بازدید 4406

مدارس قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: باتوجه به تداوم آلودگی هوای استان، براساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، مدارس مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب فردا (شنبه) در نوبت صبح تعطیل است.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 09 April 2022

به گزارش «تابناک»، «امیر ظهرابی» جمعه شب به ایرنا افزود: در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تاکید کرد: سایر افراد هم باید از فعالیت‌های طولانی و سنگین و ورزش در خارج از منزل خودداری کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۳۰ هزار دانش آموز، ۲۶ هزار معلم و چهار هزار مدرسه دارد.

هوای چهار شهرستان کرمانشاه در وضعیت بحرانی و ناسالم قرار گرفت

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه هم به ایرنا گفت: شاخص کیفی هوا براساس استخراج داده‌ها از ایستگاه سنجش کیفی هوا در شهرهای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب و کنگاور و اسلام‌آبادغرب امروز (جمعه) در وضعیت بحرانی و ناسالم قرار گرفت.

«احد جلیلیان» افزود: همچنین هوای شهرستان‌ های کرمانشاه و پاوه در وضعیت هشدار قرار گرفته که براین اساس هوای این شهرستان ها به دلیل آلودگی ناشی از گرد و غبار در وضعیت ناسالم قرار دارد.

وی افزود: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا ساعت هفت صبح امروز در شهرستان قصرشیرین و سرپل‌ذهاب و کنگاور۵۰۰ و اسلام آبادغرب ۳۸۴ را نشان داد که بیانگر وضعیت بحرانی و در شهرستان کرمانشاه ۳۳۴ نشان از وضعیت اضطرار و شهرستان پاوه عدد ۱۹۰ را نشان داد که بیانگر وضعیت هشدار و ناسالم برای گروه های حساس است.

استان کرمانشاه با ۳۵ شهر دارای ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.

گرد و غبار استان کرمانشاه از کشورهای عراق و سوریه وارد کشورمان می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار