بازدید 8597
۳

حکم قصاص کیفر ضارب جنجالی ۱۱ شهروند گرگانی

رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم قصاص پرونده ضارب جنجالی چهار راه میدان گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 09 April 2022

به گزارش تابناک، حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از وقوع حادثه جنجالی مرداد ماه سال گذشته و زخمی کردن ۱۱ نفر توسط یک فرد، تمامی اقدامات قضایی و پلیسی با تمام توان اجرایی شد، اظهار کرد: دستگاه قضا از همان ابتدا در این پرونده با جدیت و قاطعیت کامل ورود کرد و قطعا تا اجرای حکم‌همین گونه ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه حکم قضایی برای ضارب این پرونده صادر شده است، افزود: بر اساس نظر قاضی و بر اساس مستندات و مدارک موجود در پرونده ضارب به قصاص محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: این ضارب در مرداد سال گذشته در چهارراه میدان گرگان ۱۱ نفر را زخمی کرد که متاسفانه یک نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

آسیابی با بیان این که ضارب بلافاصله با حضور پلیس در صحنه دستگیر و روانه زندان شد، افزود: رسیدگی به پرونده این حادثه تلخ، به صورت ویژه در دادسرای گرگان آغاز شد و پس از تکمیل تحقیقات و اعلام نظر پزشکی قانونی مبنی بر سلامت روانی متهم، کیفرخواست صادر و پرونده در دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شد.

وی با تاکید بر اینکه به درخواست اولیای دم، دادگاه حکم قصاص این فرد را صادر کرد، ادامه داد: متهم و وکیل او به این رای اعتراض کرده اند و پرونده برای بررسی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه کیفرخواست پرونده ۹ نفر از مصدومان این پرونده هم صادر و برای تعیین دیه به دادگاه کیفری ۲ فرستاده شده است، افزود: پرونده یکی از مصدومان این حادثه هم به علت تمام نشدن طول درمان هنوز در مرحله دادسراست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
میشه روانی نبوده باشه
چرا اعدام نمیکنید این انگل ها رو خارج از نوبت اعدام کنید
برای چی باید 12 ماه پول بیت المال صرف نگهداری این انسان های شرور بشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار