بازدید 12374

رفتار زیبای مأمور پلیس با راننده در راه مانده!

دیدن بعضی صحنه‌ها حال آدم را حسابی خوب می‌کند. مثل همین تصویر که نشان می‌دهد پلیس خدمتگزار به جز انجام وظایف و مأموریت‌هایی که دارد در زمان بروز مشکلات مختلف شهروندان را کنار نمی‌گذارند و درحد توان و بضاعتشان به آنها خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 03 April 2022

به گزارش تابناک رضانیکنام در همشهری آنلاین نوشت: روزانه در معابر و خیابان‌های شهرمان اتفاق‌های زیادی می‌افتد که برای خیلی از ما عادی شده است. نمونه آن خرابی ناگهانی خودرو در جاده است که اگر راننده خودرو از دانش و مهارت کافی در عیب‌یابی و تعمیر خودرو نداشته باشد، به ناچار باید مدت زمان زیادی را تا آمدن تکنسین‌ها و تعمیرکاران خودرو صرف کند که خود این مسئله برای دیگر راننده‌های عبوری دردسرساز است و می‌تواند به ایجاد گره ترافیکی و ترافیک منجر شود.

در این تصویر می‌بینید که مأمور اداره راهنمایی و رانندگی در حال کمک کردن به راننده تاکسی است که در راه مانده و نمی‌تواند خودرویش را روشن کند و به راهش ادامه دهد. مأمور وظیفه‌شناس و مردمدار هم که از قرار معلوم تجربه و مهارتی در این زمینه دارد خودش آستین بالا زده تا عیب خودرو را شناسایی و آن را بر طرف کند. رفتار خوب و شایسته این پلیس با راننده تاکسی به خوبی نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که پلیس هیچ‌گاه مقابل مردم و فقط برای اعمال قانون و جریمه نیست!

این افراد که در بیشتر اوقات و حتی در تعطیلات نوروزی در خیابان‌ها و معابر حضور دارند، در این سال‌ها نشان داده‌اند که هر جا که لازم باشد و بتوانند دست گرفتاری را بگیرند، کوتاهی نمی‌کنند و البته این قبیل کارها را وظیفه خود می‌دانند.

به گفته مسئولان روابط‌ عمومی پلیس راهور تهران بزرگ گرچه این تصویر و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به منطقه۱۹ است اما از این‌طور رویدادها و اتفاقات خوب و زیبا به تعداد بسیار در تهران می‌افتد اما همه این آدم‌های متعهد و مردمدار گمنام و ناشناخته باقی می‌مانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
سلام و درود خدمت این مامور مردمی
البته لفظ مامور وظیفه شناس برای این جوانمرد درست نیست چون اینکار وظیفه مامور راهنمایی و رانندگی نیست و چه بسا اگه زمان زیادی رو صرف تعمیر خودروها کنن ممکنه از وظیفه اصلی خودشون فاصله بگیرن. هرچند اگه خودروهای ما کیفیت داشتند نیاز به زحمت دادن به هر کسی نبود.
سربازه این بنده خدا. فرق داره با ماموری که شغلش اینه
رسانه دست شماس بیشتر از اینا خودتونو تبلیغ کنید باور میکنیم
ما که قانون مداریم هم از پلیس می ترسیم .این وضعیت نباید باقی بماند .پلیس نباید با مردم رودر شود وجریمه کند یا تعقیب کند (اینکارها بایدبه دستگاه ها سپرده شود) از دیدن پلیس باید احساس امنیت و آرامش کنیم .بایدترافیک را روان و جاده ها را امن کند .پلیس نیاز به فرماندهی با تفکرات نو دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دیگه چی؟
آیا مسئولان کشور هم اینقدر فکر مردم هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
این دولت بله اما دولت قبلی خیر به فکر حقوق نجومی خودش بود فقط
خدای متعال حفظ شان کند این ها همان اندازه ارزش دارند که امنیت ارزش دارد
دمش گرم
این سرباز راهور هست چون شلوارش بند داره شلوار کادر رسمی بدون بند هست (خودم هم سرباز راهور هستم)
سرباز وظیفه هست ایشون
پراید که (گارانتی قتل و نابودی) داره چه نیازی به تعمیر!!!!
وقتی پاسگاه میری ، از رفنتنت پشیمان میشی
اصلا رفتارشان با مردم و ارباب رجوع خوب نیست
اگه ماشین کسی رو دزد برده ، مقصر اون شخص نیست که باهاش بد برخورد می کنی
راهنمایی و رانندگی هم بدتر از همه
با سلام انگار عادت کرده ایم که هر رفتار خوب را هم با عینک بد بینی نگاه کرده و مرتب انتقاد کنیم.
بنده بعنوان یک شهروند از فرمانده محترم این پلیس فداکار و زحمتکش تقاضا دارم به نحوی ایشان را تشویق و به طریقی به سایر همکاران ایشان نیز اطلاع رسانی فرمایند تا روحیه فداکاری الگو قرار گیرد و اینگونه رقتار ها در جامعه تقویت شود.
عبادت بجز خدمت خلق نیست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی