بازدید 25719

چرا عامل حوادث ورزشگاه مشهد پاداش گرفت؟!

پیشکسوت ورزش ایران با اشاره به اتفاقات اخیر در فوتبال گفت: برای من سؤال است که چرا عامل حوادث مشهد و بازی تیم ملی ایران و لبنان به جای برکناری و تنبیه، پاداش گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 11 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی برگزار شد که بیرون از ورزشگاه اتفاقات تلخی رخ داد. بعد از ممانعت از حضور بانوان تماشاگر به داخل استادیوم و استفاده از اسپری فلفل برای متفرق کردن آنها که با واکنش مقامات کشور مواجه شد، از احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از عوامل این اتفاقات نام برده شد.

با این وجود تا امروز هنوز برخوردی با عامل یا عوامل این اتفاقات صورت نگرفته است؛ آن‌هم در شرایطی که گزارش حادثه، به رئیس جمهور داده شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور هفته گذشته ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ورزشگاه مشهد، گفت: «بررسی‌ها در این خصوص انجام شد و گزارشات این موضوع به صورت مکتوب به رئیس جمهور ارسال شده است.»

این در حالی است که حسین شمس پیشکسوت ورزش و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است عامل حوادث مشهد نه تنها تنبیه و برکنار نشده بلکه پاداش هم گرفته است.

شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: رئیس جمهور، وزیر کشور، دادستان کل کشور و تقریباً تمام مسئولان وعده برخورد با عاملان این حادثه را دادند اما هیچ اتفاقی رخ نداد. دوست و دشمن اعتقاد داشتند احسان اصولی مقصر اصلی این ماجرا بوده است. متاسفانه اصولی نه تنها محاکمه، تنبیه و یا برکنار نشد بلکه حتی با اعزام به قرقیزستان به همراه تیم ملی فوتسال پاداش گرفته است. واقعاً این موضوع برای من جای سئوال دارد.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد وعده‌هایی که برای برخورد با عوامل حادثه مشهد داده شد، الکی بوده است. زمانی که ماجرا به دوستان خودشان می‌رسد بی خیال اعمال قانون می‌شوند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: اصولی رئیس کمیته اقتصادی و سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هم هست اما یک ساعت هم برای فوتسال وقت نگذاشته است. او دو سال پول مربیانی چون علی صانعی را پرداخت نکرد و صانعی مجبور شد تیم جوانان را با وجود زحمات زیادی که کشیده بود، ترک کند. اصولی به چه مناسبت باید همراه تیم ملی به قرقیزستان برود و این‌طور پاداش بگیرد؟

شمس در پایان گفت: اتفاقات رخ داده در مشهد به گونه‌ای بود که همه انتظار داشتند اصولی نه تنها از ریاست هیات فوتبال خراسان بلکه حتی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم برکنار شود. متاسفم که برای همه چیز اینقدر شعار داده می‌شود اما در عمل اتفاقی نمی‌افتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷
حوادث مشهد فقط یک عامل دارد و آن هم معلوم است. کسی که اجازه نمی دهد قوانین کشوری در این استان از کشور جاری و ساری شود و برای نیل به اهداف خود از مقدسات و امام رضا هزینه می کند.
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
جناب تابناک شما تو این مملکت زندگی نمیکنی؟؟؟؟ هر چی از مردم دورتر بشی پست بالاتری میگیری
جناب شمس این موضوع که چیز جدیدی نیست!کلا مسولین ما عادت دارند به این نوع کارها و رفتارها!
چرا پاداش گرفت؟ چون دستور رو دقیق اجرا کرد. این پاداش از طرفی حامل پیامی برای مردم بود. اینکه که راه ندادن بانوان به ورزشگاه‌ها نظر و خواست چند نا مدیر یا مسئول در دولت نیست! موضوع خیلی فراتر از این حرفهاست
وعده دادن برخورد کنند نگفتن چه جوری پاداش دادن هم یک نوع برخورد است همیشه همینطوری بوده مگه فکرکردید کجا زندگی میکنید ببنید کی دستور زدن اسپره راداده
این نشان می دهد سیستم با مردمش روراست نیست
چون وظیفه اش رو به نحو احسن انجام داد. از این وظیفه ها ۴۳ ساله بهشون محول میشه و اونا هم همیشه بخاطر انجامش پاداش گرفتن و مسوول و وزیر و... شدن.
چون کاری که بهش گفته بودن رو درست انجام داد
آقا پاداش دادن هم یک نوع برخورد دیگه
دنبال کدام مقصر میگردید ؟اظهر و من الشمس است (البته ببخشید فارسی رو پاس نداشتم البته عربی که زبان بیگانه نیست ، خودیه )
خودکرده راتدبیرنیست خودم کردم که لعنت برخودم باد
با عرض پوزش، شرمنده! از قدیم گفته اند شنونده باید عاقل باشد، کسانی که از ابتدا وعده های مسئولین در مورد برخورد با عوامل نا هماهنگی ها و اسپری فلفل را باور کردند، مقداری خوش باور بودند، تجربه ثابت کرده است که این پرونده هم کنار پرونده اسید پاشی های اصفهان بایگانی می شود.
چرا ذهن ها رو منحرف میکنی برادر ، همه میدونن عامل اصلی کی بوده
اصولی به چه مناسبت باید همراه تیم ملی به قرقیزستان برود و این‌طور پاداش بگیرد؟
برادر عزیز از افتخارات وزیر اطلاعات زمان گرفتن رای اعتماد در مجلس این بود که متهمان حادثه قم را که در دادگاه محاکمه ومحکوم شده بودند را حکم زندانشان را اجراء نکرده !!!حالا شما دنبال چی هستی؟عامل ترور حجاریان که با اسلحه در روز روشن حجاریان را ترور کرد چه شد ؟مگر نه اینکه نه تنها زندانی نشد بلکه مزد کارش را هم دادند !!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
آقا زورشون می چربه کسی حرفی داره آقا میتونن دیگه بعد این همه سال میدونیم چه خبره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر