بازدید 6774

تظاهرات طرفداران عمران خان در شهر‌های پاکستان

در این تظاهرات، هواداران حزب تحریک انصاف شعار «یاران آمریکا خائن هستند» سر داده و اعلام کردند: رویکرد مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی پاکستان غیرقابل قبول است.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 11 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، به دنبال درخواست عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان از مردم برای تظاهرات سراسری علیه توطئه خارجی برای برکناری دولت حزب تحریک انصاف، بیش از ۳۰ شهر بزرگ پاکستان پس از ساعات افطار، شاهد تظاهرات ضد آمریکایی بود.

پس از عزل عمران خان نخست وزیر پاکستان توسط پارلمان ملی این کشور هزاران نفر از هواداران حزب تحریک انصاف در اعتراض به رویکرد مداخله جویانه آمریکا در تحولات سیاسی این کشور تظاهرات برگزار کردند.

براساس این گزارش، بزرگترین تظاهرات در شهر‌ها لاهور و کراچی برگزار شد؛ در اسلام آباد پایتخت پاکستان نیز تظاهرات خودرویی انجام شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی است، این تظاهرات ضد آمریکایی در شهر‌های جهنگ، چینوت، پیشاور، فیصل آباد، جهلم، مولتان، میانوالی وده‌ها شهر کوچک و بزرگ دیگر نیز برگزار شده است.

در این تظاهرات، هواداران حزب تحریک انصاف شعار «یاران آمریکا خائن هستند» سر داده و اعلام کردند: رویکرد مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی پاکستان غیرقابل قبول است.

عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان اعلام کرد که طرح عدم اعتماد مجلس ملی این کشور به وی تحت یک توطئه خارجی به حمایت آمریکا و برخی از احزاب سیاسی مخالفش در داخل پاکستان انجام‌ شده است.

تظاهرات هزاران پاکستانی در حمایت از عمران خان و مخالفت با آمریکا

به گزارش خبرگزاری یونیوز، هزاران پاکستانی یکشنبه شب در حمایت از عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و مخالفت با دخالت‌های آمریکا در کشورشان، در اسلام آباد تظاهرات کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها