بازدید 23423
آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی ۳ گل زد و یک پنالتی نزد

حذف پرسپولیس و تعارف جام دوم به استقلال! / امضای رحمتی زیر برگه پایان کار یحیی؟ / عاقبت خارجی‌های بنجل و تاراج دلال‌ها

ناکامی پرسپولیس و گل‌محمدی مقابل مربیان استقلالی در این فصل تکمیل شد. قرمز‌ها ابتدا سوپرجام را به نکونام و فولاد واگذار کردند. در لیگ به منصوریان و آبادان باختند تا از کورس عقب بمانند و حالا با شکست مقابل رحمتی، توسط یک استقلالی از جام حذفی کنار رفتند
کد خبر: ۱۱۱۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 10 April 2022

پرسپولیس که پس از پنج قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران، این فصل با شش امتیاز اختلاف از استقلالی‌ها عقب افتاده است، در جام حذفی هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ناکامی پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی کامل شد و قرمزها با شکست در یک‌چهارم نهایی جام حذفی، مقابل میهمان اراکی خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به این ترتیب، تیم‌های دسته دومی خلیج فارس ماهشهر، دسته اولی مس کرمان و لیگ برتری آلومینیوم اراک تا کنون به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافته اند. فردا شب استقلال برای صعود به نیمه نهایی مقابل نساجی قائم‌شهر قرار خواهد گرفت تا دو فصل ناکامی در فتح این جام را جبران کند.

حذف پرسپولیس و تعارف جام دوم به استقلال! / امضای رحمتی زیر برگه پایان یحیی؟

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۵ و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آلومینیوم خاتمه یافت. احسان پهلوان (۹) و مهدی ترابی (۳+۴۵ - پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی (۲۱ و ۶۴) و محمد علی‌نژاد (۵۲) برای آلومینیوم گلزنی کردند. ضمن اینکه محمدرضا آزادی در دقیقه ۷۰ یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

در این بازی خارجی‌های پرسپولیس که قرار بود کمکی به کیفیت این تیم بکنند، ضعیف ‏ترین بازیکنان زمین بودند و اشتباهات آن‌ها بار‌ها باعث اعتراض و عصبی شدن همبازیانشان شد.

وحدت هنانوف بر سر گل دوم آلومینیوم اراک، اشتباه وحشتناکی مرتکب و در دومین پاس اشتباه رو به عقب خود نیز باعث اصلی اهدای پنالتی به حریف توسط گوهری شد.

پرسپولیس از بازیکنان اصلی و بزرگ خود خالی شده است و توانی برای رقابت در سطح اول فوتبال ایران ندارد. این تیم با خرید‌های اشتباه یحیی در تابستان و پنجره زمستانی، حالا تاوان دلال‌های سودجو را می‌دهد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (۲۳ - سعید آقایی)، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان (۸۵ - منوچهر سفروف)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۶۷ - رضا اسدی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۶۷ - مهدی عبدی) و شرزود تمیروف (۸۵ - حامد پاکدل).

 

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۸۰ - امیر نوری)، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی (۵۳ - پوریا آریا کیا)، محمدرضا آزادی (۸۹ - امیرمحمد هوشمند)، میلاد فخرالدینی (۸۹ - نیما درودی)، اسماعیل شریفات (۸۹ - مهرداد بایرامی) و محمود قائدرحمتی.

داور: وحید کاظمی

 

موتور محمدرضا آزادی مقابل هواداران پرسپولیس روشن شد. آزادی پس از ۶۰۲ روز گل زد و برای اولین بار در دوران ورزشی خود دبل کرد. این بازیکن حتی فرصت هت‌تریک از روی تقطه پنالتی هم داشت که گوهری مانع او شد. دیگر بازیکن فوق العاده این بازی محمد علی‌نژاد بود که یک سوپرگل زد و همچنین در نقش یک گل‌ساز ظاهر شد.

در یک اتفاق بی سابقه در سال‌های اخیر پرسپولیس سه گل در ورزشگاه آزادی و آن هم مقابل چشم تماشاگران‌شان دریافت کردند و حتی تا آستانه خوردن گل‌های بیشتر هم پیش رفتند. نکته مهم اینکه پرسپولیس دو بار جلو افتاد و نتوانست برتری خود را حفظ کند.

 

حذف پرسپولیس و تعارف جام دوم به استقلال! / امضای رحمتی زیر برگه پایان کار یحیی؟ / عاقبت خارجی‌های بنجل و تاراج دلال‌ها

نیمه اول
دقیقه 3:
 میلاد سرلک پشت محوطه جریمه آلومینیوم و روی توپ برگشتی صاحب توپ شد که شوت سنگین او را پورحمیدی برگشت داد. کمال کامیابی‌نیا در موقعیتی خوب توپ برگشتی را گرفت، اما ضربه او دقیقاً به جایی زده شد که دروازه‌بان آلومینیوم حضور داشت تا این توپ هم توسط او دفع شود، توپی که در نهایت راهی کرنر شد.

دقیقه 4: محمود قائدرحمتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 9: احسان پهلوان در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم و روی پاس امید عالیشاه صاحب توپ شد که پس از کنار زدن مدافعان، با یک بغل پا توانست دروازه پورحمیدی را باز کند.

دقیقه 21: وحدت هنانوف روی پاس رو به عقب و فشار تیم آلومینیوم، دچار اشتباه شد که محمد علی‌نژاد با فراری پشت مدافعان و پاس در عرض به محمدرضا آزادی، کار او را برای باز کردن دروازه پرسپولیس آسان کرد.

دقیقه 27: میلاد سرلک بار دیگر از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد که ضربه او را باز هم پورحمیدی دفع کرد و زمانی که رامین رضاییان قصد داشت از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه‌بان آلومینیوم توپ را مهار کرد.

دقیقه 31: محمود قائد رحمتی این بار قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که احمد گوهری ضربه این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 39: این بار نوبت امید عالیشاه بود تا با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که این بار هم پورحمیدی تن به کرنر داد.

دقیقه 40: کرنر ارسالی روی دروازه آلومینیوم در رفت و برگشت و مقابل دروازه این تیم مقابل سه بازیکن پرسپولیس قرار گرفت و موقعیتی مناسب برای گلزنی بود، اما پورحمیدی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 42: بار دیگر محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی در خط دفاعی پرسپولیس یک همکاری دو نفره را آغاز کردند تا بلکه آلومینیوم برای بار دوم به گل برسد، اما این بار ضربه نهایی آزادی قدرت کامل را نداشت تا گوهری توپ را مهار کند.

دقیقه 43: باز هم پرسپولیسی‌ها از پشت محوطه جریمه و با شوت قصد داشتند دروازه آلومینیوم را باز کنند که این بار توپ پس از برخورد به مدافعان و گرفته شدن قدرت آن، در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه 1+45: ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه آلومینیوم برای شرزود تمیروف، با دخالت میثم مجیدی همراه شد و داور مسابقه علاوه بر اعلام خطای پنالتی، مدافع آلومینیوم را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 3+45: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست این توپ را گل کند.

دقیقه 3+45: مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

 

نیمه دوم
دقیقه 49:
ارسال اسماعیل شریفات به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمود قائد رحمتی همراه شد که توپ خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: محمد علی‌نژاد که روی گل نخست آلومینیوم تأثیر پررنگی داشت، این بار با شوتی فنی و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 61: اسماعیل شریفات پشت محوطه جریمه پرسپولیس، شوتزنی کرد که احمد گوهری دفع ناقصی داشت و روی توپ برگشتی باز هم بازیکنان آلومینیوم شریفات را صاحب توپ کردند که این بار ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 63: محمود قائدرحمتی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که گوهری تن به کرنر داد.

دقیقه 64: تعلل خط دفاعی پرسپولیس و توپی که به محوطه جریمه این تیم وارد شده بود، به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق، دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 69: وحدت هنانوف بار دیگر با اشتباه خود و پاس رو به عقب، بازیکنان آلومینیوم را در موقعیت گل قرار داد که این بار احمد گوهری با خطایی که انجام داد، به آلومینیوم پنالتی داد. ضمن اینکه گوهری با کارت زرد هم جریمه شد.

دقیقه 70: محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی ایستاد که احمد گوهری موفق به مهار این پنالتی شد.

دقیقه 72: رضا اسدی به دلیل خطایی که روی علیرضا نقی‌زاده انجام داد، با کارت زرد جریمه شد. از سوی دیگر رامین رضاییان اعتقاد به وقت تلف کردن تیم آلومینیوم داشت و با بیرون گذاشتن ساک پزشکی از داخل زمین به بیرون زمین، به این مسئله اعتراض کرد که دخالت وحید محمدزاده یک درگیری را میان بازیکنان دو تیم ایجاد کرد. داور مسابقه نیز به همین دلیل رضاییان و محمدزاده را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 82: رضا اسدی ارسالی روی دروازه آلومینیوم داشت که ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 85: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس شکل گرفت که ارسال روی دروازه می‌توانست با اثر گذاری وحدت هنانوف به موقعیتی جدی تبدیل شود، اما بازیکنان آلومینیوم توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 2+90: میلاد سرلک به دلیل خطا روی مصطفی احمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

حذف پرسپولیس و تعارف جام دوم به استقلال! / امضای رحمتی زیر برگه پایان کار یحیی؟ / عاقبت خارجی‌های بنجل و تاراج دلال‌ها

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
یحیی و مطهری در حد مربیگری پرسپولیس نیستند ؛ کریم هم از بس داد و فریاد کرده و گرد و خاک بازیکنان پرسپولیس و حریفانش را گرفته ؛ مریض احوال شده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
وقتی به تیم حریف همه جور امکانات می دهند و پرسپولیس مجبور می شود کلا خط دفاعی و هافبک خود را بفروش برساند همین می شود خیلی ها نمی خواهند پرسپولیس همیشه قهرمان باشد البته داوری هم که خودش ماجرا است در همین بازی پنالتی دقیقه اخر را نگرفت چرا از دوربین استفاده نمی کنید دنیا به سوی عدالت پروری حتی در ورزش می رود گل بازی منچستر به لیورپول را همین دیروز ببنید که اگر دروبین نبود از عدالت هم خبری نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اقای یحیی دیدی اگر بخواهی بدون کمک داوران و کمیته انضباطی سه امتیاز بازی را بگیری چقدر سخته یک تیم نچندان مطرح شهرستانی بود ولی نتوانستید چو داور بازی جوانمردانه و بدونه مهندسی بازی را قضاوت کرد چقدر خوب بود همه بازی ها بدون حاشیه و مهندسی، اینچنین قضاوت می شد
ناشناس
| Philippines |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
بابا مسعود کجایی
آقای گل محمدی، همین امشب با وحدت هانانوف از جلوی چشم ما برو و با قرارداد سفید امضا به تیم استقلال برین. 90 دقیقه دستت توی جیبت بود و ندیدی دفاع راست تیم شده مهاجم ستون پنجم حریف و با زدن 3 گل به خودمون . فقط بلدی موقع اوت حریف توی سرت بزنی و ادا در بیاری.
برو بسلامت....... و دیگه برنگرد. پرسپولیس با پول تو و بازیکن هایی که آوردی و خودت روی نیمکن نشوندی باید یه ورزشگاه میساخت . بیشتر از این باعث سرافکندگی تیم نشو. برو و دوران محرومیت را در خانه ات بگذران.
قبلا هم بازیکن هایی مثل مهدوی کیا و کریمی را نیمکت نشین و نابود کردی امشب هم سیدجلال را روی نیمکت سوزوندی. امشب مهدی رحمتی مربیگیری را به تو یاد داد.
بابا مسعود که رفته یتیم شدند البته داوران طبق عادت هنوز لطفهایی میکنند ولی کافی نیست سال گذشته تا رگ گردن پای پرسپولیس بودن مثل بازی با نود ارومیه و.....تمام یک بر صفرهای دوران برانکو ویایا دلال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
خدا رو شکر بابا حمید شما پیداش شد
الان بیانیه پیروزی چی ها میاد
پاسخ ها
ایمون زاید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
نه که شما بیانیه اصلاً نمیدین. بیانه را باید زمانی میدادیم که 20 نفر از استقلالی ها دوپینگ کردند و کسی صداش در نیومد
مشکل اصلی پرسپولیس ناتوانی درجایگزینی بازیکنان کارامد و در شان پرسپولیس بجای بازیکنان توامند قبلی بوده که در فصول قبل تیم را ترک کردند منظورم بیشتر خریدهای خارجی تیم هست
توجه کنید امروز هنانوف یک تنه تیم را برباد داد
نگاهی به خریدهای خارجی استقلال بیاندازید وانرا با خریدهای مسخره پرسپولیس مقایسه کنید
مساله بعدی عدم پرداخت بموقع مطالبات بازیکنان وکادرفنی بود که موجب ازبین رفتن انگیزه تیم شد
مدیریت باشگاه باید در این رابطه پاسخگوباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
یادتون هست بازیکنی جو تیم سپاهان را به هم ریخت و زمینه قهرمانی شما را فراهم کرد و بعد جذب تیم شما شد ؟ حالا چه حالی دارید
این کابوس بازیکن های بی کیفیت خارجی در لیگ های فوتبال ایران کی میخواد تموم بشه؟
مدیران نالایق از بیت المال هزینه می کنن.
بابا مسعود دیگه رفته
هرگز نمیاد،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
آقا جان یه تیمی که پنج ساله قهرمانه داره به مشکلات داخلیش رسیدگی میکنه
خارجي بنجل؟!خب شما مي خواستي پول بدهي تا بازيكن خوب بگيرند.البته بعضي تيمها كه همش نداريم نداريم مي كنند و رير نظر و حمايت وزارت هستند مشكلي از اين بابت ندارند و بازيكنان گران قيمت هم مي گيرند!!
پاسخ ها
کشاورز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
برادر کمی چشمهات رو باز کن، تمام این بازیکن هایی که یحیی آورده با شرکت خودش قرارداد مدیر برنامه دارند! تا کی میخواین خودتون رو گول بزنید؟ بازیکنهای خارجی پارسال و پیارسال که الانم دارین بدهیش رو میدین که گرون خریده بودین اونا چرا مفت نیارزیدن؟
میراث برانکو با رفتن چند بازیکن از ترکیب تیم از بین رفت و یحیی با خریدهای اشتباهش تتمه ی اعتبار پرسپولیس برانکو رو نابود کرد،
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
علی جان برانکو خیلی ساله رفته تحول تازه بابا مسعود بوده که ۸ ماهه رفته
تعارف کرد؟؟؟؟ یعنی چی ؟؟؟ آقا خیلی خنده دار شدید بخدا.....
واقعا دلالا به كمك سر مربي و مربيا چه بازيكناي بزرگي خريدن براي پرسپوليس بهتر نبود جاي اين سه تا پولشو ميدادين يه بازيكن قوي ميگرفتين…اوه اسدي يادم رفت…با خريداي استقلال مقايسه كنيد خدايي....گوهري واييييياينو از كجا گرفته همه توپارو دو ضرب ميگيره وحيد قليچ هنوز بهتر از اينه…تعويضاي مربي رو بگو بازيهاي جلورو همش مساوي ميكنه يا مييبازه… دو سالم با تيم برانكو اول شد…اين تميروف رو اين همه بازي گذاشته كه گل بزنه بابا اين براي دعوا خوبه….پاكدل كلي براي اين بازي انگيزه داشت اقا يحيي …شايد دومم نشي بابا تو ليگ…هزينه مربي گري خودت چقدره اقا
خارجی درجه 1 بشار رسن بود که از دست رفت.
اون 2 تا قهرمانی هم که یحیی گرفت به خاطر پرسپولیسی بود که برانکو بنیان گذاشت
شیرازه پرسپولیس برانکو فروپاشیده و کاری از دست کسی برنمیاد مگر یک مربی درجه یک خارجی

یحیی به درد مربی گری نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
فقط بابا مسعود
تابناک پرسپولیسی اینقدر ناراحت بودی همه اسمها رو اشتباه نوشتی! ناراحت نباش حالا. البته دیگه بابامسعود هم نیست کمکتون کنه :)
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
دقیقا الان معلوم می شود کدام تیم در کشور دارای بابای ناتنی است تیمی که پول خرید داره و پول قرادادش را می گیره و داوری هم که کمکش می کند
خخخخخخخخخخخخخ
بابا مسعود نبود اینا رنگ جام نمیدیدن
پاسخ ها
علی مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
حالا که این بابا ها در کشور به داد و کمک استقلال امدند با داوری های بجث برانگیزشان
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد ( بابا مسعود) حالا کم کم میفهمید جام های اسنپی این چند سال از از لطف بابا بود نه خودشون. ابروشون داره میره....
یاشاسین پیرسپولیسسسسسس ...
آقا یحیی و اقای پیروانی دیدید که اگر داور و کمیته انضباطی کمکتان نکند توان گرفتن ۳ه امتیاز از یک تیم شهرستانی را هم ندارید چقدر خوب بود همه داوران مثل این بازی قضاوت می کردند و با تصمیم های خود تنیجه بازی ها را مهندسی نمی کردند
مافیای فوتبال اجازه خصوصی سازی این دو تیم را نمی دهند؟
باز هم داوری به نفع پرس پولیس بود ولی با 12 نفر هم حریف نشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
نگرفتن پنالتی پرسپولیس نشان داد که چقدرذ داوران و دست های پشت پرده و ادم های حسود نمی توانند موفقیت پرسپولیس را ببینند
دوران بد تیم پرسپولیس با کمبود بازیکن شروع شده ولی تیم در لیگ دومه و نشان از قدرت پرسپولیس هست.
یحیی نیاز به خونه تکونی در پایان فصل داره.
دوباره پرسپولیس رشد میکنه و نیاز به صبر و کوشش داره
حریفان در این ۵ سال دستشون از جام کوتاه بود و خودشون با داشتن بهترین بازیکنان نتوانستند قهرمان شوند . پس همه تیم‌ها فراز و فرود دارند و نیاز به تخلیه عقده نیست.
پرسپولیس به لطف وزرا و دولت روحانی چند سال قهرمان شد و گرنه پرسپولیس واقعی همین هست که میبیندید
با سلام خدمت تمام طرفداران تیم بزرگ پرسپولیس، وقتی یک مربی دلال می شود دیگر امیدی به آن تیم نمی توان داشت. یک از مزایای حضور برانکو در ایران این بود که اکثر مربیان ایران را همانند خود دلال کرد"راه ساده چپاول اموال ملت)وقتی مدیر عامل پیشین پرسپولیس می گفت این آقا دلال است همه به او بد و بیراه گفتند. ایشون اگر بازیکنی مدیر برنامه هایش را آن کسی که یحیی معرفی می کند قرار ندهد به آن بازیکن بازی نمی دهد.برانکو همین رویه را در عربستان پیش گرفت. اما عربستان متوجه شد و او را به عربستان ممنوع الورود نمود.الان مسیولین تیم بزرگ پرسپولیس باید یحیی را کنار بگذارن و هیچ تیمی هم ایشان را به مربیگری قبول نکند باید هزینه دلالی را آنقدر بالا برد که هیچ مربی به خود اجازه ندهد که با احساسات هواداران بازی کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی