بازدید 12162
۴

اعتراض عجیب مجیدی به تمرین تیم قلعه‌نویی در تهران!

کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 04 April 2022

سرمربی تیم استقلال از این موضوع گلایه کرد که چرا تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند، در حالی که تیم‌های پایتخت زمین تمرین مناسب ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: وضعیت چمن تمرینی استقلال چیزی بود که قبل از آغاز فصل باید به آن فکر می‌کردند، ولی متأسفانه این کار را نکردند. شاید باورتان نشود از زمانی که آقای آجورلو آمده است بالای 10 زمین را دیدیم. زمین‌های مساعد نیاز به زمان داشتند تا بازسازی شوند. ما این زمان را نداشتیم که صبر کنیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعاً خنده‌دار است، دو سه زمین خوب پیدا کردیم و متوجه شدیم تیم‌های شهرستانی در آنجا تمرین می‌کنند. تیم‌های شهرستانی که دو استادیوم دارند اینجا تمرین می‌کنند، ولی تیم پایتخت زمین تمرین ندارد.

سرمربی استقلال با انتقاد از نبود زمین تمرین در تهران ادامه داد: باورم نمی‌شود که اجازه می‌دهند تیم‌های دیگر اینجا تمرین کنند. با این شرایط، حق تیم‌های تهرانی خورده می‌شود. ما دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم‌های صنعتی با اجاره‌های بالا زمین‌ها را گرفته بودند. وضعیت زمین انقلاب کمی بهتر شده است، ولی زمین آرارات شرایط تمرینی ندارد و شرمنده بازیکنانم هستم. به‌اصطلاح خودمان نمی‌خواهیم غُر بزنیم، ولی زمین تمرینی خوبی نداشتیم، باشگاه تمام تلاشش را می‌کند، ولی زمین خوبی نداریم. برای فصل بعد فکر کنم مشکلی نداریم، چون زمین کمپ مرحوم حجازی آماده می‌شود. در تهران تیم‌های صنعتی زمین‌های خوب را گرفته‌اند، مثل این می‌ماند استقلال به سیرجان برود و آنجا تمرین کند، این شرایط خنده‌دار است، دو زمین خوب داریم که متأسفانه تیم‌های شهرستانی گرفته‌اند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
همیشه شعبون یک دفعه رمضون !!! انقدر حق شهرستانی ها در این سالها به حلقوم دو تیم مرکز ریخته شده که مثنوی صد من شده !!! حالا اگه زمین مناسب در شهرستان وجود داره شما برو شهرستان مخارجش هم کمتره !!! اگه نیست که دیگه گله ای نیست
گل گهری های مقیم مرکز!؟
این پول کارگرهای زحمتکش معدن است که به پای فوتبالیست ها و دلالان شان ریخته می شود.
جالبه اینها که به جان هم افتاده اند مثلا اسطوره های استقلال هستند نه تیم رقیب
مملکت که فقط برای تهرانی ها نیست
به تو چه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی