بازدید 27244
۸
بروزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی کشور

افزایش تعداد شهرهای قرمز و کاهش تعداد شهرهای آبی

بر اساس نقشه جدید تعداد شهر‌های زرد از ۲۹۱ به ۲۷۴ شهرستان و شهر‌های آبی از ۵۴ به ۳۵ شهرستان کاهش یافته است. اتفاقی که نشان می‌دهد وضعیت کرونایی کشورمان بعد از چند هفته ثبات، کمی بدتر شده است. اتفاقی که امیدواریم به زودی تغییر کند، هرچند می‌دانیم که در صورت عدم رعایت پروتکل ها، وضعیت از این هم وخیم‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 15 April 2022

تابناک اجتماعی

نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته بار دیگر بروز شد تا هم بر شمار شهر‌های قرمز افزوده شود و هم از شمار شهر‌های آبی کاسته شود؛ تغییراتی که خوشایند نیست.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به رغم ثبت صفر و یک جان باخته در شبانه روز اخیر در ۲۴ استان کشورمان، افزایش شمار بیماران شناسایی شده روزانه در برخی از شهر‌های کشورمان موجب افزایش شهر‌های قرمز شده است؛ افزایش شهر‌های قرمز از ۳۴ به ۵۵ شهرستان که چشمگیر است.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

البته تغییرات نقشه منحصر به شهر‌های قرمز نیست و در سایر رنگ‌ها هم به چشم می‌خورد؛ به این صورت که شمار شهر‌های نارنجی از ۶۹ به ۸۴ شهر افزایش یافته و به ازایش افزایش شهر‌های قرمز و نارنجی، از شمار شهر‌های زرد و آبی که وضعیت بهتری دارند، کاسته شده است.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۲۷ فروردین ماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۹۱ به ۲۷۴ شهرستان و شهر‌های آبی از ۵۴ به ۳۵ شهرستان کاهش یافته است؛ اتفاقی که نشان می‌دهد، وضعیت کرونایی کشورمان بعد از چند هفته ثبات، کمی بدتر شده است و امیدواریم به زودی تغییر کند؛ هرچند می‌دانیم در صورت عدم رعایت پروتکل ها، وضعیت از این هم وخیم‌تر خواهد شد.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
مدارس را باز نگه دارید تا اوضاع بدتر بشه... انگار اوضاع هر چی بدتر باشه به نفع بعضیاست....
قابل توجه ستاد ملی کرونا نتیجه بازکردن شتابزده و نسنجیده مدارس و دانشگاهها
و همچنان مدارس بازن چون تحصیل بچه ها برای یک ماه از جونشون واجبتر است متاسفانه
وقتی پروتکل ها کامل کنار گذاشته شد چه انتظاری جز افزایش مبتلایان میتوان داشت
جالبه استاني كه بيشترين دز واكسن موثر بركت را زده ابيه ابيه،
قابل توجه خودتحقيرايي كه دسترنج نخبه هاي ايرانو تمسخر كردن
واقعا که
با این اوضاع چرا اینقدر اصرار به عادی انگاری دارند؟باز بودن مدارس و دانشگاهها چه توجیهی دارد؟شبهای قدر نزدیک است ستاد کرونا خواهشا دقت بیشتری کند تا دوباره شاهد پیک جدید نباشیم
شهرستان کرمان به یکباره از زرد به قرمز تغییر وضعیت داده است در حالی که آمار بستری‌ها نسبت به هفته قبلتر از ۸۶ به ۶۷ رسیده است یعنی ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است و آمار فوتی‌ها از ۱۱ نفر به ۶ نفر رسیده است یعنی ۴۵ درصد کاهش! چگونه باید پذیرفت که وضعیت قرمز شده است؟ در کل استان هم ۱۴ درصد کاهش بستری و ۳۸ درصد کاهش مرگ و میر داشته‌ایم.
معلوم نیست که چرا عده‌ای اصرار بر وخیم نشان دادن اوضاع دارند. الحمدلله شرایط بسیار خوب است. کاش یک نفر احساس مسئولیت کند و این رنگبندی جعلی را پیگیری کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان