بازدید 5079

شناسایی ۵ باند فروش سلاح و مهمات در ایلام

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام ،گفت: در سال جاری تعداد پنج باند خرید و فروش سلاح و مهمات در استان شناسایی و دستگیر شده اند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 26 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علی جمشید پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در راستای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ۹ طرح در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ماحصل آن کشف ۹۲۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۵ هزار مهمات و ۲۷ قبضه نارنجک و دستگیری ۸۶۲ متهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ۵ باند شناسایی شده تعداد ۵۸ قبضه سلاح کشف و ضبط شد، گفت: خوشبختانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در سطح استان بودیم.

سرهنگ جمشید پور در ادامه به برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۸ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال در نظم عمومی جامعه دستگیر و تعداد ۶۵۵ نفر نیز از اراذل و اوباش ضمن اخذ تعهد تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام نظارت بر اماکن عمومی را از برنامه‌های پلیس در سال جدید خواند و بیان کرد: اجرای طرح‌های کنترلی در رابطه با اصناف و بازاریان و برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه و کالاهای غیرمجاز از دیگر برنامه‌های پلیس امنیت عمومی در سطح استان است.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مزاحمان خیابانی در جهت امنیت و رفاه حال مردم و مسافران نوروزی و بازدید و سرکشی از اماکن و صنوف با هدف اعمال محدودیت‌های کرونایی و ارتقاء سلامت جامعه را از برنامه‌های پلیس امنیت در ایام نوروز خواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی