بازدید 4020

ویرایش عکس با Picsart Pro و Alight Motion Mod Apk

برنامه Picsart اپلیکیشن محبوب ویرایش تصویر و شبکه‌های اجتماعی عکس می باشد؛ پیکزارت فیلترهای هنری تقویت‌شده با هوش مصنوعی مانند فیلترهایی که توسط برنامه Prisma رایج شده‌اند، اضافه می‌کند، که می‌تواند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل را زیباتر کرده و به آنها جلوه‌ای هنری بیفزاید.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 03 April 2022

برنامه Picsart اپلیکیشن محبوب ویرایش تصویر و شبکه‌های اجتماعی عکس می باشد؛ پیکزارت فیلترهای هنری تقویت‌شده با هوش مصنوعی مانند فیلترهایی که توسط برنامه Prisma رایج شده‌اند، اضافه می‌کند، که می‌تواند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل را زیباتر کرده و به آنها جلوه‌ای هنری بیفزاید. این برنامه شامل محتوا غنی رایگان و دارای افکت، فونت، جلوه های ویژه غیر رایگان در نسخه Picsart Mod Apk هست که همگی در نسخه Mod آن که در سایت apkmodct.com به طور کاملا رایگان برای دانلود در دسترس هست. در آخرین به ‌روزرسانی PicsArt ظاهری سبک‌تر، تمیزتر به برنامه افزوده شده است و همچنان ابزارهای ویرایش زیادی را در بر می‌گیرد. صفحه Feed شبکه اجتماعی آن هم طراحی مانند Instagram پیدا کرده و امکان نمایش محتوا را به صورت swipe down به کاربر می دهد.

ویرایش عکس با Picsart Pro و Alight Motion Mod Apk

ویدمیت Vidmate اپلیکیشنی است که دانلود رایگان و سریع محتوا را از سایت های پخش ویدئو در سراسر اینترنت امکان پذیر می کند. Vidmate در درجه اول یک دانلود ویدیویی است که ابزارهایی با کاربری آسان برای مرور و دانلود ویدیو از انواع پلتفرم ها را ارائه می کند. رابط کاربری کاملاً ساده و آسان آن و وب‌سایت‌های پشتیبانی‌شده را به شما امکان می‌دهد تا بتوانید محتوای مورد نظر خود را با یک کلیک انتخاب و پیدا کرده و دانلود کنید. امکان دانلود فیلم با کیفیت از 480p تا 4k را توسط vidmate app خواهید داشت.برنامه Vidmate Apk عاری از هرگونه ویروس و سایر انواع بدافزارها می باشد. علاوه برای دانلود فیلم امکان فایل های صوتی از جمله Mp3 را نیز توسط ویدمیت خواهید داشت.

برنامه Alight Motion چیست؟

برای کسانی که علاقه مند به ساخت انیمشین و فیلم از طریق گوشی همراه خود هستند بهترین گزینه برنامه Alight Motion می باشد. Alight Motion همانطور که از نامش مشخص است برای ساخت موشن های گرافیکی و انیمیشن طراحی شده است و ابزاری بسیار هوشمند در زمینه ساخت انواع انیمشن می باشد. علاوه بر ابزار موشن گرافی، شما با طیف گسترده ای از آیتم ها و ابزار های ادیت فیلم رو به رو هستید که می توانید همانند یک تدوین گر حرفه ای به ویرایش فیلم ها و کلیپ ها  از طریق گوشی هوشمند خود بپردازید.

ویرایش عکس با Picsart Pro و Alight Motion Mod Apk

ابزار جلوه های بصری مهم ترین قسمت برنامه Alight Motion Mod Apk می باشد و علی رقم ابزار های حرفه ای، محیطی بسیار ساده برای کاربران تازه کار در زمینه تدوین فیلم ارائه می دهد.

ویرایش عکس با Picsart Pro و Alight Motion Mod Apk

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی