بازدید 20411
۸

نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران در جام جهانی/ مارکا

در خط حمله‌اش هم گزینه‌های فراوانی دارد؛ آزمون، طارمی، انصاری‌فرد، امیری، جهانبخش ... نقطه ضعف؟ پیدا کردن یک سیستم بازی که متناسب با خصوصیات بازی اکثر بازیکنانش باشد. خط میانی اسکوچیچ ضعیف ترین خط این تیم است
کد خبر: ۱۱۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 09 April 2022

نشریه اسپانیایی مارکا در معرفی تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نقاط قوت و ضعف تیم ملی کشورمان را هم برشمرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت روزنامه مارکا چاپ مادرید در گزارشی به معرفی و ارزیابی وضعیت تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخته و در میان آن‌ها به نقاط قوت و ضعف تیم ملی ایران هم اشاره داشته است.

مارکا درباره نحوه صعود ایران به جام جهانی نوشته است: این تیم با قبول شکست برابر عراق و بحرین خودش را در سومین دور مرحله انتخابی به خطر انداخت. آن زمان هنوز مارک ویلموتس روی نیمکت این تیم می‌نشست. با ورود اسکوچیچ به عنوان سرمربی، اما این تیم اوج گرفت و در نهایت بالاتر از کره جنوبی از گروه خود به جام جهانی صعود کرد. ایران احتمالاً در آسیا تیمی است که بیشتری شمار حمله و دفاع را به ثبت رسانده است (ایران در سومین دوره مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به همراه ژاپن با ۱۴ گل زده دارای قوی‌ترین خط حمله و پس از کره جنوبی دارای دومین خط دفاعی برتر رقابت‌ها است).

جام جهانی 2022 قطر , تیم ملی فوتبال ایران ,

مارکا در ادامه می‌نویسد: تیم ملی ایران راه دفاع کردن را به خوبی می‌داند و زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را برعهده داشت، این قابلیتش را نشان داد. در عین حال این تیم در خط حمله‌اش هم گزینه‌های فراوانی دارد؛ آزمون، طارمی، انصاری‌فرد، امیری، جهانبخش ... نقطه ضعف؟ پیدا کردن یک سیستم بازی که متناسب با خصوصیات بازی اکثر بازیکنانش باشد.

نشریه مارکا که خط حمله تیم ملی ایران را قوی‌ترین خط و خط میانی آن را ضعیف ترین خط این تیم دانسته است، سردار آزمون را به عنوان چهره سرشناس تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ معرفی می‌کند و درباره او نوشته است: بازیکن جدید بایرلورکوزن کیفیت و قدرت بدنی را در کنار هم دارد و در نبرد‌های هوایی هم تبحر دارد که نه فقط به خاطر قامت یک متر و ۸۶ سانتی متری‌اش بلکه به خاطر پرش‌های بلند اوست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
به نوعي همان تاكتيك پذير نبودن بازيكنان ايرانيست!يعني به سختي همه بازيكنان تحت يك سيستم در كنار هم مي توانند هماهنگ شوند.بيچاره اسكوچيچ هم چند وقت پيش به اين نقطه ضعف اشاره كرده بود
باید سیستم بازی رئال مقابل چلسی بازی کنیم. خیلی عالی آنجولتی این کار کرد. طارمی و آزمون توی ضد حمله قوی هستن. به تیم ملی خوش بین هستم اگه واقعا بازی خودشون انجام بدن. بدون استرس. باید مردم حمایت کنن و بدونن اگه باختن فحاشی نمیکنیم بهشون
خدا کنه فقط آبروم نره
سردار آزمون علکی بزرگش نکنید
این تیم با سه باخت و بدون حتی یک گل زده ازدور مسابقات حذف میشه...به نوعی ضعیف ترین تیم اسیایی شناخته میشه...‌ویک نتیجه تحقیر امیز دربرابر انگلستان در بازی اول کلا روحیه تیم از بین میبره...۵بر۰
سه باخت ...ونتیجه ۵ بر ۰ برابر انگلستان ...
یه نگاه به ترکیب بندازید افتضاح خط دفاع و خط میانی مشخصه، و البته جهانبخش باید مهاجم سوم باشه تا تیم حریف تحت فشار بذارن و از فشار حمله حریف کم کنه، ولی متاسفانه خط میانی و خط دفاع بدترین خط دفاع تاریخ تیم ملیه.
به امید موفقیت آزمون و طارمی و جهانبخش که تمام امیدمونن.
کیسه بوکسیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی