بازدید 29909
۵

مجسمه جنجالی برچیده شد

مدیر روابط‌عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این مجسمه جزو برنامه‌های فرهنگی و هویتی‌ای بود که در سال گذشته توسط مدیران وقت در این محدوده اجرایی شده بود تا سنت‌های عید نوروز را به‌نوعی نشان دهند.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ 09 April 2022

به‌گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری شهر،به‌ گفته مدیر روابط‌ عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران المان خانه‌تکانی نوروز که این روز‌ها از آن به‌عنوان توهین به زن در شبکه‌های مجازی یاد می‌شود، متعلق به دوره گذشته مدیریت شهری است.

محمدجواد زمان‌آبادی گفت: عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که روی تابلو پشت سر این المان شهری عنوان متروی دانشگاه شریف نوشته شده است. این در حالی است که المان مذکور در مقابل دانشگاه شریف نصب نشده بلکه در میدان تیموری واقع در خیابان شهید حبیب‌اللهی بوده است.

مدیر روابط‌ عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه انتشار عکس این مجسمه یک شیطنت رسانه‌ای برای تخریب این دوره مدیریت شهری است، ادامه داد: این مجسمه جزو برنامه‌های فرهنگی و هویتی‌ای بود که در سال گذشته توسط مدیران وقت در این محدوده اجرایی شده بود تا سنت‌های عید نوروز را به‌نوعی نشان دهند. بعد از عید نیز این المان جمع‌آوری شد و عکس‌های بعدی نیز حکایت از آن دارد که در محل مذکور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طبق روال موجود برای ساخت یک المان حجمی حتی به سفارش مناطق شهرداری باید مجوز‌های لازم از سازمان زیباسازی گرفته شود، بیان کرد: مجوز ساخت این مجسمه در این دوره مدیریت شهری صادر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵
هر چی بده مال دولت قبله. هر چی خوبه مشخصه دیگه.
خاک بر سر طراح و نظر دهنده این مجسمه احمقانه
راست میگه ! اینها کلا امسال برای نوروز هیییچ کاری نکردن ! انگار مهم نیست دیگه !
اینکه فرار به جلو کنید و بگید تقصیر کسانیه که بیشتر از یکساله سرکار نیستن خیلی جالب نیست
ای کاش میگفتی این سنت های 100سال و 50 سال پیش ما بوده و باید براش ارزش قائل بشیم.
به هرحال مادربزرگهای خیلی از ماها اینجوری زندگی کردن و شاد هم بودن
یعنی کار کردن زن توهین به زنه؟ عجب احمق هایی چرخ میزنن توی این شبکه ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار