بازدید 3875

معرفی صرافی کوینکس، هات بیت و mxc

در این مقاله می خواهیم 3 صرافی مناسب و دارای ویژگی های جذاب را به شما معرفی نماییم. تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 05 April 2022

مقدمه

با پیشرفت روزانه ی ارز دیجیتال و همه گیر شدن آن بین مردم، بازار داغی بین صرافی ها از جمله صرافی کوینکس وجود دارد. اینکه چه صرافی بهتر و متمایز تر از دیگری می باشد، سوالی است که اکثر افراد با آن رو به رو شده اند. 

صرافی کوینکس

از معروف ترین و معتبر ترین صرافی هایی که در حال حاضر در دنیا وجود دارد، می توان به صرافی کوینکس اشاره کرد. این صرافی که در سال 2017 و در کشور هنگ کنگ تاسیس شده است، دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد و کارمزد به نسبت کمتری نسبت به سایر صرافی ها دریافت می کند. معامله گر می تواند به راحتی در قسمت های Spot، Margin و Prepetual فعالیت کند.

معرفی صرافی کوینکس، هات بیت و mxc

صرافی کوینکس

روند ثبت نام کوینکس نیز آسان می باشد و به راحتی کاربر می تواند در این سایت عضو شود و از خدمات آن بهره ببرد. کافیست برای ثبت نام به سایت این صرافی به آدرس  coinex.com مراجعه کرده و با پر کردن فرم مخصوص ثبت نام، عضوی از این صرافی باتجربه شوید.

صرافی هات بیت

اگر به دنبال یک صرافی با روند ثبت نام آسان و ویژگی های جذاب می باشید، صرافی هات بیت یکی از این مجموعه ها می باشد. این صرافی که پس از صرافی بایننس بزرگ، عنوان دومین صرافی در تنوع ارز های دیجیتال را دارد، در سال 2018 و در کشور چین تاسیس شد. امکانات زیادی برای این صرافی تعبیه شده و تریدر می تواند به راحتی در پلتفرم های متفاوت آن، اقدام به معامله نماید. بالغ بر 700 هزار نفر در سراسر جهان به صورت فعال در این سایت فعالیت می کنند که می تواند مهر تاییدی بر معتبر بودن آن باشد.

معرفی صرافی کوینکس، هات بیت و mxc

صرافی هات بیت

روند ثبت نام هات بیت نیز مناسب و کوتاه می باشد. برای ثبت نام در این صرافی، کافیست روی گزینه ی Register کلیک نمایید. پس از این کار و با تایید ایمیل، می توانید به راحتی اقدام به معامله در این صرافی نمایید. وجود بخش های متفاوت و گوناگون در این صرافی، باعث شده است که این مجموعه بیشتر از گذشته مورد توجه معامله گران قرار بگیرد.

صرافی mxc

شاید تاکنون نام صرافی MEXC را نشنیده باشید. این صرافی که به تازگی تاسیس شده است، از کادری حرفه ای و متخصص تشکیل شده است. با استفاده از فاکتور های مناسب، این صرافی دارای امنیت مناسبی می باشد که می تواند برای هر تریدری جذاب و ایده آل باشد. روند ثبت نام و احراز هویت در این سایت به راحتی قابل انجام است و می توانید به خوبی و در کمترین زمان ممکن، در صرافی mxc ثبت نام کنید. نکته ی قابل ذکر این می باشد که ثبت نام mxc دارای احراز هویت در یک مرحله می باشد که بر اساس مدارک مورد نظر قابل انجام است.

معرفی صرافی کوینکس، هات بیت و mxc

صرافی mxc

کلام آخر

همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم، با افزایش و همه گیر شدن ارز دیجیتال، موضوع صرافی ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. صرافی کوینکس، صرافی هات بیت و صرافی mxc در این محتوا مورد بحث قرار گرفت. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات مناسب در رابطه با ارز های دیجیتال و صرافی ها می باشید، کافیست با ورود به سایت تحلیل فردا به آدرس https://tahlilfarda.com از این اطلاعات، بهره مند شوید. تحلیل فردا به عنوان یک مشاور در دنیای ارز های دیجیتالی، راهنمای هر معامله گری می باشد. در انتهای این محتوا امیدواریم اطلاعات مناسب را از این مطلب دریافت کرده باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی