بازدید 5141

نقص فنی علت خاموشی برخی تابلوهای کیفیت هوا

معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی نمایشگرهای سنجش کیفیت هوای شهر تهران فعال هستند، گفت: تنها ممکن است به دلیل نقص فنی در نقطه‌ای یکی از این نمایشگرها خاموش شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، فرشید باباخانی معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در خصوص خاموشی برخی از تابلوهای سنجش آلودگی هوای شهر تهران اظهارکرد: روزانه چندبار این تابلوها در سطح شهر تهران چک می‌شوند. در حال حاضر ۱۸ نمایشگر در سطح شهر تهران وجود دارد که همگی آن‌ها مورد بازبینی قرار می‌گیرند.

او افزود: گاهی در منطقه‌ای بر اثر تغییرات در پست برق منطقه و یا ایرادات فنی یکی از این نمایشگرها خاموش می‌شوند ولی به هیچ عنوان اینطور نیست که این نمایشگرها در سطح شهر غیرفعال شوند.

معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران ادامه داد: پیش از عید نوروز تمامی نمایشگرها در تهران نوسازی شدند اما بیشترین توجه شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران به اطلاع‌رسانی از طریق اپلیکیشن موبایل و وبسایت معطوف شده است. در حقیقت این نمایشگرها زمانی نصب شده بودند که در دهه ۷۰ قرار داشتیم و در آن موقع روش اطلاع‌رسانی با بهره گیری از این نمایشگرها بود اما امروز توجه ما به اطلاع رسانی از طریق اپلیکیشن، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی است.

باباخانی در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان نیز از شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع از کیفیت هوای شهر تهران بهره می‌گیرند، گفت: در حال حاضر برای جلوگیری از اتلاف منابع ۱۸ نمایشگر سطح شهر تهران را تا زمانی که عمر آن‌ها تمام نشود، مورد استفاده قرار می‌دهیم و حفظ می‌کنیم اما پس از آن به دلیل اینکه کارآیی آنها با تغییر نحوه اطلاع رسانی کاهش پیدا می‌کند، یکی یکی جمع‌آوری می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
کسی نظام یا شهرداری را مقصر تغییرات اقلیمی نمی داند اما خاموش کردن تابلوها یعنی اینکه مسئولان یا شهرداری چون نمی خواهد برای این مشکل کاری انجام دهند داده ها را مخفی می کنند ...
واقعا که حتما از بس آلودگی زیاد بوده فنر پرونده
جالبه ، هر وقت هوا افتضاح میشه تابلوهاتون مرض فنی می گیرن
ملت رو مثل خودتون فرض نکنید.... حالا ک وضعیت الودگی هوا ب درجه خطرناک رسیده یهو خراب شدن!!!!
نقص فنی ؟؟؟!!!
خدایا این سرزمین رو از دروغ و دروغگویان حفط کن ...
در شهر ما فکر کنم ۱۰ روزی از سال کار بکنه بقیش بعلت گفته شده خاموشه....
نقص فنی نبود خاموششون کردن وضع اسفناکی که برای مردم درست کردن دیده نشه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
دروغ که شاخو دم نداره!! فردا هم تو آلودگی های بالا اپلیکیشن دچار نقص فنی میشه!!
مثل همیشه مقصر خود تابوها هستند که روشن نمیشوند وگرنه در اینجا هیچ مسئولی هیچوقت مقصر نیست ! مقصر خلبان هست و راننده اتولبوس و مترو و خودم مردم و...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار