بازدید 5205

بازداشت مرد حیوان آزار در گنبد کاووس

کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 11 April 2022

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در یکی از روستاهای گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا رضی روز گذشته در این باره گفت: در پی پخش کلیپی از آزار و اذیت یک قلاده سگ در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات کاربران و شهروندان، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس گلستان قرار گرفت و کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهم این پرونده را در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را دستگیر کردند.

وی گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری، دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به‌عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل غیرانسانی تلقی شده و پلیس و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان آن که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان می‌شود، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهند کرد.

رضی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی از مردم خواست، در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا یا تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی