بازدید 6124

بکارگیری از بسترهای بانکداری دیجیتال عامل موفقیت بانک ایران زمین

یکی از موفقیت‌های بانک ایران زمین استفاده از بسترهای بانکداری دیجیتال شامل افزایش، بهره وری، سرعت دقت، انطباق، استقلال مالی، آرامش خاطر با محوریت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود است.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 09 April 2022
بکارگیری از بسترهای بانکداری دیجیتال عامل موفقیت بانک ایران زمین
 
به گزارش خبرنگار«تابناک» بانکداری دیجیتال موضوعی است که طی سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته و روزبه روز نیز در حال توسعه است. در همین راستا تمامی بانک‌ها در تلاشند که با ایجاد خلاقیت و با استفاده از فناوری‌های بکر بتوانند از همدیگر سبقت بگیرند. 
منظور از بانکداری دیجیتال بدین معناست که در این مشتریان توانایی مدیریت مالی خود به صورت آنلاین از طریق رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند ارتقا می دهند. بانک ها معمولا خدمات بانکداری دیجیتالی از بانکداری آنلاین، موبایل و تبلت واریز چک موبایل هشدارهای متنی بیانیه‌های الکترونیکی پرداخت آنلاین قبض را با توجه به زیرساخت های بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌دهند در همین رابطه در بانک ایران زمین مشتریان می توانند این خدمات را به صورت برخط متمایز دریافت کنند.
به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته مشتریان می توانند تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.
بنابراین یکی از مهمترین مزیت بانک ایران زمین استفاده از بسترهای بانکداری دیجیتال شامل افزایش، بهره وری، سرعت دقت، انطباق، استقلال مالی، آرامش خاطر با محوریت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود است.
براساس این گزارش قابل اعتماد بودن و استقلال مالی، دو حوزه قدرت برای مشتریان است که باعث اعتماد به بانکداری دیجیتال می‌شود.
ظهور برنامه‌ های فوق‌ العاده و نوین و ترجیح مشتریان برای شخصی‌ سازی خدمات بانکی، انگیزه‌‌ای قوی برای تولید برنامه‌‌های دیجیتالی جدید و توسعه اکوسیستم در بانک‌ های فعلی ایجاد می‌ کند که بانک ایران زمین با درک این مهم به دنبال توسعه فعالیت های بانکداری دیجیتال در کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست