکشینش؟
صرفنظر از مسئله زیست محیطی، احداث کارخانجاتی که خوراک آن باید با این همه هزینه و زحمت و زمان اضافی از فواصل دور تامین شود توجیه اقتصادی ندارد. این قبیل کارخانجات باید در جنوب احداث شود. کارخانجاتی که از مواد خام همان منطقه استفاده میکند باید جایگزین شود، اگر مشکل زیست محیطی نداشته باشد. پس این آمایش سرزمینی به چه دردی میخورد؟
به این سبزی لم یزرع هست ؟ گیریم که باشه کل فاضلاب شهرهای شمالی به دریا میریزه اونوقت شما با آلودگی نفتی این مجتمع چکار میخواهید بکنید ؟ الگه واقعا رانت و دلالی توش نیست چرا این مجتمع رو در سیستان بلوچستان و کنار یکی از شهرهای جنوبی کنار دریا بنا نمی کنید ؟
این دشمن را معرفی کنید ببینیم که چه دشمن قوی داریم که هر کاری دوست داره با ما میکنه. اگه این دشمن غرب هست پس بچه های شما چیکار میکنن در دامن این دشمن؟ چرا خودتون تحصیل کرده دانشگاههای این دشمن هستید؟
جنبا نمایده مسئله این نیست که زمین شوره زار است مسئله این است که پتروشیمی الودگی شدید محیط زیست و نابودی حیات در میانکاله را به دنبال دارد. شما نمایندگان مازندران به جای بردن کارخانه الاینده محی زیست بهتر است به فکر دفع صحیح زباله در این استان باشید. نمایندگان مجلس نقش بسیار مخربی در اقتصاد کشور داشته اند زیرا برای کس شهرت با فشار به دولتها طرحهای صنعتی و غیر صنعتی زیانبار زیادی را اغاز کزده اند. استانی مانند مازندران که در روزهای سرد سال با مشکل تامین گاز خانگی مواجه است پتروشیمی برای چه می خواهد. اقایان به صنعت توریست در مازندان توجه واقعی کنند نه اینکه ان را اختصاصی سازی کنند قطعا این استان ثروتمندترین استان کشور خواهد شد. در مازندان هنوز یک شهر باز درست و حسابی که گزدشگران از ان استفاده کنند وجود ندارد و مسافران به دلیل نبود مراکز تفریحی می ایند چادر میز نند اشغال می ریزند و می روند.
با سلام
انه برای جناب شریعتی مهم است صندلی مجلس است نه چیز دیگر
الان که شوره زار نیست ولی به لطف دوستان اینده نگرمون در اینده بسیار کوتاه تبدیل به یک شوره زار لم یزرع میشه کاری که البته توش استادین تبدیل کردن حیات به ممات تبدیل کردن مرتع به شوره زار تبدیل کردن دریاچه به شوره زار تبدیل کردن کارون به فاضلاب تبدیل زارنده رود به مرده رود.تبدیل کردن هور به شوره زار دقیقا با همین روش واقعا خجالب بکشید.
هنرمندید و وقیح . این همه جا تو این مملکت هست باید برید تو منطقه حفاظت شده پتروشیمی بزنید؟ خوراکشو با خط لوله که اونم اصلا به محیط زیست کاری نداره با پول این مردم صد ها کیلومتر بکشید ببرید بهشهر بعد مواد پتروشیمی رو دوباره بار کامیون کنید ببرید مثلا اصفهان به این میگن توسعه پایدار! محیط زیست هم که کشک فقط منافع چهار تا مفت خود اون جا تامین بشه بقیه مردمم اصلا ادم نیستن حق نفس کشیدن و ابزار نظرم ندارن
کل بودجه محیط زیست نصف بودجه این پروژه نمیشه معلومه راه بجایی نمیبره و مثل همه پروژه ها نفع به افراد خاص میرسه دودش تو چشم 80 میلیون ایرانی
تابناك عزيز
عكسهاي تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمهايي است كه بخش زيادي از موهايشان پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع مي باشد ، نيست. متشكرم
چه جور زمین شوره زار اینقدر سرسبزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا با این طرح های مافیایی می خواهید همه جای کشور را نابود کنید؟
الان می گه زمینش شوره زاه البته به دروغ فردا هواشو هم نابود می کنند و پس آب های آلوده را هم می فرستند به سفره های زیر زمینی آب و همه چیز را نابود می کنند گویا قسم خورده اند هیچ جایی در این کشور را سالم باقی نگذارند.
کجای شمال شور زاز است . شما نماینده کدام بهشهر هستسد؟ بهشهر ایران یا کشور دیگر؟ وقتی می گوییم فساد سیستماتیک شده عده های باور نمی کنند.
جناب شریعتی احتمالا یک میانکاله در وسط صحرای کالاهاری را دیده اند. نه قربان، این زمینها چراگاه گوسفندانند
آقای نماینده بادموادسمی راازپالایشگاه به شهرهاوجنگلهای دورونزدیک می بردایابابادبه توافق رسیده ای که این کارکاررانکندچرامکانش رادرزمین های بیابانی که خطرات کمتری برای انسان و محیط تغییرنمی دهید.
آقای شریعتی نماینده بهشهر حیف از آن آرای مردمی که به سن وق انتخابات شما ریخته شد و افسوس برای مردمی که ساعتها در صف انتخابات نماینده شهرشان بودند.
چطور در شمال کشور زمین لم یزرع و شوره زار داریم. که فقط شما اطلاع دارید آیا این خیانت در حق همان کشاورزان و دامداران نیست که شما را انتخاب کردند. افسوس ....
زمینش لم یزرع و شوره زار است هوایش چی؟ آلودگی که از هوا به همه جا پخش میشود بقیه جاها را هم لم یزرع میکند.
انشاالله تفکر و تعقل کنید
رئیسی رویا میبیند!
این نماینده بهشهر و امام جمعه و استاندار را دریابید . ظاهرا خیلی به طرف وابسته هستند
برای این باصطلاح‌پتروشیمی حدود ۱۸هکتار زمین‌موردنیازهست.این محیط زیست خوران ۵ برابر این مقدار زمین که از مرغوبترین زمین ها هست دارند تصاحب می کنند تادر آینده تغییر کاربری بدهند و بعد این پتروشیمی هم به یک پروژه نیمه تمام برسانند وانرا رها کنند و سپس در همین زمبنها کاخها و‌ویلاها و سایر موارد بسازند و با قیمتهای نجومی بفروشند.هدف تصاحب و ایجاد رخنه در این محیط بکر میانکاله هست تا قضیه باستی هیلزهای شهرهای دیگر مثل لواسان تهران در اینجا تکرار نمایند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار