بازدید 4034
۱

واکنش وزارت بهداشت به عدم ترخیص واکسن‌های کرونا

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در ارتباط با عدم ترخیص محموله های واکسن کرونا از گمرک، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 15 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید حسین صفوی، با اشاره به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به کشور، گفت: بر اساس روال این محموله‌ها پس از بررسی و تأیید کیفیت و اصالت واکسن‌ها توسط سازمان غذا و دارو، ترخیص می‌شوند.

وی اظهار داشت: تعداد واکسن‌های وارد شده به کشور و موجود در گمرک، حدود سه میلیون دُز است و محموله‌های واکسن در طول یک هفته وارد کشور شده است.

صفوی افزود: این اتفاق جدیدی نیست و حتماً واکسن‌های وارداتی باید از نظر کیفیت و اصالت، تأیید و سپس برای تزریق در سراسر کشور توزیع شوند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مسئولان گمرک مدعی هستتد اخیراً سه محموله واکسن کرونا وارد گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) شده اما به دلیل عدم درخواست و البته مراجعه وزارت بهداشت، ترخیص نشده است. در حالی که اگر اعلام رسمی صورت بگیرد، به روال گذشته در کمتر از ۱۵ دقیقه و با کمترین تشریفات گمرکی ترخیص خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اگر کیفیت و اصالت واکسن‌ها تایید نشد چه می شود؟ یعنی در صورت عدم تایید کیفیت توسط وزارت بهداشت دیگر امکان معدوم سازی و یا پس فرستادن سلب می شود؟ اساسا «تایید کیفیت و اصالت واکسن ها» چه ربطی به «ترخیص» دارد؟ مگر گمرک کیفیت و اصالت واکسن ها را تایید می کند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست