بازدید 10016

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

به رغم اینکه وضعیت تصادفات نگران کننده است، اما در ارتباط با تردد هموطنان توصیه داریم برای سفر‌های برگشت با توجه به اینکه در برخی از محور‌ها ترافیک سنگین است با صبر و حوصله رانندگی کنند. در ارتباط با تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها نیز اطلاعیه‌ای صادر شده که در روز سیزدهم فروردین ماه تردد این وسایل به جز کامیون‌ها و تریلر‌های حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی که می‌بایست توسط رانندگان مدنظر قرار گیرد، ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 01 April 2022
تابناک اجتماعینوروز ۱۴۰۱ در حالی به روزهای پایانی نزدیک می‌شود که بعد از دو سال کرونایی، شمار زیادی از هموطنان‌مان به جاده زده‌ و هنوز پا در راه بازگشت نگذاشته‌اند؛ مسافرانی که اطلاع از وضعیت آب و هوا و ترافیک راه‌ها، چراغ راه ایشان خواهد بود.

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله دو سال پس از شیوع ویروس در کشورمان و همه گیری بیماری و قرار گرفتن جهان در وضعیت پاندمی کرونا، همه‌مان راه پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را می‌دانیم و آگاهیم که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های مراقبتی و بهداشتی تا چه اندازه ضروری است و تزریق واکسن و تجدید ایمنی بدن با دوز سوم، چه سهم بالایی در مبتلا نشدن مان به این بیماری دارد، اما آیا حواسمان به دیگر عوامل موثر در سفر هم هست؟

با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و نوروز را به سلامت و شادی بگذرانیم.
 

آخرین وضعیت ترافیک


سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: سفر‌های نوروزی هموطنان با توجه به پایان یافتن ایام تعطیلات نوروزی رو به اتمام هست و در روز گذشته نیز شاهد سفر‌های برگشت در بیشتر محور‌های کشور بودیم در حال حاضر بار سفر‌های برگشت در محور‌های ترافیکی و محور‌های اصلی کشور آغاز شده و عمده سنگینی بار در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و همچنین در جاده هراز مشاهده می‌شود.

وی گفت: برنامه پلیس برای امروز این است که اگر ظرفیت محور‌ها به حالت اشباع برسد در ساعات آینده این مسیر‌ها به صورت شمال به جنوب یک طرفه شود. براین اساس در جاده هراز از رودهن به سمت شمال محدودیت تردد وجود خواهد داشت و در جاده چالوس آزاده راه تهران شمال از ابتدا محدودیت تردد را برای همه وسایل نقلیه داریم. به رغم اینکه وضعیت تصادفات نگران کننده است، اما در ارتباط با تردد هموطنان توصیه داریم برای سفر‌های برگشت با توجه به اینکه در برخی از محور‌ها ترافیک سنگین است با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی گفت: چهار علت اصلی حوادث در جاده‌ها سبقت و سرعت غیرمجاز عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از اصرار به رانندگی در شرایط طولانی مدت و همچنین عدم توجه به جلو را مدنظر قرار دهند که از حوادث نیز کاسته شود. در ارتباط با تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها نیز اطلاعیه‌ای صادر شده که در روز سیزدهم فروردین ماه تردد این وسایل به جز کامیون‌ها و تریلر‌های حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی که می‌بایست توسط رانندگان مدنظر قرار گیرد، ممنوع است.
 

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

آخرین وضعیت آب و هوا

مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش محسوس دمای هوا تا روز دوشنبه پانزدهم فروردین در سطح کشور خبر داد.
 
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری از امروز (جمعه، دوازدهم فروردین ماه) تا پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود. همچنین دمای هوا تا روز دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه) در سطح کشور به‌طور محسوسی افزایش می‌یابد.

به‌ویژه دمای هوا از امروز تا دوشنبه با توجه به وزش گرم باد، در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل بین ۷ تا ۱۲ درجه افزایش و سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر همراه با احتمال بارش پراکنده، به همین مقدار کاهش می‌یابد.

سرعت وزش باد شنبه در شمال و نوار شرقی سیستان و بلوچستان و مناطقی از هرمزگان، دوشنبه در شمال غرب و غرب و سه‌شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب، شرق و جنوب شرق افزایش می‌یابد. در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، هرمزگان و جنوب خوزستان با احتمال خیزش گردوخاک همراه خواهد بود.

خلیج فارس، به‌ویژه در سواحل بوشهر و غرب تنگه هرمز، از بعدازظهر جمعه تا بعدازظهر شنبه مواج است.

تهران امروز، جمعه آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد، در بعدازظهر نیمه ابری با احتمال وزش باد شدید و در شب صاف تا قسمتی ابری با گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد و دمایش بین ۱۱ تا ۲۴ درجه سانتیگراد متغیر است.

فردا، شنبه و در روز طبیعت، تهران در روز قسمتی ابری، به تدریج ابری و در شب نیمه ابری است و دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود بین ۱۳ تا ۲۶ درجه سانتیگراد است. پس فردا، شنبه نیز تهران قسمتی ابری گاهی نیمه ابری بوده و با وزش باد همراه است و دمای هوا با کمی افزایش در کمترین و بیشترین حالت خود بین ۱۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست