بازدید 8057
۳

شهادت سرباز ناجا در درگیری با سارقان مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: شب گذشته در شهر بندر امام حسن شهرستان دیلم بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح، یکی از کارکنان وظیفه شهید و یک نفر کادر انتظامی مجروح شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 30 March 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی یاری صبح امروز اظهار کرد: ساعت ۲۱ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهرستان پارک شده است، که سریعا گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوانیکم انتظامی "جلیل دازه " به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

سرهنگ علی یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
زود از دید بیشتر مسئولین فراموش خواهد شد کسانی که با رانت سبب درآمدهای کلانی برای عده عده ای و محروم شدن عده دیگر از حداقل حقوق اجتماعی شده اند باعث و بانی این وضع خطرناک کشور هستند کشور دارد به ناکجا آبادی میرود که برگرداندن آن به حالت کنونی و قبل غیر ممکن است
سلام واقعا چرا و به چه دلیل این افراد باید شهید شوند خطا ما کس دیگر است سود و منفعت هم مال کس دیگر. اگر سربازی حذف شود و نیروی زبده استخدام شود با حقوق مناسب بعید است دیگر کسی اجازه به خودش بدهد که به این راحتی با کلاش سرباز را بکشد و یا سرباز به این راحتی سمت وسوی تبهکار برود.
خدا رحمتش کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی