بازدید 33785
۳

لباس کاروان ایران حاشیه‌ساز می‌شود؟

لباس کاروان ایران در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ وارد یک چالش بزرگ شده و به نظر می‌رسد دیگر باید وعده بهترین لباس را فراموش کرد!
کد خبر: ۱۱۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 16 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، لباس کاروان ایران از بازی های المپیک ریو به یکی از معضل های جدی تبدیل شد. در آن المپیک لباسی که در نظر گرفته شده بود در فضای مجازی مورد انتقاد گسترده ای قرار گرفت به گونه ای که کمیته ملی المپیک مجبور به تغییر لباس شد. برای المپیک توکیو هر چند از کارگروه مد و لباس استفاده شد اما پس از رونمایی از لباس کاروان، باز هم انتقادهای زیادی صورت گرفت و کمیته ملی المپیک نتوانست آن طور که باید نظرها را جلب کند.

لباس های مورد انتقاد در ریو

شاید به نظر برسد اتفاقاتی که در المپیک ریو و توکیو رخ داد برای کمیته ملی المپیک درس عبرتی شده باشد تا در زمینه لباس کاروان (گرمکن و لباس رسمی) سلیقه بیشتری به خرج دهد و از برندهایی استفاده کند که علاوه بر ظاهر شکیل، کیفیت بالایی داشته باشند اما این طور نیست و احتمالا دوباره باید شاهد یک جنجال دیگر در بحث لباس کاروان باشیم.
وعده بهترین لباس کاروان بازیهای آسیایی خریدار نداشت؟

لباس های مورد انتقاد در المپیک توکیو

در اواخر سال گذشته صحبت براین بود که لباس کاروان ایران قرار است متفاوت از قبل باشد و شاهد بهترین نوع لباس باشیم. نکته مهمترین این بود که تهیه این لباس ها هیچ هزینه ای برای کمیته ملی المپیک نداشت و اسپانسر البسه کاروان همه چیز را فراهم می کرد. اما به نظر می رسد عمر این خبر بسیار کوتاه بود چراکه شنیده می شود که سنگ اندازی هایی در این زمینه انجام شده است. بنظر می‌رسد از الان لباس کاروان به چالش برخورد کرده که اگر این موضوع حل نشود، شاید دوباره برای بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ داستان های دو المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ تکرار شود.

کمیته ملی المپیک دو مرتبه در چالش لباس نتوانست رضایت عمومی را جلب کند و این انتظار است برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲، قوی تر عمل کند. داشتن لباس با کیفیت که با آب و هوای هانگژو در شهریور سازگاری داشته باشد و در عین حال نیز از ظاهری زیبا برخوردار باشد، حق کاروان ایران است و این وظیفه کمیته ملی المپیک است که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد. از طرفی به نظر نمی رسد که یک اشتباه دیگر در زمینه لباس از سوی مردم پذیرفتنی باشد و شاید باید کمیته ملی المپیک به این داستان تکراری حاشیه های لباس کاروان با یک انتخاب درست، یک بار برای همیشه پایان دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
مدیران ما استاد انجام کارهای راحت به بدترین وجه ان هستند . حالا ببینید در این مورد چکار می کنند و کشورهای دیگر چکار کرده اند!!!!!
تا وقتی مسوولین رانتخور سرکار باشن و همه کارها با پارتی بازی انجام بشه اوضاع همینه
تابناک جان این مدل مانتو رو توهفت حوض حراج زدن دویست تومن اگه فدراسیون بیشتر خواست بگیر تخلف می کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها