بازدید 5495

ووچر پرفکت مانی چیست و چطور بخریم؟

کد خبر: ۱۱۱۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 07 April 2022

یکی از شرکت‌های پانامایی معتبر پرداخت الکترونیکی که خدمات خود را به تمام نقاط جهان ارائه می‌دهد، سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی نام دارد. همه کشورهای تحریم شده از جمله ایران می‌توانند از خدمات پرفکت مانی در شرایطی امن و بی دردسر برای دریافت، انتقال و خرید ارز از سایت‌های خارجی بهره ببرند. زیرا این شرکت برخلاف شرکت‌هایی مانند مسترکارت، پی پال و غیره کاربران متعلق به ایران را تحریم نکرده است. یکی از خدمات بسیار مهم و پرطرفدار این سیستم ووچر پرفکت مانی است.‌ ویژگی‌هایی مانند استفاده راحت، کاربردهای متنوع و عملکرد پرسرعت باعث شده که خرید ووچر پرفکت مانی روز به روز توسط کاربران افزایش پیدا کند. در این مقاله قصد داریم درباره کاربردها و مزایای خرید ووچر پرفکت مانی صحبت کنیم.

ووچر پرفکت مانی چیست و چطور بخریم؟

معرفی ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی

کاربران با استفاده بهینه از سیستم پرداخت پرفکت مانی می‌توانند کارهایی مانند انتقال پول بین اعضا، دریافت و پرداخت پروژه‌های تجاری به وسیله اینترنت، پرداخت‌های آنلاین به صورت منظم، ذخیره پول در حساب الکترونیکی در امنیت کامل و دریافت سود ماهیانه را انجام دهند. برای استفاده از سرویس پرفکت مانی روش‌های متنوعی وجود دارد که اصلی‌ترین روش خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در واقع شبیه به چک بانکی، کارت شارژ یکبار مصرف یا کارت هدیه‌ای است که می‌توان آن را به اندازه مورد نیاز خود شارژ و برای انجام پرداخت‌ها از آن استفاده کرد. البته این ابزار فیزیکی نیست و به صورت الکترونیکی برای ساده کردن تراکنش‌های حساب پرفکت مانی ارائه می‌شود.

با خرید ووچر پرفکت مانی یک کد 16 رقمی دیجیتال و یک کد فعال‌ سازی 10 رقمی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. ووچرها دارای مبلغ اعتبار و تاریخ ایجاد نیز هستند‌. کاربران به راحتی می‌توانند با وارد کردن کدهای ووچر پرفکت مانی نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نیازشان از سایت‌های خارجی اقدام کنند. با ووچر خریداری شده حتی می‌توان حساب پرفکت مانی خود را نیز شارژ کرد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای خرید آنلاین از سایت‌های خارجی با استفاده از ووچر پرفکت مانی حتما لازم نیست که در این سیستم پرداخت دارای حساب باشید. در واقع به راحتی از طریق سایت‌های صرافی مطمئن و با اعتبار می‌توان برای خرید ووچر اقدام کرد و با استفاده از کدهای آن خرید اینترنتی خود را انجام داد. انتقال پول به اشخاص مختلف در سراسر جهان به صورت کاملا محرمانه و امن و مبادله آن با‌ پول نقد یا ارزهای الکترونیکی اصلی‌ترین اهداف ووچر پرفکت مانی به شمار می‌رود.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

راحت‌ترین و بهترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی جستجو در گوگل و پیدا کردن سایت‌ صرافی‌های معتبر ایرانی فروشنده ووچر است. ووچرهای ارائه شده در این سایت‌ها با مبالغ یک تا صدها دلار به کاربران فروخته می‌شود. البته قبل از خرید حتما باید مراحل مربوط به احراز هویت را در صرافی مورد نظر طی کنید و با وارد کردن مبلغ مورد نیاز خود عملیات پرداخت را با کارت بانکی خود انجام دهید. بعد از خرید ووچر پرفکت مانی و دریافت شماره 16 رقمی ووچر و کد 10 رقمی فعال سازی به راحتی از وب سایت خارجی خدمات یا کالای انتخابی خود را خریداری کنید‌. شباهت زیاد سیستم پرفکت مانی به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی خارجی مانند پی پال و وب مانی تقاضای کاربران ایرانی را برای خرید ووچرهای پرفکت مانی افزایش داده است. با توجه به نوسانات موجود در بازار و قیمت‌های لحظه‌ای، برای اطلاع از قیمت ووچر پرفکت مانی می‌توانید به پنل حساب کاربری خود یا سایت صرافی‌ها مراجعه کنید. 

در انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی دقت کافی داشته باشید. یکی از نکات بسیار مهم درباره نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی این است که سایت خارجی که برای خرید کالا یا خدمات انتخاب کرده‌اید، باید از خدمات ووچرهای پرفکت مانی پشتیبانی کند. بعد از خرید ووچر پرفکت مانی با توجه به نوع صرافی امکان تبادل آن با ارزهای رایج دیگری مانند روبل روسیه، دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو وجود دارد. جالب است بدانید که در صرافی‌های داخلی تبدیل و نقد کردن ووچرهای پرفکت مانی به ریال نیز انجام می‌شود.

امکان تبدیل ووچرها به ارزهای دیجیتالی مانند مونرو، بیت کوین، لایت کوین و غیره هم وجود دارد. البته تعداد ارزهایی که امکان تبدیل ووچر به آن‌ها وجود دارد، بسته به نوع صرافی متفاوت است. صرافی‌ها برای اینکه ووچر پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتال یا سایر ارزهای رایج تبدیل کنند، از کاربر کارمزد می‌گیرند. کارمزدها معمولا بین 0.5 الی 4 درصد متغیر است. در حال حاضر بیش از 200 صرافی معتبر ایرانی در زمینه پشتیبانی از خدمات ووچر پرفکت مانی فعالیت دارند و کاربران برای خرید کد ووچر به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

ووچر پرفکت مانی چیست و چطور بخریم؟

مهم‌ترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی

 زمانی که کاربران به حساب پرفکت مانی خود دسترسی ندارند و یا زمانی که در سفر هستند، معمولا از ووچر پرفکت مانی استفاده می‌کنند. کاربردهای ووچر پرفکت مانی شباهت زیادی به پرفکت مانی دارد. یکی از کاربردهای مهم این است که با خرید ووچر پرفکت مانی دیگر لازم نیست که با خود پول نقد حمل کنید. با استفاده از ووچر می‌توان برای پرداخت هزینه‌ها، خرید کالاها و خدمات مختلف از سایت‌های خارجی اقدام کرد. همچنین در شرایطی با امنیت بالا می‌توان هر مقدار پول را به همه نقاط جهان انتقال داد.

کسانی که در سفرهای خارجی خود تمایل ندارند از پول نقد استفاده کنند، با خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌ها می‌توانند درهر نقطه از جهان آن را به پول نقد تبدیل کنند و موارد مورد نیاز خود را بخرند. امکان انتقال پول به صورت الکترونیکی و آنلاین به هر فردی در سراسر جهان از کاربردهای دیگر خرید ووچر پرفکت مانی محسوب می‌شود. برای خرید کالا یا خدمات از وبسایت‌های خارجی استفاده از قابلیت پرداخت آنلاین و امن ووچر پرفکت مانی کاربرد زیادی دارد. تبدیل ووچر به ارزهای رایج و دیجیتال از طریق صرافی‌های آنلاین معتبر امکان‌پذیر است. در زمان استفاده از ووچر به دلیل حفظ حریم خصوصی لازم به وارد کردن اطلاعات حساب کاربر نیست.

میزان کارمزد ووچر پرفکت مانی

برای سپرده‌گذاری در حساب‌های سیستم پرداخت پرفکت مانی لازم نیست که هیچ کارمزدی پرداخت کنید. بنابراین بدون پرداخت هزینه یا صرف وقت اضافی فقط کافیست بعد از خرید ووچر پرفکت مانی و وارد کردن کد ووچر حساب خود را شارژ کنید. البته برای ایجاد کد با استفاده از حساب تایید نشده پرفکت مانی کارمزدی برابر با 1.99 درصد و برای حساب‌های تایید شده نیز کارمزدی برابر با 0.5 درصد باید پرداخت شود.

آشنایی با مزایای خرید ووچر پرفکت مانی

  • استفاده راحت

استفاده از ووچرهای پرفکت مانی و وارد کردن کدهای موجود در آن کار زیاد سختی نیست و همه افراد با هر سطح از دانش می‌توانند از آن استفاده کنند. این موضوع به عنوان یکی از مزیت‌های بسیار مهم این ابزار الکترونیکی به شمار می‌رود.

  • سرعت بالای تراکنش‌ها

یکی از مزایای مهم استفاده از ووچر پرفکت مانی بالا بودن سرعت انجام تراکنش است. استفاده از این کارت الکترونیکی به حدی ساده است که نیاز به دانش خاصی ندارد و با وارد کردن کدهای آن مبلغ مورد نظر به حساب پرفکت مانی اضافه می‌شود‌. در واقع سرعت پرداختی‌ها با ووچر بسیار زیاد است و بلافاصله بعد از وارد شدن کدها می‌توانید کالا با خدمات را از سایت خارجی خریداری کنید.

  • امنیت بالا

امنیت از مزایای دیگر ووچر پرفکت مانی به شمار می‌رود. به طور کلی امنیت موجود در پرداخت‌های الکترونیکی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بالا بودن امنیت ووچر باعث می‌شود که کاربر با خیالی راحت از آن استفاده کند؛ زیرا هیچ گونه فاکتور مخربی در پرداخت با آن وجود ندارد و امنیت پول به طور کامل تضمین شده است.

  • نداشتن تاریخ انقضا

نبود تاریخ انقضا در ووچرهای پرفکت مانی را می‌توان به عنوان یکی دیگر از مزایای مهم آن معرفی کرد.‌ عدم وجود تاریخ انقضا مدت زمان استفاده از آن را نامحدود کرده است. کاربران می‌توانند هر زمانی که تمایل داشتند برای نقد کردن مبلغ کدهای ووچر خود اقدام کنند و هیچ نگرانی بابت به پایان رسیدن مهلت استفاده از آن نداشته باشند.

  • کارمزد بسیار پایین

با توجه به کم بودن میزان کارمزد در خرید ووچر پرفکت مانی افرادی که مدام در حال پرداخت‌های ارزی هستند، علاقه بسیار زیادی به استفاده از ووچر پرفکت مانی دارند. مبلغی که به عنوان کارمزد در سیستم‌های پرداخت الکترونیکی دریافت می‌شود خیلی بیشتر از کارمزد ووچر است.

ووچر پرفکت مانی چیست و چطور بخریم؟

خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس

اگر برای خرید ووچر پرفکت مانی به دنبال یک صرافی معتبر و مطمئن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به صرافی اکس اونیکس مراجعه کنید. صرافی اکس اونیکس در حوزه معاملات آنلاین و پرداخت‌های الکترونیکی به یکی از مراجع تخصصی تبدیل شده و برای مخاطبان شرایطی امن و راحت جهت حضور در بازارهای جهانی ایجاد کرده است. این صرافی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1397 شروع کرد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بایننس کوین، دوج کوین، لایت کوین، اتریوم،‌ تتر، ریپل، پولکادات و غیره از خدمات دیگر صرافی اکس اونیکس محسوب می‌شود. تیم جوان و متخصص این صرافی با هدف مشاوره و توضیح کامل و جامع به مخاطبان درباره پرداخت‌های آنلاین، معاملات رمز ارزها و خدمات دیگر تشکیل شده است. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی