بازدید 101199

فقط یک «معجزه هزاره سوم»‌ی می‌تواند از «عدم دعوت» هم «کره گیری» کند!

مراسم دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب در ماه رمضان برگزار شد و همگی مسئولان سابق و فعلی کشور در این مراسم حضور داشتند. این مراسم یک غایب مهم داشت که البته شاید مدت‌ها بود به دنبال همین عدم دعوت و غیبت در جمع مسئولان نظام بود. این چهره جنجالی فردی است که همه او را می‌شناسند، ولی مدت‌هاست دیگر بسیاری به او اعتماد ندارد!
کد خبر: ۱۱۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 14 April 2022

فقط یک «معجزه هزاره سوم»ی می تواند از «عدم دعوت» هم «کره گیری» کند!

مراسم دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب در ماه رمضان برگزار شد و همگی مسئولان سابق و فعلی کشور در این مراسم حضور داشتند. این مراسم یک غایب مهم داشت که البته شاید مدت‌ها بود به دنبال همین عدم دعوت و غیبت در جمع مسئولان نظام بود. این چهره جنجالی فردی است که همه او را می‌شناسند، ولی مدت‌هاست دیگر بسیاری به او اعتماد ندارد!

به گزارش «تابناک»؛ گفته می‌شود، محمود احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم که دوران او، یکی از پر متلاطم‌ترین دوران های ریاست جمهوری بود و در زمینه جنجال سازی کارنامه سنگینی از خود بر جای گذاشت، به مراسم اخیر کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دعوت نشده است.

در همین زمینه یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران برای دیدار روز سه‌شنبه مقام‌های جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب «دعوت» نشده بود. احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در گفت‌و‌گویی این خبر را به نقل از محمود احمدی‌نژاد نقل کرده است. وی گفته: «بنده با ایشان تماس گرفتم و آقای احمدی‌نژاد گفتند به این جلسه دعوت نشده بودم.»

این سیاستمدار ۶۰ ساله که در مراسم تحلیف رییسی برای تصدی سمت ریاست دولت سیزدهم هم غایب بود، در چند سال اخیر و به خصوص پس از بازداشت دو معاون جنجالی خود یعنی مشایی و بقایی، سعی داشته مواضع جنجالی انتخاب و به گونه‌ای خود را فردی طرفدار مردم معرفی کند؛ اما شاید بهتر باشد خود او و حامیان فعلی وی نگاهی به اقدامات او در زمان تصدی ریاست جمهوری بین سال‌های ۸۴ تا ۹۲ بیندازند تا متوجه شوند که یکی از مهمترین پارامتر‌های با مردم بودن که «درک درست از منافع ملی» بود در آن دوران مورد غفلت واقع شد.

گفته می‌شود، این سیاستمدار که پس از دوره ریاست جمهوری سعی داشته به مانند زمان تصدی ریاست جمهوری دو قطبی‌های جنجالی ایجاد و زیست سیاسی خود را در وجود چنین دو قطبی‌هایی دنبال کند، از عدم دعوت به مراسم دیدار با کارگزارن نظام، سعی داشته حداکثر بهره برداری را ببرد و به کمک برخی از حامیان خود در فضای مجازی به دوقطبی «با مردم بودن» و «علیه مردم بودن» دامن بزند.

علی‌اکبر جوانفکر، فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد در توییتر خود نوشت: ‏نشست «مسئولان و کارگزاران نظام» با رهبری، بر خواسته کسانی که می‌گفتند بانیان وضع موجود نباید در راس امور قرار گیرند، خط بطلان کشید. مردم نیز فهمیدند عزیزکرده‌های نظام، هرچند خسارات جبران‌ناپذیری را به ملت تحمیل کرده‌اند، همچنان «مسئول و کارگزار نظام» خواهند ماند! کنایه او به مسئولان دولت پیش (روحانی و ظریف و جهانگیری) بود که در این دیدار حضور داشتند.

جوانفکر و دیگر حامیان احمدی نژاد فراموش کرده اند، زمانی نزدیک و هم نظر بودن با مقامات ارشد نظام را مهمترین شاخصه خود می‌دانستند و همیشه سعی داشتند خود و جناحشان را انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین دولت خطاب کنند؛ اما در زمان حاضر، غیبت او موجب افتخار شده و حضور بقیه مسئولان را «دورهمی عزیز کرده‌های نظام» می‌نامند.

همچنین باید خاطرنشان کرد، احمدی نژاد که تولد سیاسی او برساخته از یک دوقطبی بود سعی داشته در فضای مجازی و با بیان مطالبی، از نام بردن از چهره‌های مشهور خارجی گرفته تا حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، خود را متفاوت‌ترین سیاستمدار ایران معرفی کند، با سوالات و ابهامات بزرگی درباره وقایع زمان تصدی خود روبروست.

او باید باید به آن سوالات و ابهامات جدی افکار عمومی پاسخ دهد و گمان نکند با تعریف چهره جدیدی از خود و موج سواری بر یک «عدم دعوت» به مراسم و ایجاد دوقطبی «عزیزکرده ها‌ی نظام- غیر عزیزکرده‌های نظام» می‌تواند همه آن سوالات را از اذهان جامعه محو کرده و کارنامه پر ابهام خود را درخشان نماید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۱۱
به قول شیرازی ها عامو ولمون کن.
الکی بزرگش نکنید بزارید همونجوری بمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
با دو قطبی سازی های کاذب نمی توانید از مشکلاتی که برای مردم درست کرده اید فرار کنید

وضع مملکت را به این روز رساندید خبرهای زرد درج میکنید

قولهای اقتصادی دولت رییسی و تیم اقتصادی افتضاحش چه شد؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری هست که برای خودش و جیبش کیسه ندوخت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
تابناک لطفا یک بار برای همیشه منتشر کنید : احمدی نژاد از اون آدمهای فرصت طلب و دروغگو هست وقتی راس قدرت هست با قدرت هست و وقتی پایین قدرت ادای با مردم بودن را در می آورد؟
زاکانی احمدی نژاد فرداست.
سلام

آقای سید محمد خاتمی هم نبود آیا او جز مسولان نظام نبود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خاتمی در بعد از دوره ریاست جمهوری اش در هیچ جایی حتی مراسم ختم و تماز میت هم اجازه حضور نداشته. این کار رو همین گروه الف نون و حامیان تندش بسیار تقویت هم کرده اند. به درخواست خودش هم اصلا حتی به مجمع هم فرستاده نشد و خواست کنار باشد. بسیار با اینی که له له میزنه یه جایی باشه فرق داره
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اگه اینجور باشه که خائنین هم جزو مسئولان محسوب شوند بنی صدر و امثال او هم اگه بودن باید دعوت میشدن ! این فردی که نام بردید جزو عناصر فتنه 88 و متهم هستند حالا اگر نظام صلاح دونسته کاری بکارش نداشته باشه موضوع دیگریست ! کسانی که اصول مسلم نظام وقانون اساسی رو قبول ندارند معلوم که باید بایکوت شوند روحانی و دولتش درسته با رهبری موضع داشت و متاسفانه نوعی خیانت کرد که نتیجه ش هم همین فلاکت و بدبختی هست که امروز مردم باهاش موجه هستند اما وی بارندی و در واقع دوروئی هیچگاه علنا علیع رکن اساسی نظام و قانون اساسی کشور موضع نگرفت هر چند در خفا و در عمل طور دیگری بود اما آدمی که با بلاهت و پتفشاری بر غرور و تکبری که از سر نادانیست خودش را همه کاره میداند و به همه تعرض میکند و نه قانون و نه خط قرمز حلیش میشه باید حذف بشود همانطور که منافقین و بنی صدر و امثالهم حذف شدن .
سیدمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خاتمی در قلبهای ملت میهمان است و نیازی به اینگونه مراسم ندارد
فرقی بین محمود و دعوت شدگان نمی بینیم
ولی همه مردم به دلیل شجاعت اش دوست اش دارن!
هیچ اشکالی نداره این عدم دعوت.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
از طرف خودتان سخن بگویید نه همه مردم...چه دوره قبل و چه این دوره همچنان مشغول درآوردن سنگی هستند که ایشان در چاه انداخت...گفته جوانفکر :" بانیان وضع موجود" بیشتر به لطیفه شبیه است تا بیان واقعیت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
داداش جناب دکتر احمدی نژاد به قول حضرت امام به تنهایی یک ملت است برای این ملت . و محبوب مردم ظلم دیده و انقلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
در نظر سنجی روستاتون آره حق با تویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خرج که از کیسه مهمان بود ، حاتم طایی شدن آسان بود !
من اگر نیکم و گر بد تو‌ برو خود را باش … هر کسی ان درود عاقبت کار که کشت. جناب جوانفکر اوضاع فعلی نتیجه ندانم کاری های معجزه هزاره سوم است. در طول هشت سال ریاست ان مرد، بار ها و بار ها گفته شد که مشکلاتی که محمود احمدی تژاد در هشت سال ایجاد کرده است در هشتاد سال هم‌ قابل جبران نیست. احمدی نژاد و حلقه یاران این کشور را نابود کردند.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
جناب میشه یکی از اون مشکلات رو بیان بفرمایید البته من چن تاشو براتون میگم گوشت کیلویی 17 هزار برنج گیسه ای 10 هزار مرغ کیلویی 2500 هر نوع میوه زیر 1000 هر نوع موتورسیکلت زیر 1 میلیون با 200 میلیون پراید الان میتونستی یه اتوبوس بخری در دوره‌ای احمدی‌نژاد دست مزد کارگران ماهی 2 میلیون به بالا یعنی در یک ماه میتونستی 10 موتور سیکلت بخری 4 ماه پراید بخری یا خیلی مشکلات دیگه نه برادر خودتی.
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
یعنی چه؟ وضع موجود نتیجه اقدامات احمدی نزاد است ؟؟ پس بقیه مسئولین چی ؟؟؟؟ سایرین در وضع موجود بی اثر بوده اند ؟
يحيا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
بخشي از خدمات احمدي نژاد:
سال ۸۸ ایران سریع‌ترین رشد علمی را در دنیا داشت بنحوی که نرخ رشد علمی ایران ۱۱ برابر نرخ رشد میانگین جهان شده بود؟آیا میدانید کاهش ۴ رتبه‌ای رشد علمی ایران در دولت روحانی بوده است؟
تا شهريور 1400 مردم هنوز بر در خانه احمدي نزاد براي حل مشکلشان صف مي کشند
نوسازي ناوگاه حمل و نقل و اسقاط خودروها
بررسی آمارهای رسمی نشان می‌دهد که وضعیت ضریب جینی در ایران در دهه‌ی90 (دولت روحاني)تقریبا روند صعودی داشته و در حقیقت در مسیر افزایش نابرابری بوده است. اما در دوره احمدي نژاد مطلقا روند کاهشي داشته
اولين کسي بود که وزير زن براي کابينه معرفي کرد
منابع مالي مسکن ملي دولت روحاني از محل بازگشت اقساط مسکن مهر دولت احمدي نژاد تامين شد.
اوج صادرات خدمات فني و مهندس ايران در سال 89 و 90 بوده با حدود 5 ميليارد دلار و از سال 90 تا 1400 منفي ده درصد بوده. در حالي که ظرفيت صادرات 40 ميليارد دال را هم دارد.
مزايده خودروي پژو احمدي نزاد
مديريت انرژي و برق: در طول دوره احمدي نژاد توليد و افزايش توليد برق در کشور مطابق زمانبدي و برنامه پيش رفت (افزايش توليد بيش از 5 درصد برق در سال) و تبديل به يکي از منابع درامدي حاصل از صادرات شد.نيروگاههاي خصوصي شکل گرفت اما در هشت سال روحاني هيچگاه برنامه افزايش توليد انجام نشد بلکه پايين هم رفت و در سايه سياستهاي غلط و قيمت گذاري دستوري دولت نيروگاههاي خصوصي زمينگير شد و دولت بدهکار انها
تنها مقطع و گسترده ترين طرح نوسازي ناوگان حمل و نقل کشور در دولت نهم اتفاق افتاده است. تاکسي و بين شهري و سواري. اسقاط خودروهاي فرسوده
گسترش و توسعه انواع بيمه ها: بيمه تاکسي راني (تعداد؟) - بيمه روستايي (تعداد؟)
به کارگيري دو زن در کابينه براي اولين بار
توسعه صنعت کشتي سازي کشتي هاي قاره پيما و غول پيکر و ساخت ناو جنگي
مبارزه با فساد و رانت طبقه قدرتمند و گردن کلفت: لاريجاني ها هاشمي و .....
آگاهي بخشي به بحران جمعيت و اقدامات مناسب ( وام يک ميليوني براي تازه متولدان و .....)
وام ازدواج براي اولين بار.
انتخاب وزير زن (دستجردي وزير بهداشت) براي اولين بار بعد از انقلاب
تحول در انتخاب وزيران و دوري از پيران عرصه سياست

سهام عدالت و سهامداري چهل ميليون نفر
آزادسازي قيمتها. قيمت نان بنزين و ... و يارنه اي معادل 45 دلار به مردم پول داد بعد قیمت ها را آزاد کرد.
.
ارتباط ميداني گسترده با مردم
جمع کردن و سرو سامان دادن به صف هاي طولاني نانوايي ها و ....
مسکن مهر (در برابر گورخوابها و مسکن 25 متري و ... علی نیکزاد خرداد ۱۳۹۲ گفت از آغاز کار این دولت ساخت ۴ میلیون و ۴۰۰هزار واحد مسکن مهر شروع شده که نیمی از آن در روستاها بوده . هم‌اکنون از مجموع کل ۲ میلیون و۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر، تعداد واحدهای بدون مشکل و دارای متقاضی، به ۲ میلیون و ۶۲ هزار واحد رسیده‌است که پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در این واحدها معادل ۳/ ۹۶ درصد است.
خودکفايي در توليد بنزين - کارت سوخت و ايجاد امنيت مديريت سوخت
پيشرفت و اقتدار موشکي
پيشرفت و اقتدار فضايي
پيشرفت و اقتدار هسته اي
حمايت از بنگاههاي زودبازده (وام)
بيشترين هجوم دهه شصت به بازار در دوره او بود؟!
هدفمندي يارانه که البته مجلس خيلي در آن دخالت و سنگ اندازي کرد.

مسکن
خودکفايي در توليد گندم – با خريد تضميني گندم از کشاورزان و حذف دلالان و خريد مستقيم از مردم
خودکفايي در توليد بنزين
خودکفايي در توليد سيمان
برق
پالايشگاه و پتروشيمي
زيرساختهاي بهداشتي ورزشي و آموزش
بهترين رتبه المپيک در دوره احمدي نژاد (رتبه 12)
گسترش تحقيقات پژوهشگاه (پژوهشکده) رويان و سلولهاي بنيادي و شبيه سازي حيوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
متاسفانه محمود احمدی نژاد به بلای بزرگ بینی مبتلا شده است. تازگی هم ندارد او فکر می کند با یک سخنرانی اوضاع مملکت را دگرگون می کند، اما ...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
آقا احمدی نژاد بهترین عالم ولی چرا تاریخ رو تحریف میکنین، حداقل حقوق سال ۱۳۸۴ صد و شش هزار تومن سال ۱۳۹۲ چهارصد هشتاد و هفت هزار تومن، میگن ایرانی جماعت فراموش کاره همین هست، با ماهی صد تومن تو گلدون باشی دیمه زندگی کنی ، شش سال طول می‌کشید پراید بخری
وقتی نفت 120 دلار بود و کشور هم تحریم نبود همین معجزه هزاره سوم به جای خرج کردن آن بر ای پیشرفت کشور و رفاه مردم ،دست در دست رفقای کمونیست در ونزوئلا برای جوانان ان کشور مسکن می ساخت و مغرور از دلارهای نفتی به دنیا می تاخت و وضعیت امروز کشور نتیجه همان رفتارهای معجزه هزاره سوم است معجزه ای که بیشتر از مردم ایران، هوگو چاوز و بیشتر از کشور ایران، ونزوئلا برایش مهم بود و دن کیشو ت وار فکر میکرد میتوان با چند دلار نفتی و با رفقایی مانند چاوز در مقابل دنیا ایستاد اما چه کوته فکر بود این معجزه هزاره سوم . مانند پوتین که با گزارشهای دورغین مسئولان متملق روس که از ارتش و قدرت این کشور برای پوتین یک افسانه ساخته بودند و پوتین با همان افسانه خیالی به اوکراین حمله کرد و در باتلاقی گیر کرده است که تنها راه ان مرگ پوتین و متلاشی شدن روسیه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
دقیقا همینطوره فقط جای سئوال اینجاست چرا هر دولتی هر کاری که دلش بخواهد انجام میده و هیج قدرت و نهادی هم جلویش را نمیگیرند سر آخر دودش هم توجشم مردمی میره که به دستگاه وصل نیستند
جناب جوانفکر! روحانی و ظریف و جهانگیری داشتند افتضاحات رییس شما را رفع و رجوع می کردند.
با روش و منش احمدی نژاد کاری ندارم اگر احمدی نژاد یک کار درست و به حق در طول عمرش انجام داده باشد موضعگیرش در مورد حمله و تجاوز و جنایت های جنگی روسیه در اوکراین است که تو تابناک به عنوان مثلا یک رسانه جرات این کار را نداری!!!!!
سلام.
وقتتون بخیر.
امارو و نظر سنجی و واقعیتها نشون میده دوران احمدی نژاد بهترین دوران ریاست جمهوری ها بوده.
چون در کشور ما سیاست اینه عموم مسئولین اینه به مردم زیاد بها ندن بهش فشار میارن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
آره راست میگی ! مثلا مجز حفر چاههای عمیق که ایشون داد خیلی خوب بود ! دیگه هیچی آب نموند تو کشور
آخه وقتی از هیچ چی سر در نمیارید ، مگه مجبورید نظر بدید ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
برو آمار چک کن دوران اصلاحات عصر طلایی اقتصاد 43 سال گذشته هستش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
او بیشتر همراه رفیق چاوزش بود تا مردم او بیشتر به فکر ونزوئلا و .. بود تا ایران برای او زیر سوال بردن هولوکاست بیشتر از امور روزمره مردم ایران اهمیت داشت او یک ماجرا جو بود نه رئیس جمهور .
احمدی نژاد در قلب مردم هست
پاسخ ها
م‌حمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
من هم یکی از مردم هستم، اما احمدی نژاد در قلب من نیست. شما لطفا از جانب خودت حرف بزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
شما از طرف خودت سحبت كن
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
احمدی نژاد نه در قلب ملت ایران جا داره بلکه درقلب تمام ملل دنیا احمدی‌نژاد کوروش دوران ایران اسلامی. زنده باد احمدی‌نژاد زنده باد ایران بزرگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
احمدی نژاد و دارو دستش و طرفداراش امتهای روده بزرگ ملت ایران هستند
اگر دعوت هم می‌شد نمرفت
حداقل این اقا جرات داره و حرف میزنه
احمدی نژاد قهرمان احتیاجی به این دعوتها ندارد
حسادت از اینکه توده مردم احمدی نژاد را دوست دارند
احمدی نژاد همیشه درقلب مردم هسن
احمدی نژاد بسیار منفور است
پرمتلاطم ترین؟؟ منظورت پرتلاطم بوده احتمالا!
وقتی مقاله های هیجانی می نویسی غلط املایی هم زیاد داری تابناک!
عجب ! تابناک اقلا رنگ عوض نکن. هنوز پستها و اخباری که سال 88 نوشته بودی در آرشیو وجود دارد چی شد اون زمان تمام قد ازش دفاع میکردی یه نسبتی با روزنامه کیهان داری انگار
نظر سنجی بذار بین محبوبیت احمدی نژاد با هر فرد از هره قدرت ببین نظر مردم چیه
مگر بانی وضع موجود کسی غیر از احمدی نژاد است؟!!!!!!!
آقای احمدی نژاد تمام خزانه پر تحویلی را تحویل اطرافیان و واردات چین داد و کشور را تو خالی و در ورطه سقوط برد کدام پروژه در زمان او شروع راه اندازی شد همش حرف عمل هیچ کار هر مرد نیست خرمن کشتن گاو نر می خواهد مرد کهن
حالا خدایی انصاف هم خوب چیزیه، کاری به عملکرد و رفتارهای نامناسب ایشان در این اواخر نداریم ولی عملکرد ایشان علی الخصوص در دوره اول قابل قبول و مورد تحسین خیلی ها حتی خیلی از منتقدین امروزی هم بود، پس بخاطر یک رفتار نادرست گذشته ایشان را زیر سوال نبریم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اون دوره ماه عسل بود و دوره لجبازی با رقیب مشترک که هاشمی بود ! دوره دوم که خیالش راحت شد دیدید چه گندی در کشور بالا اومد ...
بخور بخور ترین دوران بعد انقلاب همون 4 ساله دم ایشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
فقط یک رفتار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
الان وزیر محمود رییس برنامه و بودجه س . بیشتر وزرا ادمای محمودن . تا ببینیم دوباره چه گلی به سر میزنن
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اتفاقا ایشون عملکردش به نسبت درآمد کشور که در بالاترین حد تاریخ خودش بوده خیلی هم ضعیف بود.
هر کس دیگری بود با اون همه پول خیلی کارهای بیشتری انجام میداد.
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
شماها یا خواب بودین یا آنقدر بی انصاف هستید که پا روی حق میزارن من با یارانه که اون زمان 43 دلار بود و مسکن مهر و سهام عدالت و سبد کالا و معیشتی و هزاران کار مفید احمدی‌نژاد کار ندارم چندین تاجر فاسد رو در همون ابتدای کارش دستگیر کردن به اینا هم کار ندارم فقط یه چیز کدومشون تا حالا به اندازه یه سیب زمینی که احمدی نژاد بین مردم تقسیم کرد کار کردن.
تعبیر "خس و خاشاک" برای مردم، هرگز فراموش نخواهد شد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
برو فیلم کامل اش هست ببین
وقتی نمیخوای بفهمی نمیفهمی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
برای اشرار و اراذل و اوباش و متجاوزین به حقوق مردم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خس وخاشاک خودشه وهفت جد وابادش وهمفکرانش
ازنخست وزیر ورییس جمهور های بعد از انقلاب موسوی وبازرگان وبنی صدر ورفسنجانی وخاتمی واحمدی نژاد وروحانی که مردم انتخاب کردند عملکرد هیچکدام را قبول ندارید وهمه را خائن ومزدور و... میدانید لطفا بگویید مشکل کجاست چرا هر رییس جمهور بعد از اتمام دوره خائن و.... میشود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
فیلتر خرابه که دوتا آدم کارکشته و باسواد رو تایید نمیکنه و فقط دنبال خودی‌هاست
بدعت دادن دو دستی کشور به نظامیا در دوره همین محمود بود
کافی است همین اقا یک بار دیگه کاندید شود تا ببینید که مردم به کی اعتماد دارند قطعا رای ایشان ۳۰ درصد بیشتر از دفعه قبل است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
مگه اینکه بخوان مردم رو برای مخالفت باهاش بکشون پای صندوق ! و الا شما ساندیس گرفته ها فقط ممکنه بهش رای بدید
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
عمرا٫
ایشان جواب سوال یک نماینده را داده و تیترتان خیلی تند است
این کارنامه غیر درخشان رو نمیتونستین همون زمان به روی مبارکش بیارین؟ همه لال شده بودن و طرفداری محض میکردن! به نظر میاد اصحاب رسانه هم نون به نرخ روز خور و بادمجون دور قاب چین شدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اون موقع که نظرات همه تون بهش نزدیک بود و براای خوردن چای ته استکانش مسابقه گذاشته بودید یادتون رفته ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
تازه متوجه شدین
چه جور یک همچین چهره منفور و دودویی رو شورای نگهبان تایید کرد و ریاست جمهوری او هم مهر تایید خورد؟ مگه عوامل نظارتی برای این نیستند که جلوی به قدرت رسیدن چنبن افرادی رو بگیرند . اگه قرار باشه که بعد از "هنرنمایی های" هر رییس جمهور حقیقت کشف بشه که خود مردم هم عقل دارند و می فهمند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
مردم عقل وشعورشون از شورای نگهبانی ها بیشتر نباشه کمتر هم نیست
یعنی روحانی خیلی درک درستی از منافع ملت داشته؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
بیشتر از رئیس جمهور های قبل و بعدش داشته !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
چ آقای روحانی چ آقای احمدی نژاد و چ آقای رئیسی رئیس جمهور باشند و ..... هیچ اتفاق خوبی برای ملت رقم نخواهد خورد وقتی که اختیار مملکت در دستان کسانی دیگر باشند و وقتی که مردم از شدت فقر و تنگدستی دست و پنجه نرم میکنند برای آنها اصلا مهم نباشد و مهم بازسازی سوریه و یمن اولویت اول مملکت باشد
همان احمدی نژاد بدرد اینها می خورد که نمک مردم را خورد و نمکدان را شکست ولی چرا از خاتمی دعوت نمی شود چرا محصورین همچنان در حصرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
چون محصورین سال ۸۸ داشتن مملکت رو ویران می کردن و می فروختن به اجنبی. همونهایی که سالهاست دانشمندها رو می کشن و مردم رو تحریم کردن
هر کس می تون اصلاح بشه و در خط مردم قرار بگیره مثالش خاتمی و البته محمود احمدی نژاد هم می تون باش ولی بعید می دونم چون هنوز ناخالصی داره
کجایند عماران با بصیرت و طرفدار مموتی؟!؟!
ارگان های نظارتی که قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری روند تایید صلاحیت روسای جمهور رو رقم می زنند باید برداشته شوند. چون از سوی نظام بر پیشانی تمامی روسای جمهور قبلی بعد از پایان دوران ریاست جمهوری شان به نوعی مهر "عدم صلاحیت" خورده و هر کدام به صورتی گوشه نشین شده اند. این نشان دهنده عدم کفایت ارگان های نظارتی است که باید برداشته شوند!
خبرگزاری محترم تابناک، یادتان باشد که طلوع و ظهور و ویرانگری ایشان حاصل حمایت جناح شما، یعنی اصولگرایی، خبرگزاری هایی مانند شما که نمی توانستید توفیقات دولت سالم و کاربلد خاتمی را تحمل کنید، بوده است. در دنیا و آخرت حامیان ایشان و در دوره فعلی وزرای ناتوان آقای رئیسی باید بابت خیانت به ایران و ایرانی پاسخگو باشند.
روسای جمهورقبلی هیچ کدام حضور نداشتند و همینطور اولین نخست وزیر نظام. خاتمی کو؟ آیا آنها جزئ کارگزاران نظام قلمداد نمی شن؟ احمدی نژاد 8 سال و خاتمی هم 8 سال رییس جمهور بودند و در جلسه حضور نداشتند. اون وقت شریعتمداری توی هر جلسه ای دعوته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اون نکبت منفور نخود هر اشه
انشاءالله با ظهور حضرت بقیه الله عج حق وباطل شناخته خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
باش تا صبح دولتت بدمد
جوانفکر دقیقاً درست گفته
به زودی طعم تلخ حقیقت را خواهید چشید
مراسم دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب در ماه رمضان برگزار شد و همگی مسئولان سابق و فعلی کشور در این مراسم حضور داشتند. این مراسم یک غایب مهم داشت که البته شاید مدت‌ها بود به دنبال همین عدم دعوت و غیبت در جمع مسئولان نظام بود. این چهره جنجالی فردی است که همه او را می‌شناسند، ولی مدت‌هاست دیگر بسیاری به او اعتماد ندارد!

خب خودت داری میگی عدم دعوت !؟
وقتی کسی رو دعوت نمی کنند چجوری باید بره؟!
حالا دیگه شد چهره جنجالی؟!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خب ناراحته چرا دعوت نشده دیگه !
شما هنوز بلد نیستید انگار ، طرف میره یه خبرگزاری رو میاره میگه از من بپیرس چرا نرفتم ! تا بگم ....
نتیجه کار شودای نگهبان در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری این بود که صلاحیت کسی رو تایید کرد که حالا "ترکتازی"می کنه و هیچکس هم بلددارش نیست. آقای جنتی باید به این خدمت خودش افتخار کنه!
خدا شفا بده
همه مریض ها رو و علی الخصوص ایشون رو
درود بر مردمی ترین مسئول
پس خاتمی کو؟
تابی جون از نظر مردم همتون عین هم هستین. و البته که همگی با هم بانیان وضع موجود. الکی دست و پا نزن که گذشته احمدی ابهام داره بقیه نداره!
آمریکا که این همه تف و لعنتش می کنید در مراسم تحلیف رییس جمهور جدیدش همه روسای جمهور قبلی در قید حیات شرکت می کنند. اینجا در جلسه مهم کارگزاران نظام هیچ یک از روسای جمهور قبلی در قید حیات نظام رو دعوت نکردند!
چه بی ربط نتیجه گیری میکنید.
خوب یه نماینده ای گفته ازش پرسیدم چرا نبودی گفت دعوت نشده بودم.
هر چی رو به هر چی ربط دادن از ادم های بی مشکل بعیده.لطفا منصف باشید و دنبال تسویه حسابهای سیاسی نباشید.
یعنی محمد خاتمی هم دعوت بود؟؟
خود کرده را تدبیر نیست
اقای احمدی نژاد منهای کابینه اش قابل احترامه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
نصف کابینه ش تو دولت رئیسی هستند،. تعدادی شون هم تو مجلس انقلابی. قابل احترام نیستن؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
کابینه ش که الان همگی وزیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اینهم از ان حرفهاست....مگر کابینه اش را کی تشکیل داده ؟چه کسی انها را به مجلس معرفی وبرای رای اعتماد از انها دفاع کرده؟؟؟؟
میشه یکی از اونایی که کارنامه سبکی دارند رو معرفی نمایید / آخه کدوم کارنامه کدوم برنامه ، یکی از یکی بدتر، انتخاب های ما بین بد و بدتره (هر چند به شخصه انتخابات شرکت نمیکنم)
8 سال داشت معجزه میکرد و همه رسانه های داخلی ازش حمایت تمام قد میکردند. حالا دارن در مورد ابعاد عالی شخصیتی این فرد بحث میکنند. همین که دیگه اسمش را نمیشنویم، خوبه،...
خواسته یا ناخواسته
دانسته یا ندانسته دارید محمود رو محبوبش میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اینو بدونید خواسته یا نا خواسته اگر ایشان در انتخابات بعدی نباشد و رئیس جمهور نشود حضور ۱۰ درصدی را پیش بینی باید کرد
احمدی نژاد محبوب اکثر مردم ایرانه
در زمان ایشان گر چه تورم بود ولی قدرت خرید بود
معاملات انجام میشد
همین ۴۵ هزار تومن هم ملت از صدقه سر ایشون دارند تابی جون در برابر عدالت تاب بیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
در زمان خودش 45 دلار بود
روحانی مملکت رو به اینجا رسوند
جالب هست که اصلا کلیت نظام و اکثر خط قرمزها رو هم اصلا رد نکرده.صرفا به اداره کشور معترض هست.و بعضی از اشخاص .کاری به درست و غلط عقاید ایشان هم ندارم.ولی این سیستمی نیست که بتونه یک ملت هشتاد میلیونی رو زیر یک پرچم جمع کنه.و سرانجام چنین کارهایی مشخص هست.
دکتر احمدی نژاد عزیز ملت است
احمدی نژاد باید خیلی وقت پیش از نظام ومردم مطرود می گشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
اون محبوب خیلیاست از طرف خودت فک بزن
به نظر بنده که هشت سال کار ایشون اندازه همه رئیس جمهورهای دیگه بوده و نظرات و سیاست های ایشون هم خوب بود که بقیه فقط اداش را درمیارن. واقعا معجزه هزاره سوم بود. اوردن کارت سوخت ؛ یارانه که همه میگفتند خوب نیست اما هر دو رئیس جمهور بعدی یارانه معیشتی را هم بهش اضافه کردند . مسکن مهر که میگفتند مزخرف است ولی با اسم دیگر ادامه دادند . طرح فرزند اوری که همه بهش میخندیدند ولی الان حاضرند ماشین و وام بدهند و هرکاری‌ بکنند تا اجرا شود . انتقاد از بی کیفیتی خودروهای داخلی که به بهانه حمایت از تولید داخل جبهه گرفتند ولی الان صدای همه بلند شده است . تغییر ندادن ساعت رسمی کشور که مجلس دخالت کرد و ان را قانون کرد الان متوجه شده اند نباید تغییر کند و در اختیار دولت بوده نه مجلس . باز کردن پلمپ تاسیسات هسته ای و شروع غنی سازی که الان هیچکس حاظر نیست از ان کوتاه بیاید ؛ عادی کردن دیدارهای مردمی رئیس جمهور و سفر به اکثر نقاط کشور که الان به عنوان شاخص رئیس جمهور نظام اسلامی شناخته میشود .
عــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!!! در فاصله سالهای 1384 تا 1392 خود شما ( صد در صد طیف اصولگرایان) محمود احمدی نژاد را تا حدی بالا بردید که او را معجزه هزاره سوم نامیدید. حالا می نویسید که او در آن هشت سال چه گندی به این مملکت زده است!!!!!!! باور کنید تاریخ در مورد همه شما ها همین گونه قضاوت خواهد کرد. چون شما همگی با هم بدون استثنی این مملکت و این ملت را نابود کردید.
رفتار این روزهای احمدی نژاد باید تغییر کند ،چرا که ذایقه مردم آن را نمی پسندد،حرفهایش از یک تحریم سنگین علیه او از طرف همه کاره های دایمی ،حکایت میکند، ......
گذشته ی افراد ملاک نیست ما رویش ها و ریزش ها داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
تابناک . پر متلاطم اشتباهه . پر تلاطم درست .
البته حرف جوانفکردرموردبانیان وضع موجودوعزیزکرده های نظام کاملادرست است چراامثال روحانی ظریف لاریجانی بااینهمه خیانت وظلم وستم به مردم باید اینگونه راحت باشند ؟؟؟این خودش ظلم وستم به مردم است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
چه ظلمی ؟ چیه 8 سال مواجبتون کم شد ناراحتید ؟ حداقل دو سه سال دوره روحانی نفس کشیدیم
این آقا الان 66 سالشه ، نه 60 سال. اصلاح کنید لطفا".مادربزرگ مرحوم من بیان خاطراتش رو در بازه های 10 ساله کم و زیاد میکرد (خاطرات 40 سال پیش او در واقع با تلورانس 25 سال اتفاق افتاده بود) ولی از شما این طرز بیان پذیرفته نیست.
ما کاری به احمدی نژاد نداریم که بلایی بود ولی بلایی دگر هم بر سر مردم نازل شد بدتر از قبلی یعنی روحانی که با دعوت از او نمک به زخم ما مردم زخمی بود
چه گروه و افرادی این شخص را بزرگ کردن؟ وقتی تو مناظره ها این شخص می آمد بدون پروا در رسانه ملی درست یا نادرست به افرادی تهمت می زد چرا کسی جلوی ایشان را نمی گرفت؟ چرا در روزهای بعد از انتخابات وقتی ایشان علنا به مردم توهین می کرد و آنها را خس و خاشاک و غیره نامید کسی نگفت این فرد فاقد صلاحیت است؟کشور چقدر تاوان رفتار، گفتار و اقدامات ایشان را داد؟ خوب اینهم نتیجه اش، حالا که تیغ حرف ها و رفتار ایشان به سمت خود این افراد و گروه ها برگشته، می گویند این شخص صلاحیت ندارد؟
مگر خاتمی دعوت شده بود
احمدی نژاد‌ با کارهای‌ پوپولیستی دوران ریاست جمهوری خود‌ ، در میان عامه‌ مردم‌ طرفداران زیادی دارد‌ و اگر برای ریاست‌ جمهوری بهش فرصت بدن‌ قطعا از دیگران‌ بیشتر رای مردمی دارد‌ !
ایکاش‌ اجازه میدادند‌ سال‌ ۸۸‌ آن اتفاقات‌ پیش نمی امد‌ و مردم راه‌ خودشان را طی میکردند‌ تا همه چی خودبخود‌ روشن بشه‌ !
موسوی‌ بهیچ وجه نباید اعتراض میکرد‌ که اینکلرش‌ موجب جبهه گیری عده ای دیگر‌ شده و در نهایت‌ به ضرر ملت و مملکت !
همین که شما تیتر یک رو اختصاص دادی به این موضوع ناخوداگاه اعتراف کردید به اهمیت و وزن این مهره نا مطلوب که اتفاقا از برخورد حکومت داره کمال استفاده رو در عوام فریبی و مظلوم نمایی میکنه
نویسنده متن..خود یکی از حامیانش بود ..موقعی که او رئیس جمهور بود.
ملاک حال و وضع کنونی افراد است.
با این متن ها نمیشه از محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم کم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
احمدی نژاد بین مردم طرفدار ندارد .
شاید ما کم حافظه باشیم اما به لطف دنیای جدید همه چیز ثبت میشود . فراموش نمیکنیم وقتی خس و خاشاک نام گرفتیم .

حالا شاید احمدی نژاد پشیمان شده و حتا توبه کرده ولی دیگر دیر است . باید جبران کند اما برای جبرانش نمیتواند روی مردم حساب کند و نباید هم بکند . بهتر است از راه دیگر به جبران براید
سلام تازمانی که ملت خوب از بدتشخیص ندهند همین است .تواین چهل سال فقط احمدی نژاد بدرد این ملت خورده بالای 30درصدهم توکشور طرفدارش هستن
والا بعد از 16 سال شناخت احمدی نژاد ندانستیم این آقا دنبال چی هست با کی دوسته با کی دشمنه اصلا هدف و منظورش چیه؟
درود بر خاتمی. تنها رئیس جمهوری که توانست در دنیا برای ایران وجهه درست کند. این وجهه متاسفانه توسط احمدی‌نژاد از بین رفت.
پاسخ ها
ایرانی
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
نامیدن ایران به عنوان محور شرارت در سازمان ملل توسط امریکا در دوران اقای خاتمی رو دنیا فراموش نکرده... رویا بسه... بیدار شو
زمانی در راس قوه مجریه منصوب شده بود بهش کاملا انتقاد داشتم و مخالفش بودم کلی بعد از آن طرفدارش هستم
احمدی نژاد ملی گرا بود و بله قربان گو‌ نبود مثل رییسی مهره نمایشی نبود رییس جمهور در ایران کاره ایی نیست امثال احمدی نژاد با افراد زیادی می‌جنگیدن اگر مملکت به مشکل خورد زمان اینها دلیلش نه رییس جمهور بلکه دولت پنهان و اصلی هست رییس جمهور کسی هست که مشکلات گردنش میخابه
این وسط به رییسی نیاز بود تا مجادله نکنه و ترسو باشه حتی روحانی هم درگیر بود با عوامل مربوطه ایران هیچوقت رییس جمهوری مثل رییسی ندیده که انقد ترسو باشه ،
درود بر احمدی نژاد. من در دو دوره ریاست جمهوری به ایشان رای ندادم اما الان اگر بشود رای می دهم. فقط برای اینکه جرات حرفت زدن دارد حتی به غلط.
زنده باد اقای احمدی نزاد.. ک 20 درد از مردم ایرانو خانه در کد.. و 20 درصد کل پیشرفتهای نظام تو 4 سال اول او انجام شد... فقط سیاست پدر مادر نمیشناسه.. اینجاس
با این خبرهای زرد اندکی از محبوبیت احمدی نژاد کم نخواهد شد بلکه روز به روز این مساله برای مردم روشن و روشن تر میشود که روحانی و خاتمی و رفسنجانی و... همون رییسی هستند و...

دستتون برای مردم رو شده
خبر های زرد پر رنگ

متاسفم برای نویسنده ی زرد تر
همین حالا هم انتخابات آزاد برگزار شود اگر مجدد افرادی رای دهند رای اول از ان احمدی نژاد است
همتون سرکارید

وضع خودرو و مسکن و تورم و تحریم هزارتا مشکل دیگه که روحانی و رییسی سر مردم آورده اند را نمی بینید حمله کرده اید به همدیگر ک فلان
چه خبر از محسن رضایی؟؟ کجا رفت وعده های توخالی اقتصادی؟؟
مگه معاون اقتصادی دولت نیست؟؟
پس چی شد؟
جمع کنید کاسه کوزه تان
دلار جهانگیری و دولت حراف رییسی سکه ای است دو رو و بی ارزش در جیب مردم

خیلی عرضه دارید همون کارهای احمدی نژاد را بکنید

مسکن مهربسازید
پل و جاده و ریل و فرودگاه بسازید
یارانه 45 دلاری از پول نفت به مردم بدهید
سهام عدالت 500 دلاری و 1000 دلاری به مردم بدهید
شجاعتش اش را داشته باشید و مقابل بزرگترین اشخاص داخلی بایستید
به اروپا و امریکا بارها سفرکنید و با رسانه های مختلف جهان مصاحبه کنید، ریسسی جون تون را که تو هیچ کشوری راه هم نمیدهند
با خوردروسازهای اروپایی همچون رنو و پژو و بنز قردادهای درجه یک به نفع قشر متوسط ببندید
در کشور کنفرانس کشورهای عدم تعهد با حضور 200 کشور برقرار کنید


فقط عرضه داشته باشید همین کافیه
تفکر احمدی نژاد پشت دولت است ( وزرا، معاونین و سفر های استانی دولت کنونی) واین اپوزیسیون سازی های ظاهری چیزی جز جنگ زرگری برای سرگرم کردن افکار عمومی نیست
هرجا هست خدا نگهدارش باشه ما که جز خوبی و پشتکار ازش ندیدیم
همه هم خوبی عملکردش رو میگن فقط آنهایی که کاسه کوزه شون بهم ریخت از دستش عصبی و ناراحتند و دارن میسوزن
بخدا اگر بیاد کاندید بشه و بهش اجازه بدن با اکثریت آرا دوباره رای میاره
زنده باد فرزند غیور ایران زمین دکتر محمود احمدی نژاد
بابا احمدی‌نژاد کیلو چنده؟؟؟
خداییش این هنوز فکر میکنه مهمه؟؟؟
بخدا اگه همین امروز وسط میدون انقلاب اعدامش کنن یا اینکه همین امروز ببینیم توی کاخ سفید داره با بایدن بستنی میخوره، آب از آب تکون نخواهد خورد
احمدی‌نژاد الان دیگه فقط یه چیز جالبه واسه مردم، اونم فقط واسه خنده!!!
امیر کبیری همچون احمدی نژاد در این چهل سال نیامده
و در چهل سال اینده با این وضع هم نخواهد آمد
کاری به شخص خاصی نداریم ولی شما چرا بیطرفانه خبر را منتقل نمی کنید.اکر تفسیری و نظر شخصیی دارید قاطی خبر نکنید و آنرا تحت ستون مجزایی بنویسید.بطوریکه همه بدونند آن قسمت تفسیرها و نظرات تابناک است.
محمود احمدی نژاد، دشمن فقر و فساد...
واقعا برای نویسنده متاسفم. احمدی نژاد خدمات ارزشمندی به محرومان کرد مسکن مهر سهام عدالت، شجاعت در دور زدن قوانین برای حمایت از محرومان،اگر شهامت دارید تاییدش کنید ببینید چقدر رای میاره و چه حماسه ایی میسازه.دولت محرومان شما در این مدت دمار محرومان را در اورد و پولدارها رو پولدار تر کرد.گرانی های اب برق گاز، گرانیهای سر سام اور همه ارزاق ، قصد حذف نان دولتی از سفره ما بیچاره ها و....
تمامی مقدمات برای ظهور معجزه ی سده ی جدید هجری هم آماده است: باز آن کسی که معجزه ی هزاره ی سوم را به مسند شهرداری نشاند، به همراه همفکرانش، بر سر کار است. تصادفاً باز یک همفکر دیگر آقای احمدی نژاد را بر سر مسندی که او قبل از ریاست جمهوری تکیه زده بود نشانده اند. و باز ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا معجزه ی جدیدی ظهور کند. خداوند همه را عاقبت به خیر کند ....
خاتمی از ترس جونش هیچی نمیگه و شخصیتش ترسو است اما دکتر محمود ثابت کرده هیییچ ترسی نداره و حرفش رو میزنه . حتی سیلی خورده اما دست بردار نیست . البته این ترس داشتن یا نداشتن خوب بودن را ثابت نمیکند فقط شجاعت را ثابت میکند
محمود احمدی نژاد به خاطر کارنامه خوبی که دارد رییس جمهور محبوب ایران بود.
برای تابناک هم بهتره دنبال جهت گیریهای سیاسی نباشه و نسبت به افراد از الفاظ نامحترمانه استفاده نکنه
یکی از بزرگترین کارهایی که احمدی نژاد کرد مسکن مهر بود که دیگر تکرار نشد خانمی بدبخت بی سرپرست (که شوهرش در اثر سرطان فوت کرد) با دوتا دختر را میشناحتم الحمدالله یک واحد آپارتمان در رودهن گرفت و از فلاکت نجات پیدا کرد همین کار دعای خیر پشت سر احمدی نژاد است
فراموش نکنید روزی که احمدی‌نژاد تبدیل به قدیس و سوپرمن شده بود و اگر کسی کوچکترین انتقادی به افکار و رفتار پوپولیستی این شخص می‌کرد ضدانقلاب نامیده میشد، فراموش نکنید که به فضای سیاسی ایران چه نگاه سیاه و عبوسی تحمیل شد و چه حیثیتی از ایران رفت ، گاهی اوقات سکوت و نظاره گر بودن عاقبت بهتری داره، تک تک کسانی که لحظه به لحظه از این شخص به هر قیمتی و نیتی حمایت کردن در همه اشتباهات این شخص شریک هستن و باید شرمنده افکار عمومی باشن، خدا رحمت و حفظ کنه اون اشخاص شریف و شجاعی که با آینده نگری و درایت کم نظیرشون حضور خطرناک و هزینه ساز این شخصو همیشه تذکر و هشدار میدادن اما متاسفانه گوش هیچکس بدهکار نبود.به امید اینکه دیگه از این اشتباهات غیرقابل جبران در صحنه سیاسی کشور تکرار نشه.
در نظام جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهوری مثل سیدمحمدخاتمی ، مادر نخواهد زائید
بد یا خوب فعلا محبوبترین چهره در ایران است شک دارید نظر خواهی کنید
احمدی نژاد ازتمام این مسولان محبوبیتش بیشتره خدا راگواه میگیرم پاک دست ترین بشراست باتمام توان تخریبش می می کنند درقلب ملت جایی ددارد
بفرمایید همه افراو. زنده ای که وضعیت اقتصادی فعلی را برای مردم. بوجود آوردند زیر یک سقف جمع شدند فقط احمدی نژاد غایب بود
سلام تابناک جان
خوب بود به جای ترکیب(پر متلاطم ترین)از ترکیب(پر تلاطم ترین) استفاده می گردید
کاری نداره که تایبدش کنین ببینین چقدر طرفدلر داره.موسوی خاتمی روحانی احمدی نژاد ریسی.باهم رقابت کنن.معلوم میشه کی طرفدار داره.
دیروز رفتم یه موتور هندا ۱۲۵بگیرم یارو گفت ۳۵میلیون الان فکرشان میکنم می بینم زمان احمدی نژاد با ۳۵میلیون میشد ۵تا پراید گرفت حالا بعضی ها میگن دلارهای نفتی چه شد دلارها همین که در کشور ارزانی بود وصرف ساخت مسکن و پرداخت یارانه و تولیدات فراوان کالاهای اساسی که فروشنده داد میزد و قسطی التماس می کرد که ازش بخریم به این مسایل صرف میشد مگه ملت غیر از مسکن و ماشین ارزان و ارزانی کالاهای اساسی چیزی از دولت میخواد که همه اینها در زمان احمدی نژاد برای ملت فراهم بود ، بهتون بگم با ۳۶میلیون یه ساختمان دو طبقه ۱۰۰متری ساختم و ۱۸میلیون هم وام ۹۰ماهه بهم دادن باور می کنید
اولا توییت اقای جوانفکر چه ربطی به احمدی نزاد دارد ثانیا اگر شرکت نمیکرد میگفتند چرا شرکت نکرده ثالثا 9 سال است که احمدی نزاد را از قدرت کنار گذاشتند در این چند سال چه تاجی بر سر این ملت زده شد
مقاله نویس محترم اینقدر از محبوبیت دکتر احمدی نژاد حرص نخور....عزت رو خدا میده.
محبوب و عشقی دکتر احمدی نژاد خدا توفیقات بده
درود بر احمدی نژاد، مهم این است که بین مردم محبوب هست
درود بر احمدی نژاد، مهم این است که بین مردم محبوب هست
درود بر احمدی نژاد، مهم این است که بین مردم محبوب هست
درود بر احمدی نژاد، مهم این است که بین مردم محبوب هست
همانهایی که اقا محمود دعوت نکردند خودشان بزرگش کردن فکرشان به اقا محمود نزدیکتر بود وهاشمی تاریخ مصرفش گذشته بود
همین فرد نامحبوب صحنه گردان نهادهای دولتی و مجلس است
این بازی های زرگری برای استفاده در دوره های بعدی وانتخابات های بعدی طراحی میشوند
برادر من که این متن را یکسویه نوشته ای،یک نظرسنجی کنببین نظر مردم چیست؟احمدی نژاد بهذخاطر زبان واقعیتش و تلخی زبانش طرد شده وگرنه چاپلوسی ملاک عمل نیست.کسی که به ملت خودش خیانت می کندو از انها دزدی می کند چرا بایست دعوت شود.
بزرگترین ابهام احمدی نژاد در صفحه آخر شناسنامه ایشان است ! اگر بدنبال این هستید که ببینید محمود احمدی نژاد برای چه و چگونه به ریاست جمهوری رسید ماجرای تغییر نام خانوادگی اش را پیگیری نمایید !
این فرد یکی از دوستان سر سفره با شما بوده
قبلا خوب بود نظرش، امروز هم مثل بقیه رییس جمهور ها بده شده است
دعوای خانوادگی را علنی نکنید
بخورید بیاشامید اما ....
به کوری چشم شما تابناکی ها و بقیه خبرالکی ها و سردمداران نطام احمدی نژاد در قلب ۵۰ میلیون ایرانی جای دارد بیشتر از آنچه که فکر کنین عزیز دل مردم ایرانه .کورشودهران کس که نتوان دید
مهم نیست احمدی نژاد خوب بود یا بد . آن موقع که در خدمت بود و هدف کله پا کردن هاشمی بود ایشان از نظر اونا خوب بودن . حالا که با ایشان زاویه پیدا کرده اند بد شدن . همین منطق در خصوص هاشمی خاتمی و روحانی هم صادق است و هیچکدوم عاقبت بهتر پیدا نکردند بیچاره مردم به چه امیدی انقلاب کردن
محمود احمدی نژاد ۶۶ ساله است. در متن خبر اشتباهاً ۶۰ ساله نوشته شده است.
سلام..اتفاقا موثرترین و بهترین گامها در زمان آقای احمدی نژاد رقم خورد ...شجاع و اهل اقدام...ولی عدهای حسود سنگ اندازی کردن و تا تونستن سد راهش شدن
بیچاره موسوی
همين كه احمدي نژاد جگر داره و از گفتن عقايدش ( درست يا غلط )ترسي نداره و اهل پاچه خواري نيست ، براي مردم ، حتي مخالفانش ارزشمنده ، متاسفانه تملق گويي و نون به نرخ روز خوردن بين مسيولين سر به فلك زده !
آقا محمود شده است روشن فکر و مسول تمام مشکلات کشور ایشان بود چون کشور را در ایزوله و با تمام همسایگان دنیا قطع رابطه کرد
الحمدالله که خدا جای حق نشسته دیدید چقدرازاحمدی نژاد حمایت می کردید اگه کسی مخالفتی می کرد خرخرشا درمی آوردید زمین وزمان ازش حمایت می کرد میگفتیدبه امام زمان اقدام می‌کنه هاله نور میدید یادتونه برای رای ریزیش چه ها که نکردید حالا خوب................
چیشد پس.
خدا شفا بده
احمیدی‌نژاد‌یک‌‌ساعته‌گرانی را‌میاره‌پایین‌می‌گفت‌پراید‌کیلو چند
باید بچشد عذاب تنهایی را،مردی که ز عصر خود فراتر باشد،سالار ،احمدی نژاد
در شهروندان راست راه رفتن را مسخره می‌کنند !!!؟ احمدی نزاد تنها مردی بود که باسود بانکی مقابله کرد و با مفت خوری های بی‌رویه مقابله کرد و اینرا باید مد نطر داشت که این نطام و تبلیغات هر کسی را بخواهد بالا و پایین می‌کشد!!!؟ کفر نعمت از کرمان بیرون برد
اگر بزک نیست ، چرا با این نوشته ها بزرگترش میکنید؟
بابابخدابیخودی خودتونو خسته میکنیدبه بخدابودونبودش هیچ فرقی نداره
پوپولیسم معنیش میدونید کاش بقیه پوپولیسم بودن ولی پراید۲۰۰ نمیشد
والله من اهل سیاست نیستم ولی اینو میدونم که چون خودم از قشر فقیرم جامعه هستم وخیلی ها نمیتونند ما رو درک کنند .احمدی نژاد مسکن مهر داد .یارانه بهمون داد که اون موقع کرایه خونمو باهاش میدادم الان یک شونه تخم مرغ میخرم باهاش . دفترچه روستایی به خانوادم داد .هزینه تصادفات رو مجانی کرد که اینها مدیون آقای احمدی نژاد هستیم .کمک قشر مستضعف رو خدایش خیلی کرد که من تویه هیچ دولتی ندیدم .و ممنون و منت بارشیم . و رهبر عزیزم رو هم دوست دارم
" ولی مدتهاست که بسیاری به او اطمینان ندارند "
آقایی که با فرض بالا با نفرت و بی تقوایی نوشتی با چه ملاکی " مدت " و " بسیار " را یافته و یا بهتر بگویم بافته ای!؟
درجنگ‌نهروان‌هنگامی‌که‌علی(ع)نمازشب‌خون‌هارا‌ازدم‌شمشیرمیگذراند،بحال
اکثرآنهاافسوس‌میخورد.چون‌سوابق‌خدماتشان‌،این‌سرنوشت‌را‌بعیدمیدانست
اماوضع‌وموضع‌فعلی‌آنهاکشته‌شدن‌بدست‌مولارا‌برایشان‌رقم‌زد.خداوندعاقبت‌
همه‌راختم‌بخیرکند.واینجاست‌که‌نیت‌قلبی‌هرکس‌دراعمالش‌‌‌مشخص‌کننده‌
عاقبت‌است،نه‌تعداد‌طرفداران‌ومخالفین
تنها سیاست مدار مردمی ایران زمین که ماهیت فاسد دو تا جریان سیاسی رو برای ملت افشا کرد
همین بس که تمام مسکن مهریها همیشه دعاش میکنن.یارانه اون زمان ۴۵۵۰۰ الان کاسه گدایی مردم ایران باستانی
درود خدا بر مردان شجاع راه حقیقت و عدالت
آفرین به مردم عزیز ایران که حتی در زیر این خبر زرد، تمام قد از فرزند شجاعشان، شخص با انرژی و امیر کبیر زمان، دکتر محمود احمدی نژاد عزیز دفاع کردند
درود بر احمدی نژاد مرد بزرگ تنها محبوب مردم زنده باد دکتر و طرفدارانش، با این چرندیات و توهم زدگیتون نمیتونین از محبوبیت دکتر کم کنین بدخواه های دکتر دشمنان مردم هستن
خدای محمد شاهده بیشتر بدبختی که الان مردم باش دست به گریبانند محصول دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد با اون وزرای کارنابلد و بیسوادش البته دولت فعلیم متاسفانه آینه تمام نمای دولت احمدی نژاده،حتی بحران بی آبی هم نتیجه ۵۰۰هزار چاه و قناتیه که احمدی نژاد بدون بررسی و فکر مجوز حفر شونو صادر کرد ولی بدبختانه حافظه ی ملت خرابه
چرا بحث الکی میکنید اگر راست میگین بیارینش ببینین مردم میخوانش یانه.اصل مردم هستن.احمدی نژاد زیاد داشت محبوب میشد وباید حذف میشد که این کارو کردن حذفش کردن به کل.خداوکیلی میامد اندازه کل کاندیدا رای میاورد
احمدی نژاد کاری کرد که حتی کوروش کبیر و امیر کبیر و شاه عباس صفوی و حاکمان صالح تاریخ نکردند.
ساختن خونه های بتن آرمه برای روستاییان فقط با ۵ میلیون تومن!
کار کردن برای ضعفا که باری بر دوش اقوام متوسطشون هستند(مثل اقوام بنده) رو فقط از ایشون دیدیم.
برای امثال من کاری نکرد ولی افراد آویزون رو از سرمون باز کرد که چندرغاز حقوق کارمندی رو مثل گوشت قربونی ازمون نگیرند!
این افراد تهیدست و بی تدبیر هیچ قدرتی و نفعی براش نداشتند ولی براشون کار کرد.
اگه بزارن شرکت کنه ان شاء الله ، قول دادم ۵۰۰۰ تا رای جمع کنم براش.
شما میتونید یک رای با انتخاب خود مردم بگیرید اون وقت میفهمید که ما مردم که الان در فقر افتادیم در دوران احمدی شاهی میکردیم خونه داشتیم و شرایط بهتر یارانه اون زمان با قیمتها نشان بارز
احمدی نژاد صد شرف به اینا داشت ماشین نمیفروختن ایران خودرو وسایپا دهنشون سرویس کرد مثل الان قرعه کشی نبود چقد خونه دار شدن سهام عدالت داد فقط اراده میکردی خونه میساختی
اولا که مرد ندیدم مثل احمدی نژاد حداقل حرفش رامیزد اورژانس رایگان،استخدام نیروبعداز ۱۰سال کارکرد،یارانه و......ایناهمه افتخارات براکشورومردمه.بالاخره اینجورنمیمونه تا کی میخوایت خواب باشین یکم بخودتون بیاین کدومشون گل بسرمون زدن که این آقا دومیش باشه
اولاً که خاتمی هم نبود ، دوم هم کار به جایی کشیده که دعوت نشدن به این مراسم تبدیل شده به افتخار . سوم هم احمدی‌نژاد جنجالی نکرده ، فقط در پاسخ به نماینده گفته من دعوت نشده بودم همین .
سلام..
سلامی به بعضی از مردم همه چیز دان و بی معرفت...!؟
سلامی هم به با معرفتا که واااقعا دم تک تکتون گرم که پشت تنها سیاستمدار سالم رو خالی نکردین و حداقل به حرف هم شده ازش قدردانی کردیم!؟
و یک سخن کوتاه به بععععععضی هااا.. به بععععضیا..!؟؟؟
کسی از امثال شماهایی که تا اسم این مرد میاد وسط فقط یک جمله بلدید:
دکل نفتی رو برده فروخته تو جیبش کرده!!؟؟
یعنی یه بچچچه دو ساله مخش بیشتر از اینا کار میکنه و حداقل دوتا دروغ مشتیه دیگه هم بلدن ولی اینا مث غااااز قیژ قیژ میکنن که دکل دکل...!؟
فوووقش اینه:
ثروت کشور رو داده به رفیق فابریکش چاوز!؟ ( این جوکتون هیچ وقت قدیمی نمیشع هر چند خونکه) !؟
و اما خلاصش اینه که:
لیاااقت امثال شمایی که بد رو از خوب تشخیص نمیدی همین مسولین حاضر اند با همین شرایط آشفته!؟ البته که شماها جزو قشر بی‌درد هستین که این جوک ها ی تکراری یادتون نمیره ولی بدون که تا تهههه دارن خون ملتو میمکن و سر تورو به همون دکل عمتون بند کردن...!؟؟
احمدی نژاد تنها مسول پاکدست مستضعفین...
تنها دوره ای شکوفایی اقتصادی فرهنگی و...ایران در زمان دکتر بود شما چی دارین مگین ، تنها شخصی بود که مواضع انقلاب رو علنا در مجامع بین‌المللی به گوش جهانیان کشیده اگه نظر شما غیره این بود پس شماها در مورد انقلابتان هم ریا کار هستین ، بعدش هم شما از جانب مردم صحبت نکنین مردم در کامنتها بهتون مگن چی به چیه ، اما یه حرفتون که درسته اینه که بعد پایان ریاست مواضع خوبی نگرفته
خدا لعنت کند این آدم نا حسابی را که هر مشکل وتحریمی که داریم از همین دوران ریاست این فرد است. هر روز تحریم می شدیم، می‌گفت تحریم چی هست.
دکتر محمود احمدی نژاد اولین رییس جمهوری بود که با مدرک دکترای دانشگاهی واقعی از بطن دانشگاه به مسند ریاست جمهوری نشست.روز اول تمام لیست تمام اموال و دارایی خود را در رسانه چاپ کرد و روزی هم که رفت تمام دارایی خود را اعلام کرد.یک رییس جمهور قبل و بعد از ایشان بفرمایید که اینکار کرده باشد. دید باز ایشان و شجاعت و صراحت و بلاغت ایشان رو تمام دنیا دیدن... عصبانی شدن حرفه‌ای ترین خبرنگار امریکایی رو در مصاحبه با احمدی نژاد رو دنیا دیدن... حاضرجواب ترین فرد در روریارویی با هر خبرنگاری هست. بالاترین اجماع جهانی در طول تاریخ ایران در دوران ایشان در تهران برگزار شد. اجماع سران کشورهای عدم تعهد این نشان از روابط بالای دیپلماسی کشور داشت.انتقال و به نمایش گذاشتن منشور حقوق بشر کوروش در ایران به مدت چندین ماه بی سابقه بود. و به دنیا ثابت کرد منشور حقوق بشر از ایران است و ایران صلح جو و عدالتخواه هست. سیاه نمایی ارزش کسی را کم نمیکند... قدر این بزرگ مرد را باید دانست...
چرا مشکلات کشور رو گردن دولتها میندازین؟
مشکل اصلی کشور ما بودن دولت های موازی درکنار دولت مثلا منتخب هست
خاتمی عزیز از پاک ترین و اخلاقی ترین و صادق ترین مدیران سابق هم حضور نداشت گر چه محبوبیت مردمی
خود را فدای دفاع از نظام کرد.
یه آدم زاقارت را اینقد بزرگش میکنید که چی!!
دکتر احمدی نژاد کارش درست بوده و فعلا هیچ دولتی طرح جدید از خودش نداره که تاثیر گذار برای مردم باشه . حمایت از ایشون نشان دهنده فهم مردم هست و فراموش نمیکنند چه خدماتی انجام دادند . مقابسه دکتر خاتمی با دکتر احمدی نژاد دسیسه هست و هر دو خدمت کردن.باید قدردان بود
حمله نخست وزیر رژیم صهیونیستی توی رسانه تلویزیونی بالاترین مهر تایید بر ارزش و مفید بودن و اهمیت احمدی‌نژاد برای ایران و ایرانی هست که گفت باید اسم احمدی‌نژاد رو برای مردم ایران تبدیل به ننگ کنیم....
چرا به دیگر مسئولان نظام نگفت؟
چون احمدی نژاد تنها فرد مفید و با ارزش برای ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ایران هست و باعث پیشرفت ایران شده... وای بر جماعت خوابزده...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست