بازدید 10037
زیردریایی زرد، باواریایی‌ها را غافلگیر کرد

شب لالیگایی اروپا؛ چلسی طعمه هت‌تریک تازه بنزما

بنزما با سه گلی که در این بازی زد پس از مسی (هشت مورد با بارسلونا)، رونالدو (هفت مورد با رئال و یوونتوس) و لواندوفسکی (پنج مورد با دورتموند و بایرن) با چهار هت‌تریک در رده چهارم بیشترین هت‌تریک در تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲ 07 April 2022

تیم فوتبال رئال مادرید در شب تکرار درخشش کریم بنزما، توانست برابر چلسی در لندن به پیروزی قاطعی دست پیدا کند، اما بایرن مونیخ برابر ویارئال در اسپانیا شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو بازی به پایان رسید و در یکی از دیدارها رئال مادرید که در استمفوردبریج به مصاف چلسی رفته بود، توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

شب لالیگایی اروپا؛ چلسی طعمه هت‌تریک تازه بنزما

در این بازی هر سه گل کهکشانی‌ها توسط ستاره فرانسوی خط حمله آنها کریم بنزما به ثمر رسید. او در دقایق 21، 24 و 46 گل‌های خود را به ثمر رساند. تنها گل چلسی هم در دقیقه 40 توسط کای هاورتس رقم خورد.

در این بازی اگرچه مالکیت توپ و حملات چلسی بیشتر از میهمان اسپانیایی‌اش بود، اما اشتباهات مرگبار بازیکنان دفاعی این تیم به خصوص در صحنه گل سوم رئال، که حاصل یک پاسکاری اشتباه میان ادوارد مندی و آنتونیو رودیگر بود، باعث شد کهکشانی‌ها دست پر به خانه برگردند.

بنزما با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند پس از لیونل مسی (هشت مورد با بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (هفت مورد با رئال مادرید و یوونتوس) و روبرت لواندوفسکی (پنج مورد با بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ) با چهار هت‌تریک در رده چهارم بازیکنان ثبت‌کننده بیشترین هت‌تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

با این نتیجه رئال مادرید به گرفتن انتقام شکست فصل گذشته‌اش از چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد، چرا که در بازی برگشت با یک تساوی و حتی باخت با یک گل اختلاف هم می‌تواند صعود کند.

داور ویدئویی باخت بایرن را سبک‌تر کرد

در دیگر بازی برگزار شده این مرحله، تیم فوتبال بایرن مونیخ در اسپانیا با یک گل برابر ویارئال شکست خورد.

در بازی همزمان تیم فوتبال ویارئال که به خاطر نتایج غیرمنتظره‌اش در مراحل قبل از جمله حذف یوونتوس شگفتی‌ساز مسابقات لقب گرفته است، در خانه خود ورزشگاه سرامیکا حریف قدرتمندش بایرن مونیخ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این بازی را آرنا دانژوما در دقیقه 8 به ثمر رساند. این نتیجه در حالی ثبت شد که باواریایی‌ها کاملاً بر بازی سوار بودند و نه تنها از نظر تملک توپ، بلکه در خلق موقعیت‌های گلزنی و شوت داخل چارچوب (4 به یک) آمار بهتری نسبت به زیردریایی زرد داشتند.

البته داور ویدئویی یک گل ویارئال را در محاسبات میلیمتری مردود اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر