بازدید 5344

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ

در این مطلب قصد داریم به معرفی این سرویس و تهیه بلیط اتوبوس به صورت آنلاین بپردازیم. اگر تا به حال از این سرویس ها استفاده نکرده اید یا برای استفاده کردن از آنها شک دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ 10 April 2022

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

اتوبوس یکی از به صرفه ترین وسایل نقلیه برای سفرهای بین شهری است. بسیاری از افراد هنگام سفر، اتوبوس را انتخاب می کنند. در سال های اخیر تهیه بلیط اتوبوس به شکل تماماً حضوری انجام می شد و فرد باید به تعاونی های مختلف در ترمینال مراجعه می کرد و بلیط خود را رزرو می کرد. اما امروزه می توانید این کار را به صورت کاملاً اینترنتی انجام دهید. برای این کار نیز پلتفرم ها و شرکت های متعددی ایجاد شدند که به ارائه این سرویس ها می پردازند. یکی از شناخته شده ترین سرویس ها برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، اسنپ تریپ است. 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

همانطور که اشاره شد تا همین چند سال پیش افراد زمانی که قصد سفر داشتند باید از چند روز یا چند هفته قبل به تعاونی ها مراجعه کرده و خود بلیط مورد نظر را رزرو می کردند. اما این کار بسیار زمان بر بود. علاوه بر این، ممکن بود فرد دیر نسبت به خرید اقدام کند و بلیط مناسب را پیدا نکند. طی سال های اخیر خدمات آنلاین جای خود را در زندگی انسان ها باز کرده اند و خیلی از کارها که نیازمند صرف زمان زیادی بود، امروزه با استفاده از اینترنت و دسترسی به گوشی های هوشمند به راحتی امکان پذیر شده است.

بنابراین برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، همانطور که اشاره شد دیگر نیازی نیست به صورت حضوری اقدام کنید. وب سایت های متفاوتی برای این کار در دسترس هستند. همچنین لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط اتوبوس اسنپ تریپ می تواند به شما کمک کند.

تهیه بلیط اتوبوس اسنپ تریپ

اسنپ تریپ یکی از سرویس های به نسبت جدید اسنپ است. احتمالاً نام اسنپ را با تاکسی اینترنتی آن می شناسید. اما این شرکت در سال های اخیر، خدمات اینترنتی خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده است. اسنپ تریپ یکی از زیرشاخه های این شرکت است که در زمینه فروش بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما فعالیت می کند. کاربران برای استفاده از این سرویس می توانند از طریق وب سایت اسنپ تریپ یا سوپراپلیکیشن اسنپ اقدام کنند.

لازم به ذکر است که سوپراپلیکیشن اسنپ می تواند در ارائه خدمات اینترنتی در زمینه های مختلف مانند پزشک آنلاین، اسباب کشی، سفارش غذا، درخواست تاکسی آنلاین و .... به کابران کمک کند.

مزایای رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

همانطور که اشاره شد انتخاب اتوبوس برای مسافرت می تواند یک گزینه کم هزینه باشد. افراد می توانند بلیط اتوبوس ارزان را از سرویس ها و شرکت های مختلف از جمله اسنپ تریپ رزرو کنند. خرید آنلاین بلیط با مزایای بسیاری همراه است. این سرویس ها علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث شدند افراد بتوانند راحت تر به خدمات آنلاین اعتماد کنند. کاربرانی که از خدمات آنلاین استفاده می کنند نیز در سال های اخیر بسیار بیشتر شده اند. پیش بینی می شود که در سال های آینده نیز خدمات بسیار متنوع تری نسبت به امروز در دسترس مردم قرار بگیرد و در ادامه کاربران آن ها نیز بیشتر شوند.

در ادامه از برخی از مزایای خرید بلیط اتوبوس به صورت آنلاین نام برده ایم.

صرفه جویی در زمان

کاهش هزینه ها

امکان برنامه ریزی برای سفر

استعلام قیمت

امکان رزرو بلیط در کمتر از 1 دقیقه

استعلام تاریخ حرکت در روزهای مختلف

پرداخت آنلاین در زمان کوتاه

استفاده از تخفیف های متنوع

نحوه خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ

برای خرید بلیط اتوبوس اسنپ تریپ ابتدا باید وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید. گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید و از میان چهار گزینه موجود (پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و اتوبوس) اتوبوس را انتخاب کنید. پس از آن در صفحه جدیدی که مشاهده می‌کنید، شهر مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت را مشخص کنید. با لمس گزینه جستجو، لیستی از قیمت بلیط، نوع اتوبوس و ساعت حرکت را مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب اتوبوس مورد نظر خود به صفحه ‌ای خواهید رفت که در آن صندلی ‌های قابل رزرو و رزرو شده را مشاهده می‌ کنید. در این صفحه صندلی ‌های مورد نظر خود را (حتی از روی جنسیت) بررسی و انتخاب کنید و پس از تکمیل، هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. پس از آن ایمیلی حاوی بلیط اتوبوس و یک پیام برای اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد شد که توسط آن می‌ توانید سوار اتوبوس شوید. لازم به ذکر است که با خرید بلیط اتوبوس اسنپ تریپ برای افراد بیمه مسافرتی هم صادر می‌شود.

جمع بندی

همانطور که خواندید خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و سایر وسایل نقلیه مانند هواپیما و قطار امروزه به راحتی با استفاده از سرویس های آنلاین انجام می شود. افراد دیگر نیاز نیست به صورت حضوری برای رزرو بلیط به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند. یکی از پر استفاده ترین سرویس ها برای تهیه بلیط اتوبوس اسنپ تریپ است. شما نیز می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. بهره مندی از این خدمات مزایای بسیاری دارد. افراد نیز به راحتی با دسترسی به اینترنت می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل